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  • 인원

    1-2 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    45-45 분

  • 연령

    10+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    0.00 / 5

게임 소개

커틴’ Down the Nets는 게임을 20분 안에 완료할 수 있는 간소화된 방법과 전체 통계를 가진 게임이 1시간 정도 걸리는 고급 게임이 특징인 듀얼 레이어드 게임이다. 두 버전 모두 지속적인 외부 차트 조회나 게임 속도를 늦출 수 있는 다른 방법을 필요로 하지 않는다. Cuttin’ Down the Nets를 사용하면 모든 액션이 각 팀’s 등급 시트에서 나옵니다.

이것은 빠른 게임이 아니라는 것을 강조합니다. 모든 행동은 진짜 농구처럼 소유에 의해 해결된다. 단순화된 방법으로 당신은 팀&rsquo의 득점과 반칙만 추적할 수 있어 게임 시간을 단축할 수 있습니다. 하지만 한 팀이 이기거나 지는 이유를 시각적으로 확인할 수 있습니다. Cuttin’ Down the Nets를 사용하면 각 팀’s 카드가 팀’s 플레이의 모든 측면을 정확하게 복제하도록 공식화된다. 각 팀은 필드골 비율, 3점 슛, 턴오버 성향, 오픈 슛, 공격 파울 성향, 자유투 슈팅, 공격 리바운드, 그리고 경쟁 슈팅 능력으로 공격적으로 평가된다. 수비 측면에서는 슛 대결 능력, 파울 성향, 강제 턴오버 능력, 수비 리바운드 능력, 허용 2점·3점 필드골 비율 등으로 각 팀이 평가받는다.

Cuttin’ Down the Nets는 홈코트의 장점뿐만 아니라 일정의 강점을 통합한 독특한 파워 시스템을 갖추고 있다. Power System을 사용하면 Power House 팀을 컵 케이크와 정확하게 매칭할 수 있으며, 결과가 실제 상황을 반영할 수 있습니다.

고급 게임은 위의 모든 특징을 가지고 있지만, 또한 개별 플레이어들을 혼합으로 끌어들입니다. 모든 팀의 모든 선수들은 대학 농구 시즌에 했던 것처럼 정확하게 경기력을 평가받는다. Cuttin’ Down the Nets는 게이머 측에서 수동 교체가 필요하지 않은 고유한 시스템을 특징으로 한다. 이 시스템은 현실적인 공연을 위해 플레이어 회의록이나 기타 미니티아를 추적할 필요가 없다는 것을 의미합니다. Cuttin’ Down the Nets는 모든 선수들이 대학 시즌 동안 했던 것처럼 경기를 할 것입니다. 당신은 선발 투수가 있는 밤과 벤치 플레이어가 스파크를 제공하여 팀을 승리로 이끄는 밤을 가질 것입니다.

그리고 대체는 게임 엔진 내에서 처리되지만, 코칭 결정이 누락되었다고 생각하지 않습니다. 당신은 코치로서 풀코트 프레스를 시행할 시기를 결정합니다. 게임 내에서 상대를 막을 것인지 아니면 수비를 늘려 주변 슈터들을 압박할 것인지 결정하게 됩니다. 공격 시 팀의 경기 속도를 결정합니다. 당신은 상대의 소유를 제한하기 위해 빠르게 부수나요, 아니면 전체 시계를 사용하여 제한하나요? 무엇보다도, 각각의 코칭 옵션은 그것뿐이고 옵션입니다. 만약 여러분이 차세대 대학 코치가 될 계획이 있다면, 여러분은 그것들을 모두 구현할 수 있습니다. 경기가 펼쳐지는 것을 보고 싶다면 아무것도 구현할 수 없다. 어느 쪽이든 여전히 현실적인 결과를 얻을 수 있습니다!

지금 바로 코트에 나가 여러분이 좋아하는 팀을 Cuttin’ Down the Nets라는 궁극적인 목표로 이끌 수 있는지 확인해 보십시오!
Cuttin’ Down the Nets is a dual layered game that features a simplified method in which games can be completed in 20 minutes and an advanced game in which a game with full stats will take about an hour. Neither version will require constant external chart look ups or other methods that can slow down a game’s pace. With Cuttin’ Down the Nets all of the action comes from each team’s rating sheet.

Let me stress that this is NOT a quick play game. All action is resolved possession-by-possession, just as in real basketball. With the simplified method, you are tracking only the team’s score and fouls which allows for quicker game times. However, you’ll still visually see why a team wins or loses. With Cuttin’ Down the Nets each team’s card is formulated to accurately replicate all aspects of a team’s play. Each team is rated offensively for field goal percentage, three point shooting, propensity to commit turnovers, ability to get open shots, propensity to commit offensive fouls, free throw shooting, offensive rebounding, and ability to hit contested shots. On the defensive side, each team is rated for their ability to contest shots, propensity to commit fouls, ability to force turnovers, defensive rebounding ability, and two point and three point field goal percentage allowed.

Cuttin’ Down the Nets also features a unique Power System that incorporates strength of schedule as well as home court advantage. With the Power System you can accurately match-up power house teams against the cupcakes and be assured that the results will mirror real life.

The advanced game features all of the above, but also brings individual players into the mix. Every player for every team is accurately rated to perform as they did in the college basketball season. Cuttin’ Down the Nets features a unique system that doesn’t require manual substitutions on the part of the gamer. This system means that you don’t have to track player minutes or other minutia for realistic performances. With Cuttin’ Down the Nets every player will perform as they did during the college season. You’ll have nights where your starters are “off” and nights where a bench player provides a spark, leading your team to victory.

And while the substitutions are handled within the game engine, don’t think that coaching decisions were left out. As the coach, you decide when to implement the full-court press. You’ll decide when to “sag” to stop the opponent’s inside game or stretch your defense to pressure the perimeter shooters. On offense you decide the pace in which your team plays. Do you fast break, or use the entire clock to limit the opponent’s possessions? Best of all, each coaching option is just that, and option. If you have designs on being the next great college coach, you can implement them all. If you prefer to watch the game unfold, you can implement none. Either way you’ll still end up with realistic results!

Take the court today and see if you can guide your favorite team to the ultimate goal of Cuttin’ Down the Nets!

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