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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: 2-4 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
14+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
4.00 / 5
-
디자이너
Colin Phillips (II), Craig Watterson
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아티스트
-
인원
게임 소개
스키시 상인(Skimish Sangin)은 아프간 분쟁을 위해 특별히 고안된 일련의 새로운 교전 규칙이다. 개인 레벨에서 플레이하면서 플레이어는 아드레날린이 현대전을 부채질하는 격렬함을 느끼면서도 여전히 지휘의 책임을 감당한다.
게임 시사회에서.
"상인이 IGO UGO 게임입니다. 캐릭터는 본디 속성에 따라 전투 단계에서 활성화됩니다. 캐릭터의 BODY 속성은 전투 라운드의 10단계 중 어느 단계가 &ndash에서 활성화되는지를 나타냅니다. BODY(BODY) 속성이 높을수록 문자’의 전투 단계가 일찍 발생합니다.
이 게임은 현대 전쟁터에 기반을 둔 사실적인 서사 미니어처 충돌 게임으로 설계되었다.
그런 무기가 현실적이기 때문에 상처에는 결과가 있고, 선수들은 현실적 이야기로 남게 된다.
게임 시사회에서.
"상인이 IGO UGO 게임입니다. 캐릭터는 본디 속성에 따라 전투 단계에서 활성화됩니다. 캐릭터의 BODY 속성은 전투 라운드의 10단계 중 어느 단계가 &ndash에서 활성화되는지를 나타냅니다. BODY(BODY) 속성이 높을수록 문자’의 전투 단계가 일찍 발생합니다.
이 게임은 현대 전쟁터에 기반을 둔 사실적인 서사 미니어처 충돌 게임으로 설계되었다.
그런 무기가 현실적이기 때문에 상처에는 결과가 있고, 선수들은 현실적 이야기로 남게 된다.
Skimish Sangin is a new set of skirmish rules designed specifically for the Afghan conflict. Playing at an individual figure level, players get to feel the intenseness of adrenaline fuelled modern warfare, while still dealing with the responsibility of command.
From a game preview;
"Skirmish Sangin isn’t an IGO UGO game; characters are activated in combat phases based on their BODY attribute. The BODY attribute of the character dictates which of the ten phases of a combat round a character is active in – the higher their BODY (BDY) attribute, the earlier a character’s combat phases occur."
The game is designed as a realistic narrative miniature conflict game based on a modern theatre of war.
As such weapons are realistic, wounds have consequences, and players are left with a realistic story to tell.
From a game preview;
"Skirmish Sangin isn’t an IGO UGO game; characters are activated in combat phases based on their BODY attribute. The BODY attribute of the character dictates which of the ten phases of a combat round a character is active in – the higher their BODY (BDY) attribute, the earlier a character’s combat phases occur."
The game is designed as a realistic narrative miniature conflict game based on a modern theatre of war.
As such weapons are realistic, wounds have consequences, and players are left with a realistic story to tell.
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