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Admiral's Order: Naval Tactics in the Age of Sail – All Hands! (2014)
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  • 인원

    2-4 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    120-120 분

  • 연령

    16+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    3.50 / 5

게임 소개

해군 훈장: 세일 – 올핸즈!는 파이팅 세일 시대의 전열함과 프리깃함 사이의 해상 교전을 시뮬레이션한 것이다. 게임의 초점은 1775년부터 1815년까지 영국과 프랑스, 그리고 그녀의 동맹들 사이의 전쟁에 있다. 각 플레이어는 한 척의 배나 여러 척의 함대를 포함한 지휘권을 가진 제독, 지휘관 또는 선장의 역할을 맡는다. 핵심 게임(")전원!두 호위함 사이의 작고, 빠르고, 격앙된 만남부터 총 16척의 함선이 참여하는 전략적 행동까지 다섯 가지 시나리오 중에서 선택할 수 있다.

게임 턴은 전투 당일의 ½시간 감시와 같다. 각 턴마다 플레이어들은 적함을 파괴하거나 파괴할 수 있는 위치에 배를 배치하기 위해 태킹, 착용, 항해 설정 변경과 같은 항해 기술을 실행하는 카드를 플레이한다.

더 큰 규모의 교전에서는 함선들이 함대를 이루며 보통 "을 형성한다.사령관에게 함대를 가장 잘 통제할 수 있는 대형인 Line of Battle". 플레이어는 Admiral's Order 카드를 사용하여 "의 범위에서 자신의 기병대에게 일반 명령을 보냅니다.킬 라인" 및 "을 형성합니다.연속 착용"에서 인용"근접 액션&인용어를 준비합니다. 전투의 열기에 함대를 효율적으로 배치하는 동시에 주도권을 유지하는 것이 지휘관의 주요 과제이다.

때때로 함선들은 잔인하게 파괴적인 근접 쿼터 전투를 벌인다. 이러한 상황에서 게임은 액션으로 확대/축소됩니다. " 인용문 세트 사용클로즈 액션&인용 카드, 플레이어는 포도샷, 수류탄, 캐로나이드, 저격수를 사용하여 상대 선박의 상갑판을 파괴할 수 있다. 그래플링 훅과 승선원을 교묘하게 활용함으로써 적의 방어를 뚫고 궁극의 보상으로 배를 탈취할 수 있다.

모든 시나리오는 두 명의 플레이어가 플레이할 수 있지만 대부분은 한 쪽당 두 명의 플레이어 간에 명령을 분할할 수 있는 옵션을 제공한다. 게임 시간은 시나리오에 따라 다릅니다. 두 프리깃함 사이의 교전은 1시간에서 2시간 이상 지속되지 않지만, 케이프 헨리 해전은 4시간 이상 걸릴 것이다.

이 게임은 작은 에디션으로 제작되었으며 토마스 휘트컴의 사진으로 디자인된 아름다운 박스에 담겨 나온다. 그것은 36개의 수공예, 나무 배 모형이 있는 나무 프레젠테이션 박스를 가지고 있습니다. 각 배에는 분리 가능한 돛대와 각 면에 배 이름이 새겨져 있습니다.
Admiral's Order: Naval Tactics in the Age of Sail – All Hands! is a simulation of naval engagements between ships-of-the-line and frigates in the Age of Fighting Sail. The focus of the game lies on the wars between Britain and France and her allies in the years 1775 to 1815. Each player takes on the role of an admiral, commander or captain whose command could include a single ship or a fleet of several vessels. The core game ("All Hands!") has five scenarios to choose from, everything from a small, fast and furious encounter between two frigates to a strategic action involving a total of 16 ships-of–the-line.

A game turn equates to a ½-hour watch on the day of battle. In each turn, players will play cards to execute sailing maneuvers such as tacking, wearing, or changing sail configuration in order to put their ships into position for devastating broadsides or even rakes on the enemy vessels.

In larger engagements, ships are grouped together in squadrons and usually form a "Line of Battle", a formation that provides the commander with the most control over his fleet. Using Admiral's Order cards players signal general commands to their squadrons ranging from "Form a Keel Line" and "Wearing in succession" to "Prepare for Close Action". Keeping the ships in formation and effectively deploying the fleet in the heat of battle while also retaining the initiative is the main challenge for a commander.

Occasionally, ships will engage each other in brutally destructive Close Quarter combat. In such situations, the game "zooms" into the action: Using a set of "Close Action" cards, players can employ grapeshot, grenades, carronades, and sharpshooters to wreak destruction on the opposing vessel's upper deck. Through a clever use of grappling hooks and boarding crews it is possible to overcome the enemy's defenses to take the ship as the ultimate prize.

All scenarios can be played by two players, but most also provide the option to split command between two players per side. Playing time depends on the scenario. While an engagement between two frigates should last no more than 1-2 hours, fighting the Battle of Cape Henry will take four hours or longer.

The game is produced in a small edition and comes in a beautiful box, designed with a picture from Thomas Whitcombe. It has a wooden presentation box with 36 hand-crafted, wooden ship models. Each ship comes with removable masts and ship names burned into each side.

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