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BGG랭킹
BGG전체 : 16227
WARGAMES : 3111
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인원
2-2 명
BGG추천: 2-2+ 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.29 / 5
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디자이너
Ernest Baker, Alessio Cavatore, Rick Priestley
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아티스트
Sven Lugar
-
인원
게임 소개
화성인들이 두 번째로 침략했고 세계는 전쟁 중이다!
올 콰이어트 온 더 마션 전선은 WWI와 같은 무기와 마션 어드밴스트 테크놀로지가 적용된 게임으로 클래식 지구 침공에 새로운 생명을 불어넣는다.
20세기의 2번째 10년의 시작을 배경으로 한다. 화성 전선의 모든 침묵은 수많은 공장들이 최초의 탱크, 자동차, 항공기, 피뢰총 등을 생산하는 매연으로 가득 찬 신나는 시기에 시작됩니다. 테디 루스벨트, 토마스 에디슨, 헨리 포드, 그리고 많은 다른 역사적 인물들이 영혼이 없는 화성 침략자들에 맞서 싸운다.
북아메리카는 파트 1의 배경이며, 미국과 캐나다, 영국의 군대가 미시시피 강에서 화성의 침공을 저지하고 있는 것이 특징이다.
올 콰이어트 온 더 화성 전선에서 인류는 생존을 위해 싸우고 있다. 러시아의 스텝 지대에서, 이집트의 모래사장을 가로질러 히말라야 산맥의 구릉지대에서, 그러나 미국만큼 치열한 곳은 없다. 우리 게임은 궁지에 몰린 인류의 군대나 화성 침략자들의 무자비한 적들을 지휘할 수 있는 게임입니다 이러한 반대 세력은 열광선, 검은 먼지, 녹색 안개로 무장한 외계인 삼각대 전투기와 인류가 모을 수 있는 모든 탱크, 보병, 대포 및 기타 무기들과 비교하여 화성인 좀비 노예로 만들어졌다. 모델 군인들은 모델 지형, 요새, 신비한 실린더에서 우뚝 솟은 요새까지 외계인 건설물이 추가되어 전쟁터가 된 테이블 상판 위에서 충돌합니다.
게임 플레이:
Rick Priestley, Alessio Cavatore 및 Ernie Baker와 같은 세계 최고의 게임 디자이너에 의해 개발된 진정으로 혁신적인 게임 시스템입니다.
진취성 기반 시스템으로 누가 먼저 돌아가는지 결정합니다.
확장 가능한 게임 시스템은 플레이어들이 몇 개의 삼각대와 탱크에서 시작하여 진정으로 거대한 충돌을 할 수 있도록 한다.
교전 게임이라기보다는 대규모 충돌이 벌어지는 유닛 기반 게임이다.
대규모 전투를 위해 고안된 규칙은 15mm (18mm) 스케일 미니어처를 사용하여 가능해졌다.
규칙 체계는 매우 유연하며 숨겨진 움직임과 매복할 수 있습니다.
올 콰이어트 온 더 마션 전선은 WWI와 같은 무기와 마션 어드밴스트 테크놀로지가 적용된 게임으로 클래식 지구 침공에 새로운 생명을 불어넣는다.
20세기의 2번째 10년의 시작을 배경으로 한다. 화성 전선의 모든 침묵은 수많은 공장들이 최초의 탱크, 자동차, 항공기, 피뢰총 등을 생산하는 매연으로 가득 찬 신나는 시기에 시작됩니다. 테디 루스벨트, 토마스 에디슨, 헨리 포드, 그리고 많은 다른 역사적 인물들이 영혼이 없는 화성 침략자들에 맞서 싸운다.
북아메리카는 파트 1의 배경이며, 미국과 캐나다, 영국의 군대가 미시시피 강에서 화성의 침공을 저지하고 있는 것이 특징이다.
올 콰이어트 온 더 화성 전선에서 인류는 생존을 위해 싸우고 있다. 러시아의 스텝 지대에서, 이집트의 모래사장을 가로질러 히말라야 산맥의 구릉지대에서, 그러나 미국만큼 치열한 곳은 없다. 우리 게임은 궁지에 몰린 인류의 군대나 화성 침략자들의 무자비한 적들을 지휘할 수 있는 게임입니다 이러한 반대 세력은 열광선, 검은 먼지, 녹색 안개로 무장한 외계인 삼각대 전투기와 인류가 모을 수 있는 모든 탱크, 보병, 대포 및 기타 무기들과 비교하여 화성인 좀비 노예로 만들어졌다. 모델 군인들은 모델 지형, 요새, 신비한 실린더에서 우뚝 솟은 요새까지 외계인 건설물이 추가되어 전쟁터가 된 테이블 상판 위에서 충돌합니다.
