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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-3 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
13+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Dustin Hatchett
-
아티스트
Dustin Hatchett
-
인원
게임 소개
21세기의 사이버 위협에 관한 주사위 조작 및 전략 게임입니다.
제로 아워: 사이버 스페이스는 21세기 사이버 위협을 만들고 관리하는 게임입니다.
이것은 혁신적인 ZERO HOUR GAME SYSTEM을 사용함으로써 달성됩니다.
ZERO HOUR GAME SYSTEM은 24면 주사위를 사용하는 게임으로, 플레이어가 조작하여 플레이 피스로 이동할 수 있습니다.
이것은 일련의 독특한 게임들 중 처음으로 그것을 활용할 것이다.
ZERO HOUR GAME SYSTEM은 하나의 기본 규칙 구조로 무수한 게임 경험을 창출하기 위해 플레이어로서 원하는 대로 확장할 수 있습니다.
각 플레이어의 목적은 네트워크(게임 보드)를 통해 코드 주사위를 조작하여 5개의 코드 주사위 중 2개를 게임 보드의 다른 활성 플레이어 소스 공간에 배치하는 것입니다.
게임은 한 명의 플레이어가 두 개의 코드 주사위를 다른 플레이어 소스 공간에 두는 목적을 달성하면 종료된다. 그 선수는 즉시 우승자로 선언됩니다.
또한 모든 플레이어가 종료된 하드라인을 가지고 있으면 게임이 즉시 종료됩니다. 게임의 승자는 플레이어’s 소스 공간에서 코드 다이에서 가장 높은 값을 보이는 플레이어를 말한다.
게임의 승자는 플레이어’s 소스 공간에서 코드 다이에서 가장 높은 값을 보이는 플레이어를 말한다.
제로 아워: 사이버 스페이스는 21세기 사이버 위협을 만들고 관리하는 게임입니다.
이것은 혁신적인 ZERO HOUR GAME SYSTEM을 사용함으로써 달성됩니다.
ZERO HOUR GAME SYSTEM은 24면 주사위를 사용하는 게임으로, 플레이어가 조작하여 플레이 피스로 이동할 수 있습니다.
이것은 일련의 독특한 게임들 중 처음으로 그것을 활용할 것이다.
ZERO HOUR GAME SYSTEM은 하나의 기본 규칙 구조로 무수한 게임 경험을 창출하기 위해 플레이어로서 원하는 대로 확장할 수 있습니다.
각 플레이어의 목적은 네트워크(게임 보드)를 통해 코드 주사위를 조작하여 5개의 코드 주사위 중 2개를 게임 보드의 다른 활성 플레이어 소스 공간에 배치하는 것입니다.
게임은 한 명의 플레이어가 두 개의 코드 주사위를 다른 플레이어 소스 공간에 두는 목적을 달성하면 종료된다. 그 선수는 즉시 우승자로 선언됩니다.
또한 모든 플레이어가 종료된 하드라인을 가지고 있으면 게임이 즉시 종료됩니다. 게임의 승자는 플레이어’s 소스 공간에서 코드 다이에서 가장 높은 값을 보이는 플레이어를 말한다.
게임의 승자는 플레이어’s 소스 공간에서 코드 다이에서 가장 높은 값을 보이는 플레이어를 말한다.
The Dice Manipulation and Strategy Game about Cyber Threats in the 21st Century.
ZERO Hour: Cyberspace is a game about creating and managing Cyber Threats in the 21st Century.
This is accomplished by using the innovative ZERO HOUR GAME SYSTEM.
The ZERO HOUR GAME SYSTEM uses twenty-four sided (D24) dice that you as the player will manipulate and move as playing pieces through the course of the game.
This is the first in a series of unique games that will utilize the
ZERO HOUR GAME SYSTEM in order to create a myriad of game experiences with one basic rules structure that you as players can expand to your liking.
The objective of each Player is to maneuver their Code Dice thru The Network (game board), and place two of their five Code Dice into any opposing active Player(s) Source space on the game board.
The game ends once one player achieves the objective of having two Code Dice in any opposing active Player(s) Source space. That player is immediately declared the Winner.
Alternatively, if all Players have a Terminated Hard Line, the game ends immediately. The Winner of the game is the player with the highest value showing on a Code Die in an opposing Player’s Source space.
The Winner of the Game is the player with the highest value showing on a Code Die in an opposing Player’s Source space.
ZERO Hour: Cyberspace is a game about creating and managing Cyber Threats in the 21st Century.
This is accomplished by using the innovative ZERO HOUR GAME SYSTEM.
The ZERO HOUR GAME SYSTEM uses twenty-four sided (D24) dice that you as the player will manipulate and move as playing pieces through the course of the game.
This is the first in a series of unique games that will utilize the
ZERO HOUR GAME SYSTEM in order to create a myriad of game experiences with one basic rules structure that you as players can expand to your liking.
The objective of each Player is to maneuver their Code Dice thru The Network (game board), and place two of their five Code Dice into any opposing active Player(s) Source space on the game board.
The game ends once one player achieves the objective of having two Code Dice in any opposing active Player(s) Source space. That player is immediately declared the Winner.
Alternatively, if all Players have a Terminated Hard Line, the game ends immediately. The Winner of the game is the player with the highest value showing on a Code Die in an opposing Player’s Source space.
The Winner of the Game is the player with the highest value showing on a Code Die in an opposing Player’s Source space.
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