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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
8-8 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Perry Moore
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아티스트
Perry Moore
-
인원
게임 소개
1919년 9월, 당시 최신 기술로 무장한 데니킨의 정예의용군(Mk V, 휘펫 전차, DH9A 폭격기, 장갑차)이 악명 높은 도시 쿠르스크에 도착했다. 다음 정거장은 오렐이었습니다. 툴라, 마지막으로 모스크바! 25,000명의 잘 훈련된 병사들은 영국 보병 사단과 견줄 만했다. 훈련과 사기가 의심스러웠던 다민족 남성들의 집합입니다. 6만 명 정도. 가을 날씨가 시작되면서 시간이 촉박해지고 있다는 것을 양쪽 모두 알고 있었다. 레닌과 트로츠키는 농민들의 감정을 자극하기 위한 궁극적인 선전 운동을 시작했다. 공짜 음식과 의복은 싸우기 위한 유혹이었다. 수천 명이 입대했다. 데니킨은 다양한 이유로 시간이 촉박하다는 것을 본능적으로 알고 "을 시작했다.10월 6일 모스크바 공세. 화이트 플레이어 또한 시간의 압박감을 느낄 것이다. 레드 플레이어는 시간을 끌기 위해 무엇이든 던질 것입니다!
200마일은 전투의 본질과 세력 간의 차이를 포착한 독특한 게임 디자인으로 이 서사시 공세를 다루고 있습니다. 공급과 명령의 사용은 중요합니다. 백군의 기술적 우위는 깨지기 쉽지만, 활용이 가능하다면 강력합니다. 기병대는 양쪽 모두 빠르게 움직이는 병력으로 남아 있다.
200마일에는 280개의 카운터, 11x17" 아름다운 지도와 규칙집이 있습니다. 게임 규모는 165마일/헥사스, 항공기 카운터 = 항공기 4~6대, 전차 부대 = 전차 2대, 보병 연대 및 여단이다. 단위는 다음과 같습니다. MkV, 휘펫 전차, DH9A 폭격기, Re 8 전투기, 장갑차, 기병대, 기관총, 엔지니어, 본부.
200마일은 전투의 본질과 세력 간의 차이를 포착한 독특한 게임 디자인으로 이 서사시 공세를 다루고 있습니다. 공급과 명령의 사용은 중요합니다. 백군의 기술적 우위는 깨지기 쉽지만, 활용이 가능하다면 강력합니다. 기병대는 양쪽 모두 빠르게 움직이는 병력으로 남아 있다.
200마일에는 280개의 카운터, 11x17" 아름다운 지도와 규칙집이 있습니다. 게임 규모는 165마일/헥사스, 항공기 카운터 = 항공기 4~6대, 전차 부대 = 전차 2대, 보병 연대 및 여단이다. 단위는 다음과 같습니다. MkV, 휘펫 전차, DH9A 폭격기, Re 8 전투기, 장갑차, 기병대, 기관총, 엔지니어, 본부.
By September, 1919, Denikin's elite Volunteer Army armed with the latest technology for its time ( Mk V, Whippet Tanks, DH9A bombers, Armor Cars ) had reached the infamous city of Kursk. The next stop was Orel. Then Tula and finally, Moscow! Its 25,000 well trained soldiers were equal in training to a British infantry division were opposed by the Bolshevik 13th and 14th Armies. A collection of polyglot men with dubious training and questionable morale. Some 60,000 of them. Time was running out as the Fall weather set in, both sides knew it. Lenin and Trotsky began the ultimate propaganda campaign to stir the emotions of the peasant workers. Free food and clothing was the lure to fight. Thousands enlisted. For Denikin, he instinctively knew time was short for a variety of reasons and thus launched the, "To Moscow" offensive on Oct 6th. The White player will also feel the pressure of time. The Red player will toss anything and everything to delay and play for time!
200 Miles covers this epic offensive in a unique game design capturing the essence of the battle and the differences between the forces. Use of supply and command is important. The technological edge of the White forces is fragile, yet potent, if it can be harnessed. Cavalry remains the fast moving forces for both sides.
200 Miles contains 280 counters, one 11x17" beautiful map, and rulebook. The game scale is 4-5 miles a hex, aircraft counters = 4-6 aircraft, tank units = two tanks, infantry regiments and brigades. Units include: MkV, Whippet tanks, DH9A Bombers, Re 8 Fighters, Armor Trains, Artillery, Armor Cars, Cavalry, Machine Guns, Engineers, Headquarters.
200 Miles covers this epic offensive in a unique game design capturing the essence of the battle and the differences between the forces. Use of supply and command is important. The technological edge of the White forces is fragile, yet potent, if it can be harnessed. Cavalry remains the fast moving forces for both sides.
200 Miles contains 280 counters, one 11x17" beautiful map, and rulebook. The game scale is 4-5 miles a hex, aircraft counters = 4-6 aircraft, tank units = two tanks, infantry regiments and brigades. Units include: MkV, Whippet tanks, DH9A Bombers, Re 8 Fighters, Armor Trains, Artillery, Armor Cars, Cavalry, Machine Guns, Engineers, Headquarters.
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