게임 플레이:
Rick Priestley, Alessio Cavatore 및 Ernie Baker와 같은 세계 최고의 게임 디자이너에 의해 개발된 진정으로 혁신적인 게임 시스템입니다.
진취성 기반 시스템으로 누가 먼저 돌아가는지 결정합니다.
확장 가능한 게임 시스템은 플레이어들이 몇 개의 삼각대와 탱크에서 시작하여 진정으로 거대한 충돌을 할 수 있도록 한다.
교전 게임이라기보다는 대규모 충돌이 벌어지는 유닛 기반 게임이다.
대규모 전투를 위해 고안된 규칙은 15mm (18mm) 스케일 미니어처를 사용하여 가능해졌다.
규칙 체계는 매우 유연하며 숨겨진 움직임과 매복할 수 있습니다.
The Martians have invaded for a second time and the world is at war!
All Quiet on the Martian Front is a game with WWI-like weapons and Martian Advanced Technology, that breathes new life into the Classic Earth Invasion.
Set in the beginning of the second decade of the Twentieth Century. All Quiet on the Martian Front starts in an exciting time that’s filled with the smoke of countless factories creating the first tanks, automobiles, aeroplanes, lightning guns and more. Larger than life historical figures like Teddy Roosevelt, Thomas Edison, Henry Ford, and many others lead the fight against the soulless Martian invaders.
North America is the setting for Part One, and features the forces of the United States, Canada, and Great Britain, holding the Martian invasion on the Mississippi River.
In All Quiet on the Martian Front Mankind is fighting for survival: upon the steppes of Russia, across the sands of Egypt, amongst the foothills of the Himalayas, but nowhere more fiercely than in the United States of America. Our game puts you in command of the embattled armies of humanity or their implacable adversaries the Martian invaders. These opposing forces are represented by models of alien Tripod war machines armed with heat rays, black dust, and green mist, and Martian Made Human Zombie Slaves on one side versus all the tanks, infantry, artillery and other weaponry that humanity can muster on the other. Your model armies clash over a tabletop turned into a battlefield by the addition of model terrain, fortifications, and alien constructions from mysterious Cylinders to towering fortifications.
GAME PLAY:
Truly innovative game system developed by some of the world’s best game designers such as Rick Priestley, Alessio Cavatore, and Ernie Baker.
Initiative based system that determines who goes first that turn.
Scalable game system allow players to start out with a few tripods and tanks with the ability to progress to play truly massive conflicts.
This is a unit based game of massive conflict rather than a skirmish game.
Rules designed for massive battles made possible through the use of 15mm (18mm) (HO) scale miniatures.
The rules system is highly flexible and allows for hidden movement and ambushing.
All Quiet on the Martian Front is a game with WWI-like weapons and Martian Advanced Technology, that breathes new life into the Classic Earth Invasion.
Set in the beginning of the second decade of the Twentieth Century. All Quiet on the Martian Front starts in an exciting time that’s filled with the smoke of countless factories creating the first tanks, automobiles, aeroplanes, lightning guns and more. Larger than life historical figures like Teddy Roosevelt, Thomas Edison, Henry Ford, and many others lead the fight against the soulless Martian invaders.
North America is the setting for Part One, and features the forces of the United States, Canada, and Great Britain, holding the Martian invasion on the Mississippi River.
In All Quiet on the Martian Front Mankind is fighting for survival: upon the steppes of Russia, across the sands of Egypt, amongst the foothills of the Himalayas, but nowhere more fiercely than in the United States of America. Our game puts you in command of the embattled armies of humanity or their implacable adversaries the Martian invaders. These opposing forces are represented by models of alien Tripod war machines armed with heat rays, black dust, and green mist, and Martian Made Human Zombie Slaves on one side versus all the tanks, infantry, artillery and other weaponry that humanity can muster on the other. Your model armies clash over a tabletop turned into a battlefield by the addition of model terrain, fortifications, and alien constructions from mysterious Cylinders to towering fortifications.
GAME PLAY:
Truly innovative game system developed by some of the world’s best game designers such as Rick Priestley, Alessio Cavatore, and Ernie Baker.
Initiative based system that determines who goes first that turn.
Scalable game system allow players to start out with a few tripods and tanks with the ability to progress to play truly massive conflicts.
This is a unit based game of massive conflict rather than a skirmish game.
Rules designed for massive battles made possible through the use of 15mm (18mm) (HO) scale miniatures.
The rules system is highly flexible and allows for hidden movement and ambushing.
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