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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Diane Mineau
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아티스트
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인원
게임 소개
흉터는 심바에게 위험한 코끼리 묘지에 대해 말해줌으로써 심바를 제거하려는 음모를 꾸민다. 그가 바라던 대로, 심바와 날라는 배고픈 하이에나 무리가 그들을 기다리고 있는 이 금지 구역으로 향합니다. 무파사 왕을 도와서 새끼를 구해 줄 수 있나요?
디즈니의 자이언트 보드 게임 북에 출판된 라이온 킹은 플레이어가 트랙을 따라 심바와 날라를 대표하는 두 개의 마커를 동시에 움직여야 하는 롤 앤 무브 게임이다. 도중에, 그들은 그들을 앞이나 뒤로 움직이거나 회전의 손실이나 이득을 야기하는 공간에 착륙할 수 있습니다. 플레이어가 다른 마커에 착지하면 6칸 뒤로 이동하며, 게임 초반에 마커 이동을 시작하려면 최소 3칸을 굴려야 한다. 이 책은 1에서 6까지의 난수를 생성하는 "전자"다이를 가지고 있습니다. 두 마커 중 하나를 이동할 수 있는 기능에 의해 전략의 작은 요소가 추가되어 유리한 공간에 착륙할 마커를 이동하거나 네거티브 공간을 피할 수 있는 선택권을 제공한다.
디즈니의 자이언트 보드 게임 북에 출판된 라이온 킹은 플레이어가 트랙을 따라 심바와 날라를 대표하는 두 개의 마커를 동시에 움직여야 하는 롤 앤 무브 게임이다. 도중에, 그들은 그들을 앞이나 뒤로 움직이거나 회전의 손실이나 이득을 야기하는 공간에 착륙할 수 있습니다. 플레이어가 다른 마커에 착지하면 6칸 뒤로 이동하며, 게임 초반에 마커 이동을 시작하려면 최소 3칸을 굴려야 한다. 이 책은 1에서 6까지의 난수를 생성하는 "전자"다이를 가지고 있습니다. 두 마커 중 하나를 이동할 수 있는 기능에 의해 전략의 작은 요소가 추가되어 유리한 공간에 착륙할 마커를 이동하거나 네거티브 공간을 피할 수 있는 선택권을 제공한다.
Scar plots to get rid of Simba by telling him about a dangerous elephant graveyard. Just as he hopes, Simba and Nala head for this forbidding place, where a pack of hungry hyenas await them. Can you help King Mufasa rescue the cubs?
Published in Disney's Giant Board Game Book, The Lion King is a roll-and-move game where players must move two markers representing Simba and Nala simultaneously along a track, trying to reach the end and be rescued by Mufasa. Along the way, they may land on spaces that move them forward or backward or cause loss or gain of turns. If a player lands on another marker, they move back six spaces, and in order to start moving a marker at the beginning of the game, they must roll at least a three. The book comes with an "electronic" die that generates random number from 1 to 6. A small element of strategy is added by the ability to move either marker, offering the choice to move the marker that will land on an advantageous space or avoid a negative space.
Published in Disney's Giant Board Game Book, The Lion King is a roll-and-move game where players must move two markers representing Simba and Nala simultaneously along a track, trying to reach the end and be rescued by Mufasa. Along the way, they may land on spaces that move them forward or backward or cause loss or gain of turns. If a player lands on another marker, they move back six spaces, and in order to start moving a marker at the beginning of the game, they must roll at least a three. The book comes with an "electronic" die that generates random number from 1 to 6. A small element of strategy is added by the ability to move either marker, offering the choice to move the marker that will land on an advantageous space or avoid a negative space.
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