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8.6InEPTT (International Extraterrestrial Paranormal Tactical Team) (2014) -
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인원
1-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Shawn Taylor
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아티스트
-
인원
게임 소개
InEPT는 1890년부터 2020년까지 진행되는 교전 게임이다. 그것은 "의 소규모 엘리트 팀들을 구한다.이 세계의 악과 외계인에 대항하는 요원들"을 인용했다. 괴물은 보통 생물체, 에일리언은 "X로 불린다.RAYS"를 인용합니다. InEPT는 1890년부터 1930년까지, 1930년부터 1960년까지, 1960년부터 2020년까지의 세 가지 기본적인 놀이 장르로 구성되어 있다.
이 장르들은 당신이 직면할 크리처스와 XRAY를 상대하기 위해 당신의 팀을 구성할 수 있는 다양한 무기 아머리가 있다. 이 게임은 단일 시나리오에 미션, 일련의 연결된 미션에 오퍼레이션이라는 용어를 사용한다. 성공적인 미션 완료와 "kills", Creates 및 XRAY의 인용을 통해 크레딧을 수집하면서 팀을 구성할 수 있습니다. 이 게임은 미션이나 작전을 설계하고 운영하는 게임 마스터(GM)에 의해 운영되며 그 범위는 어마어마합니다!
두 개의 " 인용구가 있다.미션은 핵심 규칙에 있지만, 이러한 미션은 지형, 승리 조건, 병력이 포함된 사소한 변경만으로 문자 그대로 수백 개의 미션을 신속하게 발전시킬 수 있다. 미니/터레인 뷰 포인트에서 InEPTT의 주요 포인트는 &ndash입니다. 구매해야 하는 특정 미니어처는 없습니다. 원하는 모든 것을 사용할 수 있으며, 연합군과 헨치맨은 보이는 것을 컨셉으로 해야 한다는 조항이 있지만, 에이전트(InEPTT Soldiers)의 경우 원하는 모든 피규어를 사용할 수 있습니다. 또한 팀의 수는 3에서 12까지 다양하기 때문에 XRAY와 Creates가 에이전트 수를 3대 1 또는 좀비 수를 5대 1 또는 그 이상으로 늘려야 하지만 이는 GM에 달려 있습니다. 또한 게임은 보통 5개 팀과 40명 이상의 악당으로 구성된 10 x 6 테이블에 대해 30분(작은 4 x 4 테이블)에서 4시간까지 진행되며, 모든 팀은 별도의 미션 오더를 가지고 시스템을 더욱 복잡하게 만든다. 이 게임은 여전히 엄청난 성장을 하고 있으며 모든 카테고리에서 점점 더 발전할 수 있는 깊이가 있습니다.
이 장르들은 당신이 직면할 크리처스와 XRAY를 상대하기 위해 당신의 팀을 구성할 수 있는 다양한 무기 아머리가 있다. 이 게임은 단일 시나리오에 미션, 일련의 연결된 미션에 오퍼레이션이라는 용어를 사용한다. 성공적인 미션 완료와 "kills", Creates 및 XRAY의 인용을 통해 크레딧을 수집하면서 팀을 구성할 수 있습니다. 이 게임은 미션이나 작전을 설계하고 운영하는 게임 마스터(GM)에 의해 운영되며 그 범위는 어마어마합니다!
두 개의 " 인용구가 있다.미션은 핵심 규칙에 있지만, 이러한 미션은 지형, 승리 조건, 병력이 포함된 사소한 변경만으로 문자 그대로 수백 개의 미션을 신속하게 발전시킬 수 있다. 미니/터레인 뷰 포인트에서 InEPTT의 주요 포인트는 &ndash입니다. 구매해야 하는 특정 미니어처는 없습니다. 원하는 모든 것을 사용할 수 있으며, 연합군과 헨치맨은 보이는 것을 컨셉으로 해야 한다는 조항이 있지만, 에이전트(InEPTT Soldiers)의 경우 원하는 모든 피규어를 사용할 수 있습니다. 또한 팀의 수는 3에서 12까지 다양하기 때문에 XRAY와 Creates가 에이전트 수를 3대 1 또는 좀비 수를 5대 1 또는 그 이상으로 늘려야 하지만 이는 GM에 달려 있습니다. 또한 게임은 보통 5개 팀과 40명 이상의 악당으로 구성된 10 x 6 테이블에 대해 30분(작은 4 x 4 테이블)에서 4시간까지 진행되며, 모든 팀은 별도의 미션 오더를 가지고 시스템을 더욱 복잡하게 만든다. 이 게임은 여전히 엄청난 성장을 하고 있으며 모든 카테고리에서 점점 더 발전할 수 있는 깊이가 있습니다.
InEPTT is a skirmish game that runs from 1890 thru to 2020. It pits small elite teams of "Agents" against the evils and aliens of this world. The monsters are normally referred to as creatures and the Aliens as "XRAYs". InEPTT is built with three basic Genres of play 1890 to 1930, 1930 to 1960 and 1960 to 2020.
These genres have various weapons armouries with which you can build your teams to take on the Creatures and XRAY's that you will face. The game uses the term Mission for a single scenario and Operation for a series of linked Missions. You can build your team as you go as you collect credits with successful mission completion and "kills" of Creatures and XRAYs. The game is run by a Game Master (GM) who designs and runs the missions and or operations and the scope is massive!
There are two "Missions" in the core rules but those missions lend themselves to quick development into literally hundreds of missions with minor tweaks to terrain, victory conditions and forces involved. Some of the key points for InEPTT from a mini/terrain view point is – there are no specific miniatures that you "must" buy. You can use just about anything you want really, the one stipulation being that Allies and Henchmen should be a What You See is What You Get concept, but for your Agents (term for InEPTT Soldiers) you can use any figure you like. Also the teams range from 3 to 12 so you don't need hordes of figures although your XRAYs and Creatures will often need to out number Agents by as many as 3 to 1 and for zombies 5 to 1 or more – but that is up to the GM. Also the games usually run from 30 minutes (small 4 x 4 table) to 4 hours for massive 10 x 6 table with 5 teams and over 40 bad guys, with all teams having separate Mission Orders to complicate the system even more. The game has huge amounts of growth still and there is depth in every category from which to develop more and more.
These genres have various weapons armouries with which you can build your teams to take on the Creatures and XRAY's that you will face. The game uses the term Mission for a single scenario and Operation for a series of linked Missions. You can build your team as you go as you collect credits with successful mission completion and "kills" of Creatures and XRAYs. The game is run by a Game Master (GM) who designs and runs the missions and or operations and the scope is massive!
There are two "Missions" in the core rules but those missions lend themselves to quick development into literally hundreds of missions with minor tweaks to terrain, victory conditions and forces involved. Some of the key points for InEPTT from a mini/terrain view point is – there are no specific miniatures that you "must" buy. You can use just about anything you want really, the one stipulation being that Allies and Henchmen should be a What You See is What You Get concept, but for your Agents (term for InEPTT Soldiers) you can use any figure you like. Also the teams range from 3 to 12 so you don't need hordes of figures although your XRAYs and Creatures will often need to out number Agents by as many as 3 to 1 and for zombies 5 to 1 or more – but that is up to the GM. Also the games usually run from 30 minutes (small 4 x 4 table) to 4 hours for massive 10 x 6 table with 5 teams and over 40 bad guys, with all teams having separate Mission Orders to complicate the system even more. The game has huge amounts of growth still and there is depth in every category from which to develop more and more.
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