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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
5-5 분
-
연령
5+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Naomi Tripi
-
아티스트
Stan!
-
인원
게임 소개
각 플레이어는 자신만의 데크를 가지고 다운 더미를 쌓는다. 그리고 나서 그들은 그 옆에서 네 장의 카드를 나눠줍니다. 모두가 준비가 되자마자 누군가가 소리쳤다.GO!"와 모든 플레이어들은 동시에 테이블 중앙의 숫자 더미를 시작하고, 다른 플레이어들은 숫자 더미를 가지고 놀기 시작한다.
라운드 기간 동안 테이블에서 무더기가 제거되지 않으며 게임 내내 매우 빠르게 증가하고 변화한다. 플레이어들은 주어진 더미의 맨 위에 보이는 숫자보다 더 높거나 더 낮게 카드를 플레이할 수 있지만, 더미의 색상과 일치해야 한다. 또한 플레이어는 와일드 카드를 아무 말뚝에나 놓고 숫자와 색을 알린 다음 호출한 숫자보다 높거나 낮은 카드를 플레이할 수 있다.
스피드와 흥분이 쌓이는 것은 모든 게임을 해본 사람이 소리를 지르기 전까지다.플래시 뒤집기!모두 그만둬야 해. 다음으로 선수들이 모여 테이블 중앙에 있던 카드들을 모두 정렬하고 정렬해 각 플레이어가 몇 장의 카드를 몇 장 했는지 셀 수 있도록 한다. 점수는 플레이된 카드 수를 취한 다음 각 플레이어에게 남아 있던 카드 수를 두 배로 빼서 계산한다.
플립 플래시의 차별화 요소:
숫자 더미에서 위아래로 게임을 할 수 있는 능력과 와일드 카드 반전은 여러분이 거의 오래 머무르지 않도록 함으로써 게임의 속도를 높여줍니다! 숫자 더미는 절대 뚜껑이 닫히거나 라운딩 중에 플레이에서 제거되지 않으며, 플레이어는 한 번에 한 장의 카드를 핸드덱으로 넘긴다. 세 벌의 슈트는 흥미로움을 유지하지만, 혼동을 제한하기도 합니다.
플립 플래시는 Nay-Jay!와 숫자, 디자인, 규칙 변경 등이 다릅니다. 플립 플래시에는 각각 60장씩 4장의 카드가 포함되어 있습니다.
라운드 기간 동안 테이블에서 무더기가 제거되지 않으며 게임 내내 매우 빠르게 증가하고 변화한다. 플레이어들은 주어진 더미의 맨 위에 보이는 숫자보다 더 높거나 더 낮게 카드를 플레이할 수 있지만, 더미의 색상과 일치해야 한다. 또한 플레이어는 와일드 카드를 아무 말뚝에나 놓고 숫자와 색을 알린 다음 호출한 숫자보다 높거나 낮은 카드를 플레이할 수 있다.
스피드와 흥분이 쌓이는 것은 모든 게임을 해본 사람이 소리를 지르기 전까지다.플래시 뒤집기!모두 그만둬야 해. 다음으로 선수들이 모여 테이블 중앙에 있던 카드들을 모두 정렬하고 정렬해 각 플레이어가 몇 장의 카드를 몇 장 했는지 셀 수 있도록 한다. 점수는 플레이된 카드 수를 취한 다음 각 플레이어에게 남아 있던 카드 수를 두 배로 빼서 계산한다.
플립 플래시의 차별화 요소:
숫자 더미에서 위아래로 게임을 할 수 있는 능력과 와일드 카드 반전은 여러분이 거의 오래 머무르지 않도록 함으로써 게임의 속도를 높여줍니다! 숫자 더미는 절대 뚜껑이 닫히거나 라운딩 중에 플레이에서 제거되지 않으며, 플레이어는 한 번에 한 장의 카드를 핸드덱으로 넘긴다. 세 벌의 슈트는 흥미로움을 유지하지만, 혼동을 제한하기도 합니다.
플립 플래시는 Nay-Jay!와 숫자, 디자인, 규칙 변경 등이 다릅니다. 플립 플래시에는 각각 60장씩 4장의 카드가 포함되어 있습니다.
Each player gets their own deck, and builds a down pile. Then they deal out four cards face-up next to it. As soon as everyone is ready, someone shouts "GO!" and all the players simultaneously begin starting number piles in the center of the table, and playing on each others number piles.
The number piles are not removed from the table for the duration of the round, and continue to grow and change very rapidly throughout the game. Players can play a card higher, or lower than whatever number is showing on the top of any given pile, but they do need to be sure to match the color of the pile. Also, players can place a wild card on any pile and announce a number, and a color, and then play a card higher or lower than the number they called, in the new color on that pile.
The speed and excitement build until someone who has played all of their down pile shouts "Flip Flash!" and everyone must stop. Next, the players gather and sort all of the cards that have been played in the center of the table and sort them, so that each player can count up how many cards they played. The score is figured by taking the number of cards that were played, and subtracting double the number of cards that were still in each players down pile.
WHAT MAKES FLIP FLASH DIFFERENT:
The ability to play up or down on the number piles, and the wild card twist, speed up the game by making sure that you rarely stay stuck for long! The number piles are never capped off, or removed from play during a round, and players flip through their hand-deck one card at a time. The three suits keeps things interesting, but limits confusion as well.
Flip Flash is different than Nay-Jay! in the number and design of the cards, and a rule change. Flip Flash includes 4 decks of 60 cards each.
The number piles are not removed from the table for the duration of the round, and continue to grow and change very rapidly throughout the game. Players can play a card higher, or lower than whatever number is showing on the top of any given pile, but they do need to be sure to match the color of the pile. Also, players can place a wild card on any pile and announce a number, and a color, and then play a card higher or lower than the number they called, in the new color on that pile.
The speed and excitement build until someone who has played all of their down pile shouts "Flip Flash!" and everyone must stop. Next, the players gather and sort all of the cards that have been played in the center of the table and sort them, so that each player can count up how many cards they played. The score is figured by taking the number of cards that were played, and subtracting double the number of cards that were still in each players down pile.
WHAT MAKES FLIP FLASH DIFFERENT:
The ability to play up or down on the number piles, and the wild card twist, speed up the game by making sure that you rarely stay stuck for long! The number piles are never capped off, or removed from play during a round, and players flip through their hand-deck one card at a time. The three suits keeps things interesting, but limits confusion as well.
Flip Flash is different than Nay-Jay! in the number and design of the cards, and a rule change. Flip Flash includes 4 decks of 60 cards each.
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