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게임 소개
화이트’s 테일 보드 게임은 플레이어들을 흰꼬리사슴으로 만들고 그들의 환경을 이용하고 자연 특유의 위험을 피함으로써 번창하게 한다. 이 게임은 아이들에게도 재미있고 소매상들에게도 이득이 됩니다.
흰꼬리사슴의 예민한 감각, 복잡한 의사소통 시스템, 그리고 통근자와 같은 일상 생활 습관은 사냥꾼들이 사슴의 세계를 이해하는 데 필수적이라고 양궁 무역협회와 교육과정 개발 책임자인 에밀리 비치가 말했다. “이 게임에서, 플레이어들은 흰꼬리사슴으로, 살아 남고 사슴을 기르려고 애쓴다. 거칠게 들리겠지만, 화이트’s Tale은 아이들을 배우게 만듭니다.”
이 게임은 ATA’s “의 일부로 만들어졌다.모든 연령대의 아이들에게 활과 화살로 사냥하는 기본 기술을 가르쳐주는 보우헌팅” 프로그램을 살펴보십시오. &ldquo의 학생들;동물이 여행, 식사, 짝짓기를 할 때 어떻게 패턴을 따르는지 알아보려면 Bowhunting”s Tale을 재생하십시오. 학생들은 그 지식을 사냥하는 동안 그들에게 유리하게 사용한다.
이 고전적인 스타일의 보드게임으로, 플레이어들은 흰꼬리사슴의 자연사를 배운다. 플레이어는 사계절 내내 음식과 물을 모아야 하며, 포식자, 사냥꾼, 질병, 기타 예상치 못한 위험을 피하면서 5마리의 멧돼지를 모아서 성공적으로 번식해야 한다. 8세 이상의 2명에서 6명의 플레이어에게 권장된다.
더 화이트’s Tale은 플레이어들에게 특정한 사냥 전략을 가르치지는 않지만, 미래의 사냥꾼들을 교육한다.
흰꼬리사슴의 예민한 감각, 복잡한 의사소통 시스템, 그리고 통근자와 같은 일상 생활 습관은 사냥꾼들이 사슴의 세계를 이해하는 데 필수적이라고 양궁 무역협회와 교육과정 개발 책임자인 에밀리 비치가 말했다. “이 게임에서, 플레이어들은 흰꼬리사슴으로, 살아 남고 사슴을 기르려고 애쓴다. 거칠게 들리겠지만, 화이트’s Tale은 아이들을 배우게 만듭니다.”
이 게임은 ATA’s “의 일부로 만들어졌다.모든 연령대의 아이들에게 활과 화살로 사냥하는 기본 기술을 가르쳐주는 보우헌팅” 프로그램을 살펴보십시오. &ldquo의 학생들;동물이 여행, 식사, 짝짓기를 할 때 어떻게 패턴을 따르는지 알아보려면 Bowhunting”s Tale을 재생하십시오. 학생들은 그 지식을 사냥하는 동안 그들에게 유리하게 사용한다.
이 고전적인 스타일의 보드게임으로, 플레이어들은 흰꼬리사슴의 자연사를 배운다. 플레이어는 사계절 내내 음식과 물을 모아야 하며, 포식자, 사냥꾼, 질병, 기타 예상치 못한 위험을 피하면서 5마리의 멧돼지를 모아서 성공적으로 번식해야 한다. 8세 이상의 2명에서 6명의 플레이어에게 권장된다.
더 화이트’s Tale은 플레이어들에게 특정한 사냥 전략을 가르치지는 않지만, 미래의 사냥꾼들을 교육한다.
The White’s Tale board game makes players “become” a white-tailed deer and thrive by taking advantage of their environment and avoiding perils unique to nature’s four seasons. The game is fun for kids and benefits retailers, too.
“The white-tailed deer’s keen senses, complicated communication system, and commuter-like daily living habits make it essential that hunters understand the deer’s world,” said Emily Beach, the Archery Trade Association’s manager of education and curriculum development. “In the game, players are white-tailed deer, trying to survive and raise fawns. It sounds tough, but The White’s Tale makes learning child’s play.”
The game was created as part of the ATA’s “Explore Bowhunting” program, which teaches kids of all ages the basic skills of hunting with a bow and arrow. Students in “Explore Bowhunting” play The White’s Tale to learn how animals follow patterns when traveling, eating and mating. Students then use that knowledge to their advantage while hunting.
With this classic-style board game, players learn the natural history of white-tailed deer. Players must collect food and water through all four seasons, and breed successfully by collecting five fawns while avoiding predators, hunters, diseases and other unexpected dangers. It’s recommended for two to six players 8 and older.
Although The White’s Tale doesn’t teach players specific hunting tactics, it educates future hunters.
“The white-tailed deer’s keen senses, complicated communication system, and commuter-like daily living habits make it essential that hunters understand the deer’s world,” said Emily Beach, the Archery Trade Association’s manager of education and curriculum development. “In the game, players are white-tailed deer, trying to survive and raise fawns. It sounds tough, but The White’s Tale makes learning child’s play.”
The game was created as part of the ATA’s “Explore Bowhunting” program, which teaches kids of all ages the basic skills of hunting with a bow and arrow. Students in “Explore Bowhunting” play The White’s Tale to learn how animals follow patterns when traveling, eating and mating. Students then use that knowledge to their advantage while hunting.
With this classic-style board game, players learn the natural history of white-tailed deer. Players must collect food and water through all four seasons, and breed successfully by collecting five fawns while avoiding predators, hunters, diseases and other unexpected dangers. It’s recommended for two to six players 8 and older.
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