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BGG랭킹
BGG전체 : 8870
FAMILYGAMES : 2107
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-4 명 -
게임시간
40-40 분
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연령
8+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
1.86 / 5
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디자이너
Rüdiger Dorn
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아티스트
Fiore GmbH
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인원
게임 소개
식재료 구입, 손님 맞이, 테이블 서빙 & mdash; 레스토랑 운영은 정신없을 수 있으며, 결국 다 루이지"라는 사람만이 모든 것에 대한 개요를 유지하고 레스토랑의 스타를 얻을 수 있다. 항상 반갑지 않은 손님처럼 행동하는 다른 선수들만 상대하지 않았어도...
당신의 다루이지에서의 목표는 최대한 많은 손님을 맞이하는 것이지만, 만족하는 고객만이 항상 좋은 고객이 될 것입니다. 게임플레이의 다양성은 90개의 개별 게스트 카드에서 찾을 수 있으며, 당신은 항상 부유한 게스트를 위한 무료 테이블을 찾는 동시에 심술궂은 고객들을 서둘러 상대에게 밀어내고자 한다.
플레이어들은 마켓에서 식재료를 구입하여 제때에 지불하고, 손님이 원하는 음식을 빨리 내놓지 않으면, 예를 들어 게임이 끝날 때쯤에는 점수를 잃게 되기 때문에 항상 시간을 빼앗긴다.
당신의 다루이지에서의 목표는 최대한 많은 손님을 맞이하는 것이지만, 만족하는 고객만이 항상 좋은 고객이 될 것입니다. 게임플레이의 다양성은 90개의 개별 게스트 카드에서 찾을 수 있으며, 당신은 항상 부유한 게스트를 위한 무료 테이블을 찾는 동시에 심술궂은 고객들을 서둘러 상대에게 밀어내고자 한다.
플레이어들은 마켓에서 식재료를 구입하여 제때에 지불하고, 손님이 원하는 음식을 빨리 내놓지 않으면, 예를 들어 게임이 끝날 때쯤에는 점수를 잃게 되기 때문에 항상 시간을 빼앗긴다.
Buying ingredients, greeting guests, serving tables — running a restaurant can be hectic, and in the end only the one who is "Da Luigi" can keep an overview of everything and earn a star for the restaurant. If only you didn't have to deal with the other players who always act as unwelcome guests...
Your goal in Da Luigi is to get as many guests as possible, although only satisfied customers will always be good customers. Variety in the gameplay comes from the 90 individual guest cards, with you always wanting to find a free table for wealthy guests with plenty of time while pushing off grumpy customers in a hurry to your opponents.
Players buy ingredients for their meals from the market and pay for them in time — and time is always against you because if you don't serve a guest his desired food quickly, say, by the end of the game, you'll lose points in the end.
Your goal in Da Luigi is to get as many guests as possible, although only satisfied customers will always be good customers. Variety in the gameplay comes from the 90 individual guest cards, with you always wanting to find a free table for wealthy guests with plenty of time while pushing off grumpy customers in a hurry to your opponents.
Players buy ingredients for their meals from the market and pay for them in time — and time is always against you because if you don't serve a guest his desired food quickly, say, by the end of the game, you'll lose points in the end.
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