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4-4 명
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게임시간
30-30 분
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연령
0+
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게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Hubert Phillips
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아티스트
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인원
게임 소개
http://trove.nla.gov.au/newspaper/article/67991987에서 검색됨
1932년 12월 31일 호주 태즈메이니아 버니 애드보트
휘파람을 듣다.
엎드려서는 안 된다.
약점이 해결되었습니다.
다양한 형태의 다리 등 네 손으로 하는 카드 게임이 왜 세 사람이 해야 하는지도 지금까지 설명되지 않은 미스터리 중 하나다. 아마 설명이 없어서 그런 것 같아. 매 경기 4명 중 한 명이 빠져야 한다는 게 어불성설인 것 같다.
그리고 자신 있게 주장하듯이 게임이 기술 중 하나라면, 한 손의 노출로 인해 그 가치가 크게 떨어집니다.
휘파람을 불면서 각 선수들은 자기 손에 쥐어져 있는 것만 알았다. 그는 자신의 이성이나 상상력을 이용해서 그의 파트너나 두 명의 상대의 손에 무엇이 있는지 결정해야 했다.
더미 없는 다리.
입찰이 끝나면 다양한 형태의 브리지에서 그의 파트너의 손이 노출된다. 각 선수는 두 손을 알고 있기 때문에 게임의 진정한 관심의 상당 부분이 상실된다.
이러한 것들이 휴버트 필립스가 ""에서 설명한 것처럼 계약 휘파람, 또는 더미가 없는 "브리지의 발명으로 이어졌다.계약 휘파람.
이것은 각 선수들이 각자 자기 손으로 경기를 하기 때문에 분명히 휘파람 게임입니다. 브릿지처럼 한 손 노출이 없다. 게임에 특별한 매력을 주는 것은 바로 이것이라고 저자는 주장한다. 그리고, 정말로, 그것은 합리적인 생각입니다.
반면에 입찰과 채점은 계약 브리지의 선을 따르며 변경과 단순화가 이루어진다.
계약규칙을 틀 수 있는 공인된 기관이 없어 저자가 직접 해냈다. 그러나 그는 이 게임을 발명했다고 주장하지 않는다. 그는 인체모형이 없는 다리는 수년 동안 존재해왔다고 말한다. 실제 계약된 트릭만이 경기에 반영될 수 있다는 규정은 유지된다. 거절된 것들은, "이다.취약점, 슬램 입찰, 불필요하게 복잡한 점수.
스코어링.
제안된 점수는 다음과 같다.
(1) 한 경기는 10점을 얻는 첫 번째 팀이 확보한다. 고무는 세 가지 게임 중 최고입니다.
(2) 점수는 라인 아래에서 "인용될 때에만 게임에 반영됩니다." 선언하는 쪽이 만들기로 계약한 트릭에 대한 점수입니다. 노 트럼프에서의 트릭은 각각 4점씩 계산됩니다. 슈트 선언의 트릭은 각각 3점씩을 세어줍니다. 신고자가 만들었지만 계약되지 않은 트릭은 라인 위에서 채점하고, 각각 2개씩만 계수한다. 계약이 2배 또는 2배로 이루어진 경우, 각 트릭의 가치는 2배 또는 2배로 증가합니다. 오버 트릭은 각각 5배, 10배입니다.
(3) 계약이 파기될 경우, 선언하는 팀이 실패한 각 기술당 10점을 획득한다. 계약이 2배인 경우 부족 점수는 20점, 2배인 경우 40점이다.
(4) 명예에 대한 점수는 없습니다.
(5) 고무에 당첨된 쪽이 50점을 받습니다.
100점짜리 고무.
고무는 평균적으로 모두 100점 정도입니다.
모든 슈트 선언에서 점수는 동일하지만, 입찰 선호도는 브리지 스페이드, 하트, 다이아몬드, 클럽과 같다.
계약 휘슬은 처음부터 디클레이터가 연극을 기획할 수 없다는 점에서 브리지와 다르다.
저자는 계약 휘슬이 가장 흥미로운 게임이 될 수 있음을 시사하는 많은 삽화를 제시한다.
1932년 12월 31일 호주 태즈메이니아 버니 애드보트
휘파람을 듣다.
엎드려서는 안 된다.
약점이 해결되었습니다.
다양한 형태의 다리 등 네 손으로 하는 카드 게임이 왜 세 사람이 해야 하는지도 지금까지 설명되지 않은 미스터리 중 하나다. 아마 설명이 없어서 그런 것 같아. 매 경기 4명 중 한 명이 빠져야 한다는 게 어불성설인 것 같다.
