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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
35-35 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Brien Martin, Ted Turocy
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아티스트
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인원
게임 소개
'잔디가 진짜였을 때'는 로버트 쿠버의 소설 '유니버설 베이스볼 어소시에이션(The Universal Baseball Association, Inc.)'에 묘사된 가상의 야구 리그를 시뮬레이션하기 위해 고안된 게임입니다. J. 헨리 워, 프로. 주사위를 굴려보면 타자가 안타를 친 것이 아니라 타자가 왼쪽 홀에서 땅볼을 세게 치고 유격수가 그쪽으로 이동한다. Retrosheet의 데이터를 사용하여 타구 분포와 같은 것을 모방하려고 시도했습니다: 여러분의 타자들은 더 강한 안타를 당기는 동안 게으른 플라이볼과 팝업을 하는 경향이 있습니다. 비슷하게 좋은 타자들은 더 세게 공을 치는 경향이 있고(라인드라이브와 하드그라운더가 많아지고 팝업이 적어진다), 가난한 타자들은 그 반대다.
When the Grass Was Real is a tabletop baseball game with a difference: it's designed to simulate a fictional baseball league, in the spirit of the game described in Robert Coover's novel The Universal Baseball Association, Inc.: J. Henry Waugh, Prop. When you roll the dice, you don't find out that the hitter singled; your batter will hit a hard ground ball in the hole to the left side, and the shortstop is moving toward it. Using data from Retrosheet, we've attempted to replicate things like batted ball distribution: your hitters will tend to hit their lazy fly balls and pop ups the other way, while pulling harder hit balls. Similarly, good hitters will tend to hit the ball harder (more line drives and hard grounders and fewer pop ups), and poor hitters will do the opposite.
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