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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
THEMATIC : 0 -
-
인원
2-6 명
BGG추천: 4-4 명 -
게임시간
30-60 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.40 / 5
-
디자이너
Predrag Lazovic, Dragan Lazovic
-
아티스트
Predrag Lazovic, Dragan Lazovic
-
인원
게임 소개
세트에는 두 개의 보드가 포함되어 있습니다. 보드 A는 2-6명의 선수를 대상으로 합니다(각각 모든 사람과 경기를 할 수 있다. B 보드는 두 명 또는 네 명의 선수를 위한 것입니다.
A 보드에는 해리어 6개 중대(팀)가 군사훈련장에서 경합을 벌인다. 각 팀은 활주로와 항공기가 수직으로 이착륙할 수 있는 플랫폼 5개가 있는 기지를 가지고 있다. 기지에는 탄약고와 대공포가 있다. 그들은 훈련용 폭탄과 미사일을 사용한다.
선수마다 적진에서 최대한 많은 안타를 쳐내야 하는 과제가 있다. 모든 격추 항공기는 1점으로 계산된다. 게임은 선수들이 비행기와 폭탄을 가지고 있는 한 지속된다. 승자는 주고 받는 안타 비율이 가장 높은 선수다.
다른 보드(B)는 두 명의 선수(또는 핫팀과 콜드팀)에게 예측됩니다. 콜드팀은 스키점프 활주로를 갖춘 선박과 플랫폼(해리어스가 이착륙할 수 있는 소형 선박 개념)을 갖춘 소형 선박 5척을 보유하고 있다. 핫팀은 육지에 플랫폼과 스키 점프 활주로를 가지고 있다. 각 팀은 12대의 비행기와 2대의 수송 헬리콥터를 가지고 있다. 헬리콥터는 특공대를 실어 나르고 그들 중 하나가 적 기지에 착륙하면 그것이 끝이자 승리이다. 아무도 할 수 없는 경우, A 보드에 대해 설명한 것과 같은 방식으로 승자가 결정됩니다. 보드에는 B가 사용된 AA 건(각 팀당 3문씩 있음)의 표식이 있으며, 이 표식은 자국 영토/해역 어디에나 배치될 수 있다.
내용:
박스 34 x 24 x 5cm(13,5 x 9,5 x 2인치); 보드 A : 94 x 62cm(37 x 24,5인치), 보드 B : 64 x 48cm(25 x 19인치), 제어 패널 2개; 40개(해리어 및 헬리콥터 비행 중); 마커(해리어와 헬리콥터), 144개(암); 12a 마커
A 보드에는 해리어 6개 중대(팀)가 군사훈련장에서 경합을 벌인다. 각 팀은 활주로와 항공기가 수직으로 이착륙할 수 있는 플랫폼 5개가 있는 기지를 가지고 있다. 기지에는 탄약고와 대공포가 있다. 그들은 훈련용 폭탄과 미사일을 사용한다.
선수마다 적진에서 최대한 많은 안타를 쳐내야 하는 과제가 있다. 모든 격추 항공기는 1점으로 계산된다. 게임은 선수들이 비행기와 폭탄을 가지고 있는 한 지속된다. 승자는 주고 받는 안타 비율이 가장 높은 선수다.
다른 보드(B)는 두 명의 선수(또는 핫팀과 콜드팀)에게 예측됩니다. 콜드팀은 스키점프 활주로를 갖춘 선박과 플랫폼(해리어스가 이착륙할 수 있는 소형 선박 개념)을 갖춘 소형 선박 5척을 보유하고 있다. 핫팀은 육지에 플랫폼과 스키 점프 활주로를 가지고 있다. 각 팀은 12대의 비행기와 2대의 수송 헬리콥터를 가지고 있다. 헬리콥터는 특공대를 실어 나르고 그들 중 하나가 적 기지에 착륙하면 그것이 끝이자 승리이다. 아무도 할 수 없는 경우, A 보드에 대해 설명한 것과 같은 방식으로 승자가 결정됩니다. 보드에는 B가 사용된 AA 건(각 팀당 3문씩 있음)의 표식이 있으며, 이 표식은 자국 영토/해역 어디에나 배치될 수 있다.
내용:
박스 34 x 24 x 5cm(13,5 x 9,5 x 2인치); 보드 A : 94 x 62cm(37 x 24,5인치), 보드 B : 64 x 48cm(25 x 19인치), 제어 패널 2개; 40개(해리어 및 헬리콥터 비행 중); 마커(해리어와 헬리콥터), 144개(암); 12a 마커
Set contains two boards. Board A is for 2-6 players (each can play against everyone). Board B is for 2 or 4 players.
On the board A, six squadrons (teams) of Harriers compete at a military training area. Each team has a base with a runway and 5 platforms from which aircraft can takeoff and land vertically. In the bases are ammunition depots and anti-aircraft guns. They use training bombs and missiles.
Each player has a task to achieve as many hits as possible in the enemy bases. Every hit and shot down aircraft counts as one point. The game lasts as long as players have planes and bombs. The winner is the player who has the best ratio of given and received hits.
The other board (B) is predicted for two players (or two teams - Hot team and Cold team). Cold team has ships with ski jump runways and 5 smaller ships with platforms (concept of small ships where Harriers can takeoff / land). Hot team has platforms and ski jump runways on land. Each team has 12 planes and two transport helicopters. Helicopters carry commandos and if one of them lands in an enemy base - that is the end and victory. In case that nobody manages to do it, the winner is determined the same way as described for the board A - counting caused and received hits. On the board B are used markers of AA guns (each team has 3 of them) which can be placed anywhere in own territory / waters.
Content:
Box 34 x 24 x 5 cm (13,5 x 9,5 x 2 in); Board A : 94 x 62 cm (37 x 24,5 in); Board B : 64 x 48 cm (25 x 19 in); 2 control panels; 40 pieces (harriers and helicopters in flight); 40 markers (harriers and helicopters on ground); 144 markers (armament); 6 markers (AA guns); 12 markers (damage); 7 dice; and detailed rules.
On the board A, six squadrons (teams) of Harriers compete at a military training area. Each team has a base with a runway and 5 platforms from which aircraft can takeoff and land vertically. In the bases are ammunition depots and anti-aircraft guns. They use training bombs and missiles.
Each player has a task to achieve as many hits as possible in the enemy bases. Every hit and shot down aircraft counts as one point. The game lasts as long as players have planes and bombs. The winner is the player who has the best ratio of given and received hits.
The other board (B) is predicted for two players (or two teams - Hot team and Cold team). Cold team has ships with ski jump runways and 5 smaller ships with platforms (concept of small ships where Harriers can takeoff / land). Hot team has platforms and ski jump runways on land. Each team has 12 planes and two transport helicopters. Helicopters carry commandos and if one of them lands in an enemy base - that is the end and victory. In case that nobody manages to do it, the winner is determined the same way as described for the board A - counting caused and received hits. On the board B are used markers of AA guns (each team has 3 of them) which can be placed anywhere in own territory / waters.
Content:
Box 34 x 24 x 5 cm (13,5 x 9,5 x 2 in); Board A : 94 x 62 cm (37 x 24,5 in); Board B : 64 x 48 cm (25 x 19 in); 2 control panels; 40 pieces (harriers and helicopters in flight); 40 markers (harriers and helicopters on ground); 144 markers (armament); 6 markers (AA guns); 12 markers (damage); 7 dice; and detailed rules.
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