-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-20 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Cilibiu Dragos
-
아티스트
Cilibiu Dragos
-
인원
게임 소개
르네상스 전쟁은 이탈리아의 대부분의 도시국가들이 권력투쟁을 벌였고 수많은 동맹, 배신, 전투로 특징지어졌던 일련의 분쟁이었다.
"Cattura"는 "를 의미하며, 그것이 게임의 목표이고, 전장에서 카드를 포착하고, 전투 마지막에 가장 많은 승점을 획득합니다.
턴 도중 플레이어는 카드를 전장에 놓고 레드존에서 해결하거나, 전장에서 카드를 캡처하여 카드의 블루존에서 모든 동작을 리졸링할 수 있다.
한 선수가 네 장의 카드를 앞에 두거나 손에 더 이상 카드가 없을 때 게임이 종료된다.
스코어는 캡처된 카드의 값과 파고 조합에 따라 결정됩니다.
"Cattura"는 "를 의미하며, 그것이 게임의 목표이고, 전장에서 카드를 포착하고, 전투 마지막에 가장 많은 승점을 획득합니다.
턴 도중 플레이어는 카드를 전장에 놓고 레드존에서 해결하거나, 전장에서 카드를 캡처하여 카드의 블루존에서 모든 동작을 리졸링할 수 있다.
한 선수가 네 장의 카드를 앞에 두거나 손에 더 이상 카드가 없을 때 게임이 종료된다.
스코어는 캡처된 카드의 값과 파고 조합에 따라 결정됩니다.
Renaissance Wars were a series of conflicts that involved most of the city states of Italy in a struggle for power and were marked with numerous alliances, betrayals and battles.
"Cattura" means "to capture" and that's the goal of the game, capture cards from the battlefield and score the most victory points at the end of the battle.
During a turn a player can either place a card on the battlefield, resolving any actions in the red zone of the card or capture a card from the battlefield, rezolving any actions in the blue zone of the card.
A game ends when either a player captures four cards in front of him or a player has no more cards in his hand.
Scoring is based on the value of captured cards cards and the combinations of crests
"Cattura" means "to capture" and that's the goal of the game, capture cards from the battlefield and score the most victory points at the end of the battle.
During a turn a player can either place a card on the battlefield, resolving any actions in the red zone of the card or capture a card from the battlefield, rezolving any actions in the blue zone of the card.
A game ends when either a player captures four cards in front of him or a player has no more cards in his hand.
Scoring is based on the value of captured cards cards and the combinations of crests
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
612
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
459
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
392
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
363
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
608
-
2024-11-13
-
Lv.18