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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-20 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Joseph Limbaugh
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아티스트
Kristen Immoor
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인원
게임 소개
동전 한 덱을 임의 에이전트로 사용하여 가상의 익살스럽게 명명된 영토를 정복하는 간단한 작업자 배치 게임입니다. 플레이어들은 지도에 이미 있는 동전을 포착하는 것을 목표로 간단한 규칙에 따라 그들의 손의 동전을 번갈아 지도 위에 놓는다.
이 게임에서 동전은 절대 뒤집히지 않으며, 무작위 요소는 게임에 사용되는 동전 풀에 따라 결정됩니다. 따라서 모든 게임은 다르고 사용 가능한 코인에 따라 전략이 달라집니다. 게임의 길이는 또한 동전 덱에 의해 결정된다 - 수영장이 소진되면, 게임은 끝난다.
기술의 지리적 제안에도 불구하고, 게임은 이웃한 영토로부터 영토를 정복하는 것이 아니라, 상대에게 유리한 위치를 만들어 주지 않으면서, 스스로 가장 많은 동전을 획득하기 위해 미리 계획하고 동전을 배치하는 것을 포함한다. 동전은 상대적으로 작은 크기(때로는 더 작은 크기, 때로는 더 큰 크기)와 영토에 쓰여진 간단한 규칙을 바탕으로 포획된다.
이 게임에서 동전은 절대 뒤집히지 않으며, 무작위 요소는 게임에 사용되는 동전 풀에 따라 결정됩니다. 따라서 모든 게임은 다르고 사용 가능한 코인에 따라 전략이 달라집니다. 게임의 길이는 또한 동전 덱에 의해 결정된다 - 수영장이 소진되면, 게임은 끝난다.
기술의 지리적 제안에도 불구하고, 게임은 이웃한 영토로부터 영토를 정복하는 것이 아니라, 상대에게 유리한 위치를 만들어 주지 않으면서, 스스로 가장 많은 동전을 획득하기 위해 미리 계획하고 동전을 배치하는 것을 포함한다. 동전은 상대적으로 작은 크기(때로는 더 작은 크기, 때로는 더 큰 크기)와 영토에 쓰여진 간단한 규칙을 바탕으로 포획된다.
A simple worker placement game based on the conquest of fictional and humorously named territories using a deck of coins as a random agent. Players take turns placing coins from their hands onto the map based on a simple set of rules with the goal of capturing coins that have already been situated on the map.
Coins are never flipped in this game, and the random element is determined by the pool of coins used to play. Thus every game is different and strategy varies based on the coins available. The length of the game is also determined by the deck of coins - when the pool is exhausted, the game ends.
Despite the geographical suggestion of the art, the game is not about conquering territories from neighboring territories, but involves planning ahead and placing coins to capture the most coins for yourself, while not creating an advantageous position for your opponent(s). Coins are captured based on comparative sizes of the coins (sometimes smaller, sometimes larger) and simple rules that are written on the territories.
Coins are never flipped in this game, and the random element is determined by the pool of coins used to play. Thus every game is different and strategy varies based on the coins available. The length of the game is also determined by the deck of coins - when the pool is exhausted, the game ends.
Despite the geographical suggestion of the art, the game is not about conquering territories from neighboring territories, but involves planning ahead and placing coins to capture the most coins for yourself, while not creating an advantageous position for your opponent(s). Coins are captured based on comparative sizes of the coins (sometimes smaller, sometimes larger) and simple rules that are written on the territories.
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