그리고 자신 있게 주장하듯이 게임이 기술 중 하나라면, 한 손의 노출로 인해 그 가치가 크게 떨어집니다.
휘파람을 불면서 각 선수들은 자기 손에 쥐어져 있는 것만 알았다. 그는 자신의 이성이나 상상력을 이용해서 그의 파트너나 두 명의 상대의 손에 무엇이 있는지 결정해야 했다.
더미 없는 다리.
입찰이 끝나면 다양한 형태의 브리지에서 그의 파트너의 손이 노출된다. 각 선수는 두 손을 알고 있기 때문에 게임의 진정한 관심의 상당 부분이 상실된다.
이러한 것들이 휴버트 필립스가 ""에서 설명한 것처럼 계약 휘파람, 또는 더미가 없는 "브리지의 발명으로 이어졌다.계약 휘파람.
이것은 각 선수들이 각자 자기 손으로 경기를 하기 때문에 분명히 휘파람 게임입니다. 브릿지처럼 한 손 노출이 없다. 게임에 특별한 매력을 주는 것은 바로 이것이라고 저자는 주장한다. 그리고, 정말로, 그것은 합리적인 생각입니다.
반면에 입찰과 채점은 계약 브리지의 선을 따르며 변경과 단순화가 이루어진다.
계약규칙을 틀 수 있는 공인된 기관이 없어 저자가 직접 해냈다. 그러나 그는 이 게임을 발명했다고 주장하지 않는다. 그는 인체모형이 없는 다리는 수년 동안 존재해왔다고 말한다. 실제 계약된 트릭만이 경기에 반영될 수 있다는 규정은 유지된다. 거절된 것들은, "이다.취약점, 슬램 입찰, 불필요하게 복잡한 점수.
스코어링.
제안된 점수는 다음과 같다.
(1) 한 경기는 10점을 얻는 첫 번째 팀이 확보한다. 고무는 세 가지 게임 중 최고입니다.
(2) 점수는 라인 아래에서 "인용될 때에만 게임에 반영됩니다." 선언하는 쪽이 만들기로 계약한 트릭에 대한 점수입니다. 노 트럼프에서의 트릭은 각각 4점씩 계산됩니다. 슈트 선언의 트릭은 각각 3점씩을 세어줍니다. 신고자가 만들었지만 계약되지 않은 트릭은 라인 위에서 채점하고, 각각 2개씩만 계수한다. 계약이 2배 또는 2배로 이루어진 경우, 각 트릭의 가치는 2배 또는 2배로 증가합니다. 오버 트릭은 각각 5배, 10배입니다.
(3) 계약이 파기될 경우, 선언하는 팀이 실패한 각 기술당 10점을 획득한다. 계약이 2배인 경우 부족 점수는 20점, 2배인 경우 40점이다.
(4) 명예에 대한 점수는 없습니다.
(5) 고무에 당첨된 쪽이 50점을 받습니다.
100점짜리 고무.
고무는 평균적으로 모두 100점 정도입니다.
모든 슈트 선언에서 점수는 동일하지만, 입찰 선호도는 브리지 스페이드, 하트, 다이아몬드, 클럽과 같다.
계약 휘슬은 처음부터 디클레이터가 연극을 기획할 수 없다는 점에서 브리지와 다르다.
저자는 계약 휘슬이 가장 흥미로운 게임이 될 수 있음을 시사하는 많은 삽화를 제시한다.
Retrieved from http://trove.nla.gov.au/newspaper/article/67991987
The Advocate, Burnie, Tasmania, Australia, 31 Dec. 1932.
CONTRACT WHIST.
No Hands Down.
WEAKNESS SOLVED.
Why a four-handed game of cards such as the various forms of bridge should be played by three persons is one of those mysteries that have never been explained. Probably this is because there is no explanation. It seems absurd that one of the four players should have to stand out of every game.
And if the game is one of skill, as is confidently asserted, its value is much diminished by the exposure of one of the hands.
In whist each player knew only what was in his own hand. He had to use his reason or his imagination to decide what was in the hands of his partner or of his two opponents.
Bridge Without the Dummy.
In the various forms of bridge his partner's hand is exposed once the bidding is over. Each player knows two hands, and so much of the real interest of the game is lost.
