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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
3-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-45 분
-
연령
17+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Steve Caires, Paolo Sambrano
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아티스트
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인원
게임 소개
혜택 없음은 직업에 관한 카드 게임입니다. 네 달, 5년 전에 그만뒀던 일 말이야 한 시간 안에 한 주를 다시 살아보세요.
네가 작가가 되고 싶다고 했던 말 기억나? 장인 피클 만드는 사람? 지금이 너의 기회야. 데이터 입력을 완료하는 데 2시간밖에 걸리지 않지만, 경영진은 이를 알지 못합니다. 정말 하루 종일 복사하시겠습니까? 대신 화장실에서 소설이랑 소금물에 절인 피클을 작업하는 게 어때? 당신은 어느 쪽이든 월급을 받고 있어요. 임무를 완수하지 못한 선수들은 당연히 구실을 대며 빠져나갈 수 없는 한 결국 징계를 받게 된다. 하지만 수요일을 조심하세요, 혹한 날에는 항상 잘못되는 것이 있기 때문입니다.
"No Benefits"는 플레이어들이 하루하루를 힘들게 보내려고 하는 평균적인 직장에서 정해져 있지 않다. 가장 생산성이 낮은 한 주를 마무리하기 위해서는 해고당하지 않는 것과 너무 열심히 일하는 것의 균형을 맞춰야 합니다.
이 게임의 목표는 주 5일 근무가 끝날 때까지 가장 느슨한 상태를 유지하는 것입니다.
각 차례에 따라 선수들은 당일 받은 편지함에서 현 대리로부터 임무를 부여받게 된다. 수요일에는 위기 카드를 뽑아 처리하기도 한다. 그런 다음 플레이어는 아침 메모를 재생하고, 플레이할 카드를 그라인드한 다음 선택한 카드를 공개하여 과제 진행 상황을 보여줌으로써 근무일을 계획할 수 있습니다. 배정이 완료되지 않은 선수는 핑계카드로 변론할 수 있다. 핑계 없이, 선수들은 기록을 받고, 3을 얻으면 해고된다. 마지막으로, 늦은 메모가 해결되고 그 라운드의 느슨한 점수가 합산됩니다.
이 게임은 점수를 얻기 위해 일을 미루는 것과 상관으로부터 지배력과 특권을 얻기 위해 일을 하는 것 사이의 신중한 균형을 포함한다.
네가 작가가 되고 싶다고 했던 말 기억나? 장인 피클 만드는 사람? 지금이 너의 기회야. 데이터 입력을 완료하는 데 2시간밖에 걸리지 않지만, 경영진은 이를 알지 못합니다. 정말 하루 종일 복사하시겠습니까? 대신 화장실에서 소설이랑 소금물에 절인 피클을 작업하는 게 어때? 당신은 어느 쪽이든 월급을 받고 있어요. 임무를 완수하지 못한 선수들은 당연히 구실을 대며 빠져나갈 수 없는 한 결국 징계를 받게 된다. 하지만 수요일을 조심하세요, 혹한 날에는 항상 잘못되는 것이 있기 때문입니다.
"No Benefits"는 플레이어들이 하루하루를 힘들게 보내려고 하는 평균적인 직장에서 정해져 있지 않다. 가장 생산성이 낮은 한 주를 마무리하기 위해서는 해고당하지 않는 것과 너무 열심히 일하는 것의 균형을 맞춰야 합니다.
이 게임의 목표는 주 5일 근무가 끝날 때까지 가장 느슨한 상태를 유지하는 것입니다.
각 차례에 따라 선수들은 당일 받은 편지함에서 현 대리로부터 임무를 부여받게 된다. 수요일에는 위기 카드를 뽑아 처리하기도 한다. 그런 다음 플레이어는 아침 메모를 재생하고, 플레이할 카드를 그라인드한 다음 선택한 카드를 공개하여 과제 진행 상황을 보여줌으로써 근무일을 계획할 수 있습니다. 배정이 완료되지 않은 선수는 핑계카드로 변론할 수 있다. 핑계 없이, 선수들은 기록을 받고, 3을 얻으면 해고된다. 마지막으로, 늦은 메모가 해결되고 그 라운드의 느슨한 점수가 합산됩니다.
이 게임은 점수를 얻기 위해 일을 미루는 것과 상관으로부터 지배력과 특권을 얻기 위해 일을 하는 것 사이의 신중한 균형을 포함한다.
No Benefits is a card game about your job. The job you’d quit in four months, five years ago. Relive one week of your life in one hour.
Remember how you said you wanted to be a writer? An artisanal pickle maker? Now's your chance. It only takes you two hours to finish your data entry, but management doesn't know that. Do you really want to make copies of copies all day? Why not work on your novel and brine pickles in the bathroom instead? You’re pulling a paycheck either way. At the end of the day, players that didn't complete their tasks will be reprimanded, unless of course they can play an excuse to get out of it. Watch out for Wednesday, though, as there's always something that goes wrong on hump day.
No Benefits is set in an average workplace, where players are average employees trying to get through the daily grind. You need to balance not getting fired with working too hard, in order to finish the week as the least productive worker.
The goal of the game is to gain the most slack by the end of the 5 day working week (5 turns).
Each turn, players will be given an assignment from the day's inbox by the current Assistant Manager. On Wednesdays, crisis cards are also drawn and dealt with. Players can then play morning memos, plan their workday by selecting Grind cards to play, and then revealing their selected cards to show their progress towards their assignments. Players with incomplete assignments can plead their case with excuse cards. Without an excuse, players receive a write-up, and are fired if they gain 3. Finally, any late memos are resolved and that round's slack scores are tallied up.
The game involves a careful balance between putting off work for points, or doing work to gain sway and perks from your superiors.
Remember how you said you wanted to be a writer? An artisanal pickle maker? Now's your chance. It only takes you two hours to finish your data entry, but management doesn't know that. Do you really want to make copies of copies all day? Why not work on your novel and brine pickles in the bathroom instead? You’re pulling a paycheck either way. At the end of the day, players that didn't complete their tasks will be reprimanded, unless of course they can play an excuse to get out of it. Watch out for Wednesday, though, as there's always something that goes wrong on hump day.
No Benefits is set in an average workplace, where players are average employees trying to get through the daily grind. You need to balance not getting fired with working too hard, in order to finish the week as the least productive worker.
The goal of the game is to gain the most slack by the end of the 5 day working week (5 turns).
Each turn, players will be given an assignment from the day's inbox by the current Assistant Manager. On Wednesdays, crisis cards are also drawn and dealt with. Players can then play morning memos, plan their workday by selecting Grind cards to play, and then revealing their selected cards to show their progress towards their assignments. Players with incomplete assignments can plead their case with excuse cards. Without an excuse, players receive a write-up, and are fired if they gain 3. Finally, any late memos are resolved and that round's slack scores are tallied up.
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