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BGG랭킹
BGG전체 : 15948
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-3 명 -
게임시간
20-30 분
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연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Mike Richie
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아티스트
Grant Wilson
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인원
게임 소개
사악한 주모자와 슈퍼히어로를 모두 당황하게 만든 이 질문은 마침내 풀릴 수 있다. 해적, 닌자, 로봇, 좀비 사이의 대결에서 누가 승리할까?
전술 타일 쌓기 게임인 파이어리츠, 닌자, 로봇, 좀비에서 플레이어는 자신이 선택한 파벌 중 가장 높은 점수를 획득하는 부분을 모아서 논쟁을 마무리 짓기 위해 노력합니다. 각 플레이어는 게임에 포함된 58개의 다른 타일 3개와 함께 자신의 파벌에 대한 기본 토큰을 가지고 시작합니다.
차례에 따라, 플레이어는 한 손의 타일을 플레이 영역에 놓거나(각 타일은 4개의 사분면 및 특수 행동 기호로 표시) 이미 배치된 기본 타일을 새로운 위치로 이동시킨다. 작업 기호를 사용하면 이미 재생 중인 타일을 회전하거나 바꿀 수 있습니다.
마지막 타일이 그려지면, 플레이어들은 마지막 한 바퀴를 돌고, 직교로 연결된 타일의 가장 귀중한 부분의 점수를 집계한다. 기본 토큰은 5점, 일반 문자는 1점, 보너스 항목은 3점이다. 각 파벌에는 해적 &mdash와 같이 타일 사이에 흩어져 있는 숙적이 있으며, 각 파벌에 접촉하는 숙적은 포인트를 지불합니다. 가장 가치 있는 파벌을 가진 자가 승리한다!
전술 타일 쌓기 게임인 파이어리츠, 닌자, 로봇, 좀비에서 플레이어는 자신이 선택한 파벌 중 가장 높은 점수를 획득하는 부분을 모아서 논쟁을 마무리 짓기 위해 노력합니다. 각 플레이어는 게임에 포함된 58개의 다른 타일 3개와 함께 자신의 파벌에 대한 기본 토큰을 가지고 시작합니다.
차례에 따라, 플레이어는 한 손의 타일을 플레이 영역에 놓거나(각 타일은 4개의 사분면 및 특수 행동 기호로 표시) 이미 배치된 기본 타일을 새로운 위치로 이동시킨다. 작업 기호를 사용하면 이미 재생 중인 타일을 회전하거나 바꿀 수 있습니다.
마지막 타일이 그려지면, 플레이어들은 마지막 한 바퀴를 돌고, 직교로 연결된 타일의 가장 귀중한 부분의 점수를 집계한다. 기본 토큰은 5점, 일반 문자는 1점, 보너스 항목은 3점이다. 각 파벌에는 해적 &mdash와 같이 타일 사이에 흩어져 있는 숙적이 있으며, 각 파벌에 접촉하는 숙적은 포인트를 지불합니다. 가장 가치 있는 파벌을 가진 자가 승리한다!
The question that has bewildered evil masterminds and superheroes alike can at last be answered: Who would triumph in a face-off between pirates, ninjas, robots, or zombies?
In the tactical tile-laying game Pirates, Ninjas, Robots, & Zombies, players attempt to settle the debate once and for all by assembling the highest scoring section of your chosen faction. Each player starts with a base token in hand for their faction along with three other tiles from the 58 included in the game.
On a turn, a player either places one tile from hand into the playing area (with each tile featuring four illustrated quadrants and possibly a special action symbol) or moves his already placed base tile to a new location. The action symbols allow you to rotate or swap tiles already in play.
Once the final tile is drawn, players take one final turn, then tally the score of their most valuable section of orthogonally connected tiles. The base token is worth five points, regular characters worth one point, and bonus items worth three points. Each faction has arch-enemies scattered amongst the tiles — e.g., kraken for pirates — and each arch-enemy touching your faction costs you a point. Whoever has the most valuable faction wins!
In the tactical tile-laying game Pirates, Ninjas, Robots, & Zombies, players attempt to settle the debate once and for all by assembling the highest scoring section of your chosen faction. Each player starts with a base token in hand for their faction along with three other tiles from the 58 included in the game.
On a turn, a player either places one tile from hand into the playing area (with each tile featuring four illustrated quadrants and possibly a special action symbol) or moves his already placed base tile to a new location. The action symbols allow you to rotate or swap tiles already in play.
Once the final tile is drawn, players take one final turn, then tally the score of their most valuable section of orthogonally connected tiles. The base token is worth five points, regular characters worth one point, and bonus items worth three points. Each faction has arch-enemies scattered amongst the tiles — e.g., kraken for pirates — and each arch-enemy touching your faction costs you a point. Whoever has the most valuable faction wins!
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