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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-60 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Ray Shingler
-
아티스트
Ray Shingler
-
인원
게임 소개
적의 최고 인류의 생존을 보장하는 시간 여행 항구를 파괴하기 위해 연합군이 싸우는 공상 과학 반전입니다.
타임 솔저스는 최대 3명으로 구성된 2명의 플레이어(축스 및 얼라이언스) 또는 2개의 팀을 위한 턴제 게임이다. 시간적 점프를 위해 3개의 구역으로 나뉜 보드(기자, 이집트 2560년, 서기 1248년, 중부 유럽 1945년)와 각 팀이 병사의 증원을 얻을 수 있는 1개의 구역으로 나뉜다. 보드의 중앙에는 시공간을 넘나들며 병사들을 실어 나르며 전투를 벌이는 시간여행 항구가 있다.
추축국 게임의 주요 목적은 1945년에 인류의 세계를 없애기 위한 2단계 계획을 끝내고 1946년에 미래로 시간 여행을 가서 최고의 인류를 시작하는 것이다. 연합군의 게임의 주요 목표는 시간 여행 항구의 위치를 파악하고 추축국과 전투를 벌여 추축국이 2단계 플롯을 끝내기 전에 종료시키는 것이다. 어느 한 단계라도 줄거리가 완성되면 시공간 전투와 함께 게임의 역동성이 급격히 변한다.
플레이어는 2단계 플롯에 사용되는 요소 카드를 전투하고 제어하기 위해 서로 다른 계급과 파워의 병사들을 통제하고 통제하며, 움직임과 전투 결과는 주사위 굴림에 의해 결정된다. 승리하기 위해 사용할 수 있는 여러 가지 성공적인 전략이 있으며, 양쪽 모두 승리할 가능성이 동등하다.
수상 경력이 있는 비디오 게임 디자이너이자 아티스트인 Ray Singler가 만든 이 제품은 15년간의 경력을 통해 얻은 교훈을 비디오 게임과 가상 세계 사용자 상호 작용에 활용합니다.
타임 솔저스는 최대 3명으로 구성된 2명의 플레이어(축스 및 얼라이언스) 또는 2개의 팀을 위한 턴제 게임이다. 시간적 점프를 위해 3개의 구역으로 나뉜 보드(기자, 이집트 2560년, 서기 1248년, 중부 유럽 1945년)와 각 팀이 병사의 증원을 얻을 수 있는 1개의 구역으로 나뉜다. 보드의 중앙에는 시공간을 넘나들며 병사들을 실어 나르며 전투를 벌이는 시간여행 항구가 있다.
추축국 게임의 주요 목적은 1945년에 인류의 세계를 없애기 위한 2단계 계획을 끝내고 1946년에 미래로 시간 여행을 가서 최고의 인류를 시작하는 것이다. 연합군의 게임의 주요 목표는 시간 여행 항구의 위치를 파악하고 추축국과 전투를 벌여 추축국이 2단계 플롯을 끝내기 전에 종료시키는 것이다. 어느 한 단계라도 줄거리가 완성되면 시공간 전투와 함께 게임의 역동성이 급격히 변한다.
플레이어는 2단계 플롯에 사용되는 요소 카드를 전투하고 제어하기 위해 서로 다른 계급과 파워의 병사들을 통제하고 통제하며, 움직임과 전투 결과는 주사위 굴림에 의해 결정된다. 승리하기 위해 사용할 수 있는 여러 가지 성공적인 전략이 있으며, 양쪽 모두 승리할 가능성이 동등하다.
수상 경력이 있는 비디오 게임 디자이너이자 아티스트인 Ray Singler가 만든 이 제품은 15년간의 경력을 통해 얻은 교훈을 비디오 게임과 가상 세계 사용자 상호 작용에 활용합니다.
A Sci-Fi twist where Allied forces battle to destroy a time-travel port that guarantees the survival of the enemy's supreme human race.
Time Soldiers is a turn-based game for 2 players (Axis & Allies) or two teams of up to 3 players each. Played on a board divided into 3 separate areas for temporal jumps (Giza, Egypt 2560 BC, Holy Roman Empire 1248 AD, and Central Europe 1945 AD), and 1 area where soldier reinforcements can be acquired by each team. Located in the center of the board is a time-travel port that transports soldiers through both time and space to engage in battles.
The primary object of the game for the Axis Powers is to finish their two-stage plot to rid the world of the human race in 1945, then time-travel to the future in 1946 to start a supreme human race. The primary object of the game for the Allies is to locate the time-travel port, battle Axis forces to gain control of it, and shut it down before the Axis Powers finish their two-stage plot. If either stage of the plot is finished, the dynamics of the game changes drastically with battles in both time and space.
Players control and move soldiers of different ranks and powers in an attempt to battle and control element cards used in the Axis Powers’ two-stage plot, with movement and battle results determined by dice rolls. There are multiple successful strategies that could be used to win, and both sides have an equal likelihood of winning.
Created by award-winning video game designer and artist Ray Shingler, utilizes lessons learned from a 15 year career in video game and virtual world user interaction.
Time Soldiers is a turn-based game for 2 players (Axis & Allies) or two teams of up to 3 players each. Played on a board divided into 3 separate areas for temporal jumps (Giza, Egypt 2560 BC, Holy Roman Empire 1248 AD, and Central Europe 1945 AD), and 1 area where soldier reinforcements can be acquired by each team. Located in the center of the board is a time-travel port that transports soldiers through both time and space to engage in battles.
The primary object of the game for the Axis Powers is to finish their two-stage plot to rid the world of the human race in 1945, then time-travel to the future in 1946 to start a supreme human race. The primary object of the game for the Allies is to locate the time-travel port, battle Axis forces to gain control of it, and shut it down before the Axis Powers finish their two-stage plot. If either stage of the plot is finished, the dynamics of the game changes drastically with battles in both time and space.
Players control and move soldiers of different ranks and powers in an attempt to battle and control element cards used in the Axis Powers’ two-stage plot, with movement and battle results determined by dice rolls. There are multiple successful strategies that could be used to win, and both sides have an equal likelihood of winning.
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