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  • 인원

    3-7 명

    BGG추천: 3-7 명
  • 게임시간

    120-120 분

  • 연령

    0+

    BGG추천: 12+
  • 게임 난이도

    3.00 / 5

게임 소개

당신은 동반구에서 상업 활동을 할 수 있도록 국왕으로부터 인가를 받은 거대한 기업의 대표입니다. 이와 같이, 여러분은 회사 대표들(요소들)을 부유한 지역으로 이동시킬 것입니다. 당신은 이미 확립된 영연방 국가들에 대한 당신의 영향력을 활용할 것입니다. 상선 해군의 필요성을 고려하게 될 것이다. 하지만 무엇보다도 변화하는 경제 상황을 헤쳐나가야 합니다

게임 플레이

위원회는 5개의 대륙 지역으로 나뉜다. 이것들과 연관된 것은 지역과 일치하는 번영 카드 한 벌입니다. 각 플레이어에게는 두 장의 카드가 지급되며, 일부 카드에는 공통적으로 앞면이 처리된다. 게임이 진행되면서 플레이어들은 번창할 것으로 생각되는 장소를 확보하려고 한다. 그들은 그들이 볼 수 있는 카드와 다른 플레이어의 행동을 바탕으로 이것을 추론한다. 여러 차례 차례 차례가 끝나면 모든 번영 카드가 드러나고 일치 카드 수에 따라 지역이 순위가 매겨진다. 그런 다음 이 순위에 따라 해당 지역 내 요인이 증가하거나 감소합니다. 이 순서는 여러 번 반복되며, 그 후에 게임이 종료된다.

플레이어들은 영향력 카드 그리기, 요인 확장, 포트와 함대 구축, 이동을 포함한다. 때때로 열린 장소는 플레이어가 차지합니다. 다른 때에는 적대적 인수가 필요할 것이며, 이 경우 올바른 영향력과 인근 함대가 모든 차이를 만들 것이다.

목표는 간단하다: 게임 종료 시 보드에 가장 많은 요소를 두는 것이다.
You are the head of a vast enterprise, chartered by the Crown to engage in commercial activities in the eastern hemisphere. As such, you will maneuver your company representatives (factors) into prosperous regions. You will leverage your influence with the established commonwealths. You will weigh the need for a merchant navy. But above all you must navigate changing economic conditions...

Game Play

The board is divided into five continental regions. Associated with these is a deck of prosperity cards that match the regions. Each player is dealt a couple cards; in addition some cards are dealt face up in common. As play proceeds, players try to acquire locations they think will be prosperous. They deduce this based on the cards they can see, plus the actions of other players. At the end of a number of turns, all prosperity cards are revealed and regions are ranked based on number of matching cards. Factors within those regions are then increased or decreased based on this ranking. This sequence is repeated several times, after which the game ends.

Player actions include drawing influence cards, expanding factors, building ports and fleets, and movement. At times, open locations will be taken over by a player. At other times a hostile takeover will be necessary, in which case the right influence and a nearby fleet will make all the difference.

The goal is simple: to have the most factors on the board at game end.

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