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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
45-45 분
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연령
12+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Joseph Propati
-
아티스트
Joseph Propati
-
인원
게임 소개
정복의 제왕들은 영토 분쟁의 전략 게임이다. 게임 맵에서 지역을 차례대로 선택하는 것으로 시작합니다. 그들의 위치와 부 때문에, 이 영토들 중 일부는 중요하고 강력할 것이고, 반면에 다른 것들은 하찮고 약할 것이다. 부유한 자들은 금, 말, 철, 석탄, 목재와 같은 "자원"을 포함하고 있는데, 그들이 살 수 있는 강력한 무기와 도시들 때문에 당신은 그것을 얻기 위해 일하게 될 것이다.
정복의 제왕에서의 행동은 1년 주기로 일어난다. 매년 5개의 단계 중 4개가 있다. 각 단계 동안, 여러분은 그 해의 행동을 준비하기 위해 결정을 내릴 기회를 갖게 될 것입니다. 첫 번째 단계는 개발로, 이 기간 동안 당신은 새로운 무기와 도시에 투자할 수 있습니다. 개발은 2년차 동안 시작되며, 이후 모든 해의 첫 번째 단계이다. 다른 단계는 1. 자원을 보유한 지역이 부를 생산하는 생산, 2. 거래; 3. 배송, 당신의 재산이나 당신의 병력 중 일부를 더 전략적인 장소로 옮길 수 있는 기회, 그리고 4. 이웃의 영토를 가차없이 공격하는 정복.
영토 간의 전투는 각 측이 보유한 지원 영토와 군대(무기, 말, 보트, 도시)의 수에 따라 결정된다. 한 해 동안, 모든 선수들은 그들의 이웃을 희생시키면서 그들의 영토와 부를 확장할 기회를 가질 것이다. 궁극적으로, 여러분은 도시를 건설하기 시작할 만큼 충분히 강해집니다. 가장 먼저 3개 도시를 건설해 1년 동안 성공적으로 방어한 선수가 승자다. 마지막으로 충고 하나 하지, 자비를 베풀지 말고 기대하지도 마! 모든 사람이 세상을 지배하는 것을 가지고 있는 것은 아니다.
정복의 제왕에서의 행동은 1년 주기로 일어난다. 매년 5개의 단계 중 4개가 있다. 각 단계 동안, 여러분은 그 해의 행동을 준비하기 위해 결정을 내릴 기회를 갖게 될 것입니다. 첫 번째 단계는 개발로, 이 기간 동안 당신은 새로운 무기와 도시에 투자할 수 있습니다. 개발은 2년차 동안 시작되며, 이후 모든 해의 첫 번째 단계이다. 다른 단계는 1. 자원을 보유한 지역이 부를 생산하는 생산, 2. 거래; 3. 배송, 당신의 재산이나 당신의 병력 중 일부를 더 전략적인 장소로 옮길 수 있는 기회, 그리고 4. 이웃의 영토를 가차없이 공격하는 정복.
영토 간의 전투는 각 측이 보유한 지원 영토와 군대(무기, 말, 보트, 도시)의 수에 따라 결정된다. 한 해 동안, 모든 선수들은 그들의 이웃을 희생시키면서 그들의 영토와 부를 확장할 기회를 가질 것이다. 궁극적으로, 여러분은 도시를 건설하기 시작할 만큼 충분히 강해집니다. 가장 먼저 3개 도시를 건설해 1년 동안 성공적으로 방어한 선수가 승자다. 마지막으로 충고 하나 하지, 자비를 베풀지 말고 기대하지도 마! 모든 사람이 세상을 지배하는 것을 가지고 있는 것은 아니다.
Lords of Conquest is a strategy game of territorial struggle. You begin by taking turns selecting territories on a game map. Because of their locations and wealth, some of these territories will be important and powerful, while others will be insignificant and weak. The rich ones contain "resources" such as Gold, Horses, Iron, Coal, or Timber, which you will work to acquire because of the powerful weapons and cities they can buy.
The action in Lords of Conquest takes place in yearly cycles. Each year has four of five phases. During each phase, you will have an opportunity to make decisions in preparation for that year's action. The first phase is Development, during which you can invest in new weapons and cities. Development begins during the second year, and is the first phase of all subsequent years. The other phases are 1. Productions, in which your resource-bearing territories produce wealth; 2. Trading; 3. Shipment, in which you have an opportunity to move either your wealth or some of your forces to a more strategic location; and 4. Conquest, in which you relentlessly assault your neighbors' territories.
Battles between territories are decided on the basis of the number of supporting territories and forces (in the form of weapons, horses, boats and cities) held by each side. During the year, all the players will have a chance to expand their territories and wealth at the expense of their neighbors. Ultimately, you become strong enough to start building cities. The first player to build three cities, and successfully defend them for a year, is the winner. One last word of advice, show no mercy, and expect none! Not everyone has what it takes rules the world.
The action in Lords of Conquest takes place in yearly cycles. Each year has four of five phases. During each phase, you will have an opportunity to make decisions in preparation for that year's action. The first phase is Development, during which you can invest in new weapons and cities. Development begins during the second year, and is the first phase of all subsequent years. The other phases are 1. Productions, in which your resource-bearing territories produce wealth; 2. Trading; 3. Shipment, in which you have an opportunity to move either your wealth or some of your forces to a more strategic location; and 4. Conquest, in which you relentlessly assault your neighbors' territories.
Battles between territories are decided on the basis of the number of supporting territories and forces (in the form of weapons, horses, boats and cities) held by each side. During the year, all the players will have a chance to expand their territories and wealth at the expense of their neighbors. Ultimately, you become strong enough to start building cities. The first player to build three cities, and successfully defend them for a year, is the winner. One last word of advice, show no mercy, and expect none! Not everyone has what it takes rules the world.
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