It is these things that have led to the invention of contract whist, or "bridge without the dummy," as set out by Hubert Phillips in "Contract Whist."
This is distinctly a whist game, since each player plays his own hand. There is no exposure of one hand, as in bridge. It is this, the author claims, which gives the game its special fascination. And, indeed, it is a sensible idea.
On the other hand, the bidding and scoring follow the lines of contract bridge, with changes and simplification.
As there is no recognised organisation to frame the rules of contract whist, the author has done it himself. He does not, however, claim to have invented the game. He says that the idea of bridge without the dummy has existed for years. The rule that only tricks actually contracted for can count towards the game is retained. The things rejected are, "Vulnerability, the bidding of slams, and unnecessarily complicated scoring."
The Scoring.
The scoring suggested is:
(1) A game is secured by the first side that scores 10 points. Rubber is the best of three games.
(2) Points count toward game only when scored "below the line." These are points for tricks which the declaring side has contracted to make. Tricks at No Trumps count 4 points each. Tricks at a suit declaration count 3 points each. Tricks made by the declarers, but not contracted for are scored above the line, and count only 2 each. Where a contract has been doubled or redoubled, the value of each trick is doubled or redoubled. Over tricks are 5 each doubled, and 10 redoubled.
(3) Where the contract is defeated the defending side scores [above the line] 10 points for each trick which the declaring side has failed to make. If the contract has been doubled the deficiency score is 20 points; if redoubled 40.
(4) Nothing is scored for honors.
(5) The side winning the rubber receives 50 points.
Rubber of 100 Points.
The average rubber is about 100 points in all.
While the score is the same for all suit declarations, the preference in bidding is the same as in bridge--spades, hearts, diamonds, clubs.
Contract whist differs from bridge in that the play cannot be planned by the declarer from the outset.
The author gives many illustrations which suggest that contract whist could be made a most fascinating game.
The Advocate, Burnie, Tasmania, Australia, 31 Dec. 1932.
CONTRACT WHIST.
No Hands Down.
WEAKNESS SOLVED.
Why a four-handed game of cards such as the various forms of bridge should be played by three persons is one of those mysteries that have never been explained. Probably this is because there is no explanation. It seems absurd that one of the four players should have to stand out of every game.
And if the game is one of skill, as is confidently asserted, its value is much diminished by the exposure of one of the hands.
In whist each player knew only what was in his own hand. He had to use his reason or his imagination to decide what was in the hands of his partner or of his two opponents.
Bridge Without the Dummy.
In the various forms of bridge his partner's hand is exposed once the bidding is over. Each player knows two hands, and so much of the real interest of the game is lost.
It is these things that have led to the invention of contract whist, or "bridge without the dummy," as set out by Hubert Phillips in "Contract Whist."
This is distinctly a whist game, since each player plays his own hand. There is no exposure of one hand, as in bridge. It is this, the author claims, which gives the game its special fascination. And, indeed, it is a sensible idea.
On the other hand, the bidding and scoring follow the lines of contract bridge, with changes and simplification.
As there is no recognised organisation to frame the rules of contract whist, the author has done it himself. He does not, however, claim to have invented the game. He says that the idea of bridge without the dummy has existed for years. The rule that only tricks actually contracted for can count towards the game is retained. The things rejected are, "Vulnerability, the bidding of slams, and unnecessarily complicated scoring."
The Scoring.
The scoring suggested is:
(1) A game is secured by the first side that scores 10 points. Rubber is the best of three games.
(2) Points count toward game only when scored "below the line." These are points for tricks which the declaring side has contracted to make. Tricks at No Trumps count 4 points each. Tricks at a suit declaration count 3 points each. Tricks made by the declarers, but not contracted for are scored above the line, and count only 2 each. Where a contract has been doubled or redoubled, the value of each trick is doubled or redoubled. Over tricks are 5 each doubled, and 10 redoubled.
(3) Where the contract is defeated the defending side scores [above the line] 10 points for each trick which the declaring side has failed to make. If the contract has been doubled the deficiency score is 20 points; if redoubled 40.
(4) Nothing is scored for honors.
(5) The side winning the rubber receives 50 points.
Rubber of 100 Points.
The average rubber is about 100 points in all.
While the score is the same for all suit declarations, the preference in bidding is the same as in bridge--spades, hearts, diamonds, clubs.
Contract whist differs from bridge in that the play cannot be planned by the declarer from the outset.
The author gives many illustrations which suggest that contract whist could be made a most fascinating game.
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