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게임 소개
알 젬마는 경기에서 승리하기 위한 2단계 목표를 가지고 있다. 첫 번째 목표는 플레이어가 상대의 5개의 보물 서클 중 하나에 착지할 목적으로 상대의 보물 미로를 통해 토큰을 안전하게 이동할 수 있는 기회를 가질 때까지 외부 코트를 돌아다니면서 상대의 보물을 획득하는 것이다.
게임의 최종 목표는 토 메이크 알 디제마(TO MAKE AL DJEMMA)이다. 이것은 토큰을 위한 보물 조각을 확보하고 내부 코트에 들어간 선수가 내부 코트 내 자신의 색깔의 세 원 중 하나에 주사위를 균등하게 던지며 착지에 성공했을 때 발생한다.
게임의 최종 목표는 토 메이크 알 디제마(TO MAKE AL DJEMMA)이다. 이것은 토큰을 위한 보물 조각을 확보하고 내부 코트에 들어간 선수가 내부 코트 내 자신의 색깔의 세 원 중 하나에 주사위를 균등하게 던지며 착지에 성공했을 때 발생한다.
Al Djemma has a two-step objective to win the game. The first objective is to move around the outer court until the player has an opportunity to move his token in safety through the treasure maze of any of his opponents with the object of landing on any one of the opponent's 5 treasure circles, thus capturing an opponent's treasure.
The final objective of the game is TO MAKE AL DJEMMA. This occurs when a player, having secured treasure pieces for his tokens, and having entered the inner court, succeeds in landing by an even throw of the dice on one of the three circles of his own color within the inner court .
The final objective of the game is TO MAKE AL DJEMMA. This occurs when a player, having secured treasure pieces for his tokens, and having entered the inner court, succeeds in landing by an even throw of the dice on one of the three circles of his own color within the inner court .
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