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게임 소개

센터피스는 주로 2인 또는 4인 1조로 하는 롤앤무브 게임이다. 디자이너는 이 게임을 "슈퍼차지 모노폴리"라고 표현했지만, 미니 게임이 없는 마리오 파티와 가장 흡사하다. 게임보드는 작은 상자 안에 들어갈 수 있도록 지도 용지에 인쇄됩니다. 판을 펼친 후, 알록달록한 박스 탑은 게임 보드의 "중앙 조각"이 됩니다. 플레이어들은 돌아가면서 상자 위에서 두 개의 주사위를 굴린다; 적어도 한 개의 주사위가 게임 보드 위에 있어야 하며, 둘 다 보드 테두리보다 더 멀리 굴릴 수 없거나, 그렇지 않으면 롤이 무효다. 그런 다음 그들은 롤의 합계를 옮깁니다. 모든 공간은 착륙할 때나 이탈할 때 촉발되는 특별한 효과가 있다. 이 게임의 목표는 퍼즐 조각을 사기 위해 지폐로 대표되는 깃털을 모으는 것입니다. 퍼즐 피스는 플레이어가 코너 공간 중 2곳에 착지하면 구매할 수 있으며, 스타트 투게더 공간을 통과하면 깃털 25개의 수입이 발생한다. 깃털은 또한 다양한 방법으로 얻거나 잃을 수 있습니다.

박스 탑을 굴리는 것 외에도, 이 게임의 가장 큰 특징은 각 플레이어의 폰이 한 쌍의 스택 포커 칩으로 표현된다는 것이다. 바나나 스플릿 가든 공간에 착륙할 때 포커 칩은 분할되어 별도의 폰으로 취급된다. 만약 그들이 바나나 스플릿 공간을 제외하고 같은 공간을 차지하게 된다면, 그들은 재결합합니다. 분할된 피스는 이동할 때 더 많은 옵션을 제공하며, 일부 공간은 플레이어가 칩을 결합하거나 분리하는 것에 대해 보상을 준다.

모노폴리처럼 롤링더블은 플레이어가 다시 움직일 수 있게 해주며, 롤링 스네이크 눈은 다른 플레이어의 칩을 버드 케이지(모노폴리 감옥 공간과 동일)로 보낸다.

킥스타터의 설명:

슈퍼차지 모노폴리. 주사위가 떨어지면 게임이 들어갑니다. 흰색과 검은색 포커칩을 떼어내어 조립합니다.

게임을 하기 위해서는 단순히 상자에서 주사위를 떨어뜨리는 법을 배우고, 그것들을 게임보드에 계속 올려놓기만 하면 된다. 첫 번째 코너 공간에는 "게임 파트 나누기"가 있습니다. 다섯 개의 No/Rest 원이 추가되어 공간을 선택할 수 있게 되었습니다. 그들은 선택권을 빼앗고, 어떤 게임피스를 움직여야 할지. 그 동그라미를 추가하기 전에 캐치-22가 발생해요. 다른 우주 국가인 깃털 은행을 교환합니다. 그것은 선수가 언제든지 역전할 수 있게 해준다.

그 상자 안은 게임 뱅크로서 훌륭하게 작동합니다. 보드를 돌 때마다 독수리, 오리, 갈매기 깃털이 보상을 받습니다. 센터피스의 목표는 한 번에 9개의 퍼즐 공간을 하나씩 구매하기 위한 경쟁이 되는 것입니다. 200개의 깃털이 있는 뱅크를 가지고 있고, 게임 파트를 함께 가지고 있습니다. 그런 다음 Start Sun 공간 또는 Bidgecage 공간에 착륙하여 WIN하십시오. 플레이어는 게임 센터에서 검은색과 흰색 폰으로 점수를 기록한다. 버드케이지 코너 공간은 피하면서, 번호가 매겨진 퍼즐 공간을 위한 최적의 가격을 찾는 데 가장 적합한 사람이 누구인가. 예를 들어, 렌트 어 호스, 반값 공간으로 이동하기 위한 것, 그렇지 않은 것.

