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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: 3-5 명 -
게임시간
120-120 분
-
연령
13+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Matthew Snouffer
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아티스트
Victor Negreiro
-
인원
게임 소개
고전적인 RPG에서 영감을 받은 던전 크롤은 던전 탐험, 전리품 수집, 친구 백스탭에 도전하는 게임입니다.
검을 차고, 마법책을 들고, 지하감옥을 파헤치는 모험가의 역할을 해보세요! 도끼 휘두르는 야만인, 마법의 마법사, 신령하게 보호받는 사제 및 전투 몬스터가 되어 덫에서 살아남고 경비병들을 지나 보물을 얻습니다. 상황이 어려워질 때 친구와 팀을 짜세요. 그들이 유용하게 사용될 때까지요. 던전 크롤에서는 오직 한 명만 우승할 수 있으니까요!
게임 방식:
플레이어들은 각각 다른 통계와 능력을 가진 10개의 독특한 판타지-아케모티브 캐릭터(파이터, 사제, 로그, 마법사 등) 중 하나를 선택한다. 그런 다음 마을에서 무작위로 생성된 다른 장소로 이동하여 전리품과 경험치를 얻기 위해 전투, 스킬, 함정 조우를 완료해야 합니다.
게임의 무작위적이고 모듈적인 특성은 만남과 장소가 발생할 수 있는 조합이 150억 개가 넘는다는 것을 의미한다.
플레이어들은 팀을 이뤄 파티를 열 수 있어 조우하기는 쉬워졌지만 자신의 그룹과 보상을 나누거나 상황이 더 어려운 곳에 홀로 갈 수 있지만 100% 보상을 받는다. 그들은 또한 성공적으로 만남을 마쳐 얻은 보너스 토큰을 이용하여 자신을 돕거나 상대방을 방해할 수 있다.
첫 번째 레벨 5 던전이 완료되면 게임이 종료되며, 게임이 종료될 때 가장 많은 경험치를 획득한 플레이어가 승리하게 됩니다.
검을 차고, 마법책을 들고, 지하감옥을 파헤치는 모험가의 역할을 해보세요! 도끼 휘두르는 야만인, 마법의 마법사, 신령하게 보호받는 사제 및 전투 몬스터가 되어 덫에서 살아남고 경비병들을 지나 보물을 얻습니다. 상황이 어려워질 때 친구와 팀을 짜세요. 그들이 유용하게 사용될 때까지요. 던전 크롤에서는 오직 한 명만 우승할 수 있으니까요!
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플레이어들은 각각 다른 통계와 능력을 가진 10개의 독특한 판타지-아케모티브 캐릭터(파이터, 사제, 로그, 마법사 등) 중 하나를 선택한다. 그런 다음 마을에서 무작위로 생성된 다른 장소로 이동하여 전리품과 경험치를 얻기 위해 전투, 스킬, 함정 조우를 완료해야 합니다.
게임의 무작위적이고 모듈적인 특성은 만남과 장소가 발생할 수 있는 조합이 150억 개가 넘는다는 것을 의미한다.
플레이어들은 팀을 이뤄 파티를 열 수 있어 조우하기는 쉬워졌지만 자신의 그룹과 보상을 나누거나 상황이 더 어려운 곳에 홀로 갈 수 있지만 100% 보상을 받는다. 그들은 또한 성공적으로 만남을 마쳐 얻은 보너스 토큰을 이용하여 자신을 돕거나 상대방을 방해할 수 있다.
첫 번째 레벨 5 던전이 완료되면 게임이 종료되며, 게임이 종료될 때 가장 많은 경험치를 획득한 플레이어가 승리하게 됩니다.
Inspired by classic RPGs, Dungeon Crawl is a game that challenges you to explore dungeons, collect loot, and backstab your friends.
Strap on your sword, grab your spellbook, and dive into the role of a dungeon delving adventurer! Be an axe wielding barbarian, a spell slinging sorceress, or divinely protected priest and battle monsters, survive traps, and talk your way past the guards to obtain their treasures. When things get tough, team up with a friend, but only until they outlive their usefulness, because there can be only one winner in Dungeon Crawl!
How it is played:
Players choose one of 10 unique, fantasy-archetypical characters (fighter, priest, rogue, sorceress, etc.), each with different stats and powers. They then move from town to different randomly generated locations where they have to complete combat, skill, and trap encounters to earn loot and experience points.
The random and modular nature of the game means that there are over 15 billion combinations in which encounters and locations can occur.
Players can team up to form parties, making it easier to complete encounters, but splitting the rewards with their group, or go solo where things are harder, but they get 100% of the rewards. They may also use bonus tokens gained from successfully completing encounters to aid themselves or hinder their opponents.
The game ends when the first level 5 dungeon is completed, and the player with the most experience points when the game ends is the winner.
Strap on your sword, grab your spellbook, and dive into the role of a dungeon delving adventurer! Be an axe wielding barbarian, a spell slinging sorceress, or divinely protected priest and battle monsters, survive traps, and talk your way past the guards to obtain their treasures. When things get tough, team up with a friend, but only until they outlive their usefulness, because there can be only one winner in Dungeon Crawl!
How it is played:
Players choose one of 10 unique, fantasy-archetypical characters (fighter, priest, rogue, sorceress, etc.), each with different stats and powers. They then move from town to different randomly generated locations where they have to complete combat, skill, and trap encounters to earn loot and experience points.
The random and modular nature of the game means that there are over 15 billion combinations in which encounters and locations can occur.
Players can team up to form parties, making it easier to complete encounters, but splitting the rewards with their group, or go solo where things are harder, but they get 100% of the rewards. They may also use bonus tokens gained from successfully completing encounters to aid themselves or hinder their opponents.
The game ends when the first level 5 dungeon is completed, and the player with the most experience points when the game ends is the winner.
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