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5.9Battle for Midway: Decision in the Pacific, 1942 (1976) -
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
2-2 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
-
디자이너
Marc W. Miller
-
아티스트
Rodger B. MacGowan
-
인원
게임 소개
미드웨이 전투(Battle for Midway)는 미드웨이 섬을 점령하려는 일본군과 미국 공군, 해군, 육상군 사이의 대규모 공중-해군 모의실험이다.
미국과 일본의 항공기, 배, 군대를 대표하는 카운터는 은닉을 시도하면서 적들을 수색하기 위해 지도를 가로질러 움직인다. 적이 위치했을 때, 그의 파괴와 전략적 목표 달성을 위해 집중적인 노력을 기울인다.
지도 2개
480 다이컷 카운터
규칙.
전개 시트
CRT 플레이어 보조 도구
대형 지퍼락 패키지 형식
그 게임은 매우 재미있어 보인다. 진취적인 성격은 플레이어가 구체적인 전략을 세울 수 있는 확실한 방법이 없기 때문에 날씨, 턴 순서, 적 기동대가 어디에 있는지 미스터리에 대응해야 한다.
미국과 일본의 항공기, 배, 군대를 대표하는 카운터는 은닉을 시도하면서 적들을 수색하기 위해 지도를 가로질러 움직인다. 적이 위치했을 때, 그의 파괴와 전략적 목표 달성을 위해 집중적인 노력을 기울인다.
지도 2개
480 다이컷 카운터
규칙.
전개 시트
CRT 플레이어 보조 도구
대형 지퍼락 패키지 형식
그 게임은 매우 재미있어 보인다. 진취적인 성격은 플레이어가 구체적인 전략을 세울 수 있는 확실한 방법이 없기 때문에 날씨, 턴 순서, 적 기동대가 어디에 있는지 미스터리에 대응해야 한다.
Battle for Midway is a large scale air-naval simulation of the naval action between Japanese forces attempting to invade and seize Midway Island, and the American air, naval and land forces dedicated to holding it at all costs.
Counters representing American and Japanese aircraft, ships and troops maneuver across the maps, searching for the enemy while attempting to remain concealed themselves. When the enemy is located, intense efforts are devoted to his destruction, and to the achievement of strategic objectives.
2 Maps
480 die cut counters
Rules
Deployment sheets
CRT player aids
Large ziplock package format
The game looks very playable. Being initiative based there is no certain way for a player to set a concrete strategy and so must respond to weather, turn order and the mystery of where the enemy task force is.
Counters representing American and Japanese aircraft, ships and troops maneuver across the maps, searching for the enemy while attempting to remain concealed themselves. When the enemy is located, intense efforts are devoted to his destruction, and to the achievement of strategic objectives.
2 Maps
480 die cut counters
Rules
Deployment sheets
CRT player aids
Large ziplock package format
The game looks very playable. Being initiative based there is no certain way for a player to set a concrete strategy and so must respond to weather, turn order and the mystery of where the enemy task force is.
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