모두 합쳐서 28개의 게임 공간이 있다. 게임 공간 상태의 마지막 예입니다. 여기 있는 동안 롤이 두 배로 늘어나고 버드케이지 코너에서 세 바퀴를 돌면 됩니다. 게임 조각이 나누어진 경우 다시 결합됩니다. 버드케이지에 있는 동안 구르는 것은 선수를 일찍 떠나게 한다.

게임보드 종이는 새로운 지도를 위해 설계되었기 때문에 영원히 접힙니다. (그것은 게임에서 가장 비싼 부분이었습니다.)

센터피스 = 빠른 속도의 재미!!! 가족과 친구를 대상으로 테스트했습니다. 사람들이 뭐가 재밌냐고 묻겠지? 1992년에 복사권을 부여받았고, 10년 간의 갱신도 완료되었다. 개선된 새로운 포맷으로 구식 맞대결을 펼칩니다.
Centerpiece is a roll-and-move game primarily for 2 players, or 4 players in teams. It's described by the designer as "super-charged Monopoly," but it's most similar to Mario Party without the mini-games. The game board is printed on map paper, which allows it to fit inside the small box. After unfolding the board, the colorful box top becomes the "centerpiece" of the game board. Players take turns rolling two dice off of the box top; at least one die must end up on the game board itself, and neither can roll farther than the board's border, or the roll is invalid. They then move the sum of their roll. Every space has special effect that triggers either when landed on or when leaving the space. The goal of the game is to collect feathers, represented by paper money, in order to buy puzzle pieces. Puzzle pieces can be purchased when the player lands on two of the corner spaces, and passing the Start Together space generates an income of 25 feathers. Feathers can also be gained and lost in various ways.

Aside from rolling off the box top, the main distinguishing feature of the game is that each player's pawn is represented by a pair of stacked poker chips. When landing on the Banana Split garden space, the poker chips are split up, and are subsequently treated as separate pawns. If they ever occupy the same space, other than the Banana Split space, they are recombined. Split pieces give more options when moving, and some spaces reward the player for having their chips either combined or separated.

As in Monopoly, rolling doubles allows the player to move again, and rolling snake eyes sends the other player's chips to the Bird Cage (identical to Monopoly's Jail space).

Description from Kickstarter:

Super-charged Monopoly. Dice fall off box, the game travels in. White and black poker-chips get pulled apart and put together.

To play simply learn to drop the dice off the box, and keep them on the game-board. The very first corner space states, Divide Your Game Parts. What made that work, are five No/Rest circles added to select spaces. They take away the choice, of which game-piece to move. Before I adding those circles, catch-22's would happen. A different space states, Exchange Your Bank of Feathers. It allows a player to come from behind at anytime.

The inside of the box works great as a game-bank. Each time around the board Eagle, Duck and Seagull feathers are rewarded. The goal of CENTERPIECE, becomes a RACE to purchase nine-puzzle-spaces one at a time. Have a bank of two-hundred feathers, have game-parts together. Then land on the Start Sun space, or Bidgecage space to WIN. Players keep score, with black and white pawns, under the box, at the games center. Who's best at finding the best price for a numbered puzzle-space, while staying out of the Birdcage corner space. For example to Rent A Horse, to get to the Half-Price space, or not.

All together there are twenty-eight game spaces. One last example of a game-space states. Roll Doubles While Here, and spend three-turns at the Birdcage corner. Your game pieces, if divided, would be joined again. Rolling doubles while in the Birdcage, lets a player leave early.

Because the game-board paper was designed for new maps, it folds forever. ( It was the most expensive part of the game.)

CENTERPIECE = fast-paced FUN!!! Tested on family and friends. People will ask what's the fun all about? Copy-righted in 1992, a ten-year renewal was also completed. Old-school face-to-face battle with new IMPROVED format.

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