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BGG랭킹
BGG전체 : 17796
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-3 명 -
게임시간
10-10 분
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연령
5+
BGG추천: 5+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Florian Racky
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아티스트
Michael Bayer
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인원
게임 소개
택시 야생동물의 플레이어들은 숲속 먼 곳까지 여행하면서 가능한 한 많은 동물들을 태워주고 싶어한다.
설정을 위해 각 플레이어는 색칠된 시작 카드를 사용하며, 각각은 반대쪽 에지에서 두 개의 경로로 분기되는 하나의 경로를 보여준다. 플레이어는 6종류의 동물을 각각 두 개씩 두 개의 가방에 넣는다; 누군가가 결투 카드를 섞은 다음 네 개의 라운드 카드를 숫자 순서대로 놓는다. 각 경로 카드는 택시 정류장 옆에 있는 표지판에 동물을 묘사하고 일부 카드는 카드에 동물을 나타내기도 합니다.
각 라운드에서 결투 카드를 하나씩 뽑고 결투 카드마다 카드에 표시된 두 명의 플레이어가 각각 가방을 든 다음 가방 &mdash에 있는 페이스업 경로 카드에 표시된 동물 중 하나를 찾기 위해 경주합니다. 플레이어가 잘못된 동물을 발견하면 상대방은 여전히 동물을 찾을 수 있으며, 플레이어가 올바른 동물을 발견하면 디스플레이에서 일치하는 경로 카드를 가져와 왼쪽이나 오른쪽에 있는 출발 카드에 추가하려고 한다. 인접 카드의 경로 수가 일치해야 합니다! 일치하지 않을 경우, 플레이어는 카드를 반환하고, 얻은 것이 없으며, 다음 결투 카드를 뽑는다. 또한 경로카드에 해당 동물이 실제로 묘사된 경우 플레이어는 가방에 동물 토큰을 돌려주는 대신 보관하고 있다.
결투 카드를 모두 사용한 후 섞어서 다음 라운드 카드를 공개합니다. 4라운드를 완주하거나 한 스택의 루트 카드가 비어 있으면 게임이 종료됩니다. 각 플레이어는 경로 카드와 컬렉션의 각 동물에 대해 1점을 획득합니다. 높은 점수를 가진 사람이 승리합니다!
설정을 위해 각 플레이어는 색칠된 시작 카드를 사용하며, 각각은 반대쪽 에지에서 두 개의 경로로 분기되는 하나의 경로를 보여준다. 플레이어는 6종류의 동물을 각각 두 개씩 두 개의 가방에 넣는다; 누군가가 결투 카드를 섞은 다음 네 개의 라운드 카드를 숫자 순서대로 놓는다. 각 경로 카드는 택시 정류장 옆에 있는 표지판에 동물을 묘사하고 일부 카드는 카드에 동물을 나타내기도 합니다.
각 라운드에서 결투 카드를 하나씩 뽑고 결투 카드마다 카드에 표시된 두 명의 플레이어가 각각 가방을 든 다음 가방 &mdash에 있는 페이스업 경로 카드에 표시된 동물 중 하나를 찾기 위해 경주합니다. 플레이어가 잘못된 동물을 발견하면 상대방은 여전히 동물을 찾을 수 있으며, 플레이어가 올바른 동물을 발견하면 디스플레이에서 일치하는 경로 카드를 가져와 왼쪽이나 오른쪽에 있는 출발 카드에 추가하려고 한다. 인접 카드의 경로 수가 일치해야 합니다! 일치하지 않을 경우, 플레이어는 카드를 반환하고, 얻은 것이 없으며, 다음 결투 카드를 뽑는다. 또한 경로카드에 해당 동물이 실제로 묘사된 경우 플레이어는 가방에 동물 토큰을 돌려주는 대신 보관하고 있다.
결투 카드를 모두 사용한 후 섞어서 다음 라운드 카드를 공개합니다. 4라운드를 완주하거나 한 스택의 루트 카드가 비어 있으면 게임이 종료됩니다. 각 플레이어는 경로 카드와 컬렉션의 각 동물에 대해 1점을 획득합니다. 높은 점수를 가진 사람이 승리합니다!
Players in Taxi Wildlife want to give rides to as many animals as they can, while also traveling far into the forest.
To set up, each player takes a colored start cards, each of which shows a single path on one edge that branches into two paths at the opposite edge. Players place two each of six kinds of animals into two separate bags; someone shuffles the duel cards (after first removing any colors not in play), then places the four round cards in numerical order. Shuffle the three stacks of route cards, then reveal one card from each deck; each route card depicts an animal on the sign next to a taxi stop and some cards also show the animal on the card.
In each round, you'll draw the duel cards one by one, and for each duel card the two players shown on the card each take a bag, then race to find one of the animals depicted on a face-up route card in their bag — without looking inside the bag, mind you. If a player finds the wrong animal, then the opponent can still find one; if the player finds the right animal, he takes the matching route card from the display and tries to add it to his start card on either the left or right side. The number of paths on adjacent cards must match! If they don't match, the player returns the card, gaining nothing, and the next duel card is drawn. In addition, if the route card actually depicts the animal in question, the player keeps the animal token instead of returning it to the bag.
Once all the duel cards have been used, shuffle them and reveal the next round card. After four complete rounds or after one stack of route cards is empty, the game ends. Each player scores one point for each route card in her path and each animal in her collection; whoever has the high score wins!
To set up, each player takes a colored start cards, each of which shows a single path on one edge that branches into two paths at the opposite edge. Players place two each of six kinds of animals into two separate bags; someone shuffles the duel cards (after first removing any colors not in play), then places the four round cards in numerical order. Shuffle the three stacks of route cards, then reveal one card from each deck; each route card depicts an animal on the sign next to a taxi stop and some cards also show the animal on the card.
In each round, you'll draw the duel cards one by one, and for each duel card the two players shown on the card each take a bag, then race to find one of the animals depicted on a face-up route card in their bag — without looking inside the bag, mind you. If a player finds the wrong animal, then the opponent can still find one; if the player finds the right animal, he takes the matching route card from the display and tries to add it to his start card on either the left or right side. The number of paths on adjacent cards must match! If they don't match, the player returns the card, gaining nothing, and the next duel card is drawn. In addition, if the route card actually depicts the animal in question, the player keeps the animal token instead of returning it to the bag.
Once all the duel cards have been used, shuffle them and reveal the next round card. After four complete rounds or after one stack of route cards is empty, the game ends. Each player scores one point for each route card in her path and each animal in her collection; whoever has the high score wins!
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