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BGG랭킹
BGG전체 : 15357
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
30-60 분
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연령
14+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
2.67 / 5
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디자이너
TAM
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아티스트
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인원
게임 소개
당신은 악당 화이트 씨의 부관 중 한 명입니다 당신은 그의 비밀 지하 사령부를 외딴 화산섬에 건설하는 임무를 맡고 있습니다. 가장 적합한 위치에 미사일 사일로, 취조실, 상어 탱크 &mdash와 같은 방을 건설하여 화이트 씨에게 가장 많은 호감을 얻을 수 있습니다(승리 포인트입니다.
레이어는 경쟁적인 빌딩 게임으로 60년대 지하 HQ &mdash, 못지 않게 사악한 상사를 위해 지하 HQ &mdash를 건설하는 역할을 담당합니다. 유로에 영향을 받은 노동자 배치 정비공으로 방을 차지하기 위해 사용하는 천한 심복과 심복에게 방의 능력을 활성화하도록 명령할 수 있는 상사의 두 가지 타입의 근로자가 있습니다. 작업 토큰을 사용하여 심복을 명령하지만 다른 플레이어&rsquo의 심복을 명령할 경우 해당 플레이어에게 작업 토큰을 주어야 합니다. 또한 엘리베이터 샤프트 역할을 하는 확장 점수 트랙이 있어 빌드 옵션과 게임 전략에 흥미로운 방식으로 영향을 미칩니다.
그것은 빅박스 게임에 더 가까운 스몰박스 전략 게임이다. 이 게임은 혀로 건방진 예술 스타일에서부터 악당 액션에 보상을 주는 능률적인 게임플레이에 이르기까지 매우 주제적이다.
직원들에게 명령을 내리고 부족한 자원을 현명하게 사용하여 최적의 은신처를 만들고 상사의 호감을 얻으십시오.
레이어는 경쟁적인 빌딩 게임으로 60년대 지하 HQ &mdash, 못지 않게 사악한 상사를 위해 지하 HQ &mdash를 건설하는 역할을 담당합니다. 유로에 영향을 받은 노동자 배치 정비공으로 방을 차지하기 위해 사용하는 천한 심복과 심복에게 방의 능력을 활성화하도록 명령할 수 있는 상사의 두 가지 타입의 근로자가 있습니다. 작업 토큰을 사용하여 심복을 명령하지만 다른 플레이어&rsquo의 심복을 명령할 경우 해당 플레이어에게 작업 토큰을 주어야 합니다. 또한 엘리베이터 샤프트 역할을 하는 확장 점수 트랙이 있어 빌드 옵션과 게임 전략에 흥미로운 방식으로 영향을 미칩니다.
그것은 빅박스 게임에 더 가까운 스몰박스 전략 게임이다. 이 게임은 혀로 건방진 예술 스타일에서부터 악당 액션에 보상을 주는 능률적인 게임플레이에 이르기까지 매우 주제적이다.
직원들에게 명령을 내리고 부족한 자원을 현명하게 사용하여 최적의 은신처를 만들고 상사의 호감을 얻으십시오.
You are one of the lieutenants to the nefarious Mr. White. You are tasked with building his secret underground headquarters on a remote volcanic island. Construct rooms such as the Missile Silo, Interrogation Room, and the Shark Tank — in the most optimal location to gain most favor (victory points) from Mr. White.
Lair is a competitive building game where you are in charge of constructing a 60's era, underground HQ — inside a volcano, no less — for your nefarious boss. It has a Euro-influenced, worker placement mechanic where you have two types of workers: the lowly henchmen that you use to claim a room, and the boss that can command henchmen to activate the ability of the room. You spend Work Tokens to command a henchmen, but if you command another player’s henchmen, you have to give that player the Work Token. It also has an expanding score track that doubles as the elevator shaft, which affects your build options and game strategy in interesting ways.
It is a small-box strategy game that plays more like a big-box game. The game is highly thematic, from the tongue-in-cheek art style, to the streamlined gameplay that rewards villainous actions.
Command your workers and make judicious use of scant resources to build an optimum lair, and gain the boss's favor.
Lair is a competitive building game where you are in charge of constructing a 60's era, underground HQ — inside a volcano, no less — for your nefarious boss. It has a Euro-influenced, worker placement mechanic where you have two types of workers: the lowly henchmen that you use to claim a room, and the boss that can command henchmen to activate the ability of the room. You spend Work Tokens to command a henchmen, but if you command another player’s henchmen, you have to give that player the Work Token. It also has an expanding score track that doubles as the elevator shaft, which affects your build options and game strategy in interesting ways.
It is a small-box strategy game that plays more like a big-box game. The game is highly thematic, from the tongue-in-cheek art style, to the streamlined gameplay that rewards villainous actions.
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