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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Alex Eliott, Phillip Ronbeck
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아티스트
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인원
게임 소개
민주주의는 남아프리카 공화국에서 첫 번째 민주 선거가 있었던 해 - 1994년에 출판되었다.
민주주의에서 당신은 정당의 지도자입니다. 모든 플레이어는 당원과 사업, 신문, TV 등 자신의 자산(75장의 영향력 카드)과 함께 영향력을 높이려고 노력한다. 캐릭터 카드와 자산 카드 중 일부는 보장된 표를 보여줍니다. 캐릭터에 자산을 할당해야 합니다.
선수들은 자신의 영향력 카드(자산)를 자유롭게 교환할 수 있다.
긍정적인 효과와 부정적인 효과가 있는 120개의 이벤트 카드가 있다 - 그래서 운이 좋다. 이것들은 수입을 발생시키는데, 이것은 자동차나 비행기로 지역마다 나쁜 사건이나 여행 비용을 지불하는데 필요하거나 당신의 정치적 명성에 직접적인 영향을 미친다.
당원들은 전국 각지를 돌아다니며 지역 유세를 한다. 각 지역의 기본 저항은 7입니다. 지역 승리를 위해서는 정당원 + 자산 + D6의 영향력이 더 커야 합니다. 플레이어들은 투표 카운터로 자신의 지역을 표시합니다. 각 지역은 1표의 가치가 있습니다.
선거는 - 2가지 방법으로 불린다.
- 50개 지역이 모두 승리한 후 자동으로 또는
- 한 선수가 3장의 선거 카드 중 하나를 가지고 있을 때 (그리고 선수 수에 따라 최소 라운드가 끝난 후에) 선거를 요구할 수 있다.
마지막 5라운드보다 먼저 진행됩니다. 이 "창문"기간에는 거의 모든 것이 허용된다. 플레이어들은 정치적 평판을 파괴하거나 당 대표를 죽이기 위해 머크레이커, 콜걸, 제3세력 또는 암살자와 같은 특수 영향력 카드를 사용할 수 있다. 그가 경호원을 두고 돈을 지불할 수 있기를 바란다.
이 기간에만 플레이어는 다른 파티로부터 지역을 가져갈 수 있습니다.
게임의 승리 - 2가지 방법:
- 다른 당 대표들이 다 죽으면 네가 이기는 거야
- 선거가 끝나면 가장 많은 표를 얻은 선수가 승리한다.
민주주의에서 당신은 정당의 지도자입니다. 모든 플레이어는 당원과 사업, 신문, TV 등 자신의 자산(75장의 영향력 카드)과 함께 영향력을 높이려고 노력한다. 캐릭터 카드와 자산 카드 중 일부는 보장된 표를 보여줍니다. 캐릭터에 자산을 할당해야 합니다.
선수들은 자신의 영향력 카드(자산)를 자유롭게 교환할 수 있다.
긍정적인 효과와 부정적인 효과가 있는 120개의 이벤트 카드가 있다 - 그래서 운이 좋다. 이것들은 수입을 발생시키는데, 이것은 자동차나 비행기로 지역마다 나쁜 사건이나 여행 비용을 지불하는데 필요하거나 당신의 정치적 명성에 직접적인 영향을 미친다.
당원들은 전국 각지를 돌아다니며 지역 유세를 한다. 각 지역의 기본 저항은 7입니다. 지역 승리를 위해서는 정당원 + 자산 + D6의 영향력이 더 커야 합니다. 플레이어들은 투표 카운터로 자신의 지역을 표시합니다. 각 지역은 1표의 가치가 있습니다.
선거는 - 2가지 방법으로 불린다.
- 50개 지역이 모두 승리한 후 자동으로 또는
- 한 선수가 3장의 선거 카드 중 하나를 가지고 있을 때 (그리고 선수 수에 따라 최소 라운드가 끝난 후에) 선거를 요구할 수 있다.
마지막 5라운드보다 먼저 진행됩니다. 이 "창문"기간에는 거의 모든 것이 허용된다. 플레이어들은 정치적 평판을 파괴하거나 당 대표를 죽이기 위해 머크레이커, 콜걸, 제3세력 또는 암살자와 같은 특수 영향력 카드를 사용할 수 있다. 그가 경호원을 두고 돈을 지불할 수 있기를 바란다.
이 기간에만 플레이어는 다른 파티로부터 지역을 가져갈 수 있습니다.
게임의 승리 - 2가지 방법:
- 다른 당 대표들이 다 죽으면 네가 이기는 거야
- 선거가 끝나면 가장 많은 표를 얻은 선수가 승리한다.
Democracy was published in the year of the first democratic elections in South Africa - 1994.
In Democracy you are the leader of a political party. All players try to increase their influence with partymembers and their assets such as business, news papers, TV etc. (75 influence cards). Some of the character- and asset-cards show guaranteed votes. The assets must be assigned to a character.
Players can trade their influence cards (assets) freely.
There are 120 event cards with positive and negative effects - so there is a lot of luck. These generate income, which is needed to pay some bad events or the travel-costs from region to region by car or plane, or have direct effects to your political reputation.
The partymembers travel throughout the country canvassing in the regions. Each region has a base resistance of 7. The influence of the canvassing partymember(s) + their assets + D6 must be greater to win the region. Players mark their regions with vote counters - each region is worth 1 vote.
An election is called - 2 ways:
- Automatically after all 50 regions are won, or
- A player can call for an election if he has one of 3 election-card (and only after a minimum of rounds are over, depending on number of players).
Than the last 5 rounds are played. In this "window period" nearly everything is allowed. Players can play special influence cards such as muckrakers, callgirls, third forces or assassins to "destroy" the political reputation or even kill the party leader. Hopefully he has (and can pay) bodyguards ...
Only in this period a player can take a region from another party.
Winning of the game - 2 ways:
- When all other party leaders are killed you win
- After the election, the player with the most votes wins.
In Democracy you are the leader of a political party. All players try to increase their influence with partymembers and their assets such as business, news papers, TV etc. (75 influence cards). Some of the character- and asset-cards show guaranteed votes. The assets must be assigned to a character.
Players can trade their influence cards (assets) freely.
There are 120 event cards with positive and negative effects - so there is a lot of luck. These generate income, which is needed to pay some bad events or the travel-costs from region to region by car or plane, or have direct effects to your political reputation.
The partymembers travel throughout the country canvassing in the regions. Each region has a base resistance of 7. The influence of the canvassing partymember(s) + their assets + D6 must be greater to win the region. Players mark their regions with vote counters - each region is worth 1 vote.
An election is called - 2 ways:
- Automatically after all 50 regions are won, or
- A player can call for an election if he has one of 3 election-card (and only after a minimum of rounds are over, depending on number of players).
Than the last 5 rounds are played. In this "window period" nearly everything is allowed. Players can play special influence cards such as muckrakers, callgirls, third forces or assassins to "destroy" the political reputation or even kill the party leader. Hopefully he has (and can pay) bodyguards ...
Only in this period a player can take a region from another party.
Winning of the game - 2 ways:
- When all other party leaders are killed you win
- After the election, the player with the most votes wins.
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