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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-60 분
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연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Steven Bond
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아티스트
Steven Bond
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인원
게임 소개
경찰과 강도들은 2인용 카드 게임으로, 한 벌의 캅 카드를 한 벌의 강도 카드와 겨루는 게임입니다. 각 플레이어는 도굴꾼으로서 전리품을 얻거나 경찰로서 도시를 보호하기 위해 주어진 장소를 차지하기 위해 경쟁한다. 캅 플레이어는 또한 장소에 있는 강도들을 체포하려고 시도한다. 이 게임은 The Structor가 24개의 전리품을 얻거나 The Cop이 24개를 체포할 때 끝납니다. 경찰은 또한 모든 위치가 재생된 후에 도둑이 24개의 전리품을 얻는 것을 막음으로써 이길 수 있습니다.
경찰과 도둑은 각각 유닛, 아이템, 액션이 포함된 데크를 가지고 있습니다. 단위와 항목은 위치를 점유하는 데 사용됩니다. 각 위치는 다른 숫자와 특정한 회전을 필요로 한다. 한 번에 4개의 장소가 있으며, 총 24개의 장소가 게임 내에 있습니다. 작업 카드는 점령 시간, 방어 및 공격 버프, 손 관리 등에 영향을 미칩니다. 플레이어가 경쟁 없이 한 장소에서 이기면, 도둑이 전리품을 차지하게 되고, 캅은 게임 보드에서 한 곳을 더 얻게 된다. 다른 플레이어가 점령당한 상태에서 시합을 할 경우, 점령당한 플레이어와 동일한 수의 유닛과 아이템을 플레이해야 합니다. 각 유닛은 레벨이 있으며, 모든 레벨이 합산되고, 액션 카드가 재생되고, 주사위가 굴러가면 전쟁 유형에서 가장 높은 승수가 된다. 승리와 함께 이벤트 카드도 받게 되는데, 이 카드는 큰 보너스를 받고 경기에 긍정적 또는 부정적인 영향을 미칠 수 있다.
마지막으로, 선수마다 홈베이스를 가지고 있습니다. 도둑은 은신처가 있고 경찰은 경찰서에 남는다 이러한 홈베이스에서도 전리품과 체포가 이루어지며, 이벤트 카드 플레이를 통해 각 플레이어는 보너스를 위해 다른 홈베이스를 공격할 수 있으며, 수집한 체포와 약탈의 수를 줄일 수 있다.
그것은 재미있는 라이트 테마와 멋진 예술과 카드와 함께 재미있는 패스트 페이스 2인용 게임입니다.
경찰과 도둑은 각각 유닛, 아이템, 액션이 포함된 데크를 가지고 있습니다. 단위와 항목은 위치를 점유하는 데 사용됩니다. 각 위치는 다른 숫자와 특정한 회전을 필요로 한다. 한 번에 4개의 장소가 있으며, 총 24개의 장소가 게임 내에 있습니다. 작업 카드는 점령 시간, 방어 및 공격 버프, 손 관리 등에 영향을 미칩니다. 플레이어가 경쟁 없이 한 장소에서 이기면, 도둑이 전리품을 차지하게 되고, 캅은 게임 보드에서 한 곳을 더 얻게 된다. 다른 플레이어가 점령당한 상태에서 시합을 할 경우, 점령당한 플레이어와 동일한 수의 유닛과 아이템을 플레이해야 합니다. 각 유닛은 레벨이 있으며, 모든 레벨이 합산되고, 액션 카드가 재생되고, 주사위가 굴러가면 전쟁 유형에서 가장 높은 승수가 된다. 승리와 함께 이벤트 카드도 받게 되는데, 이 카드는 큰 보너스를 받고 경기에 긍정적 또는 부정적인 영향을 미칠 수 있다.
마지막으로, 선수마다 홈베이스를 가지고 있습니다. 도둑은 은신처가 있고 경찰은 경찰서에 남는다 이러한 홈베이스에서도 전리품과 체포가 이루어지며, 이벤트 카드 플레이를 통해 각 플레이어는 보너스를 위해 다른 홈베이스를 공격할 수 있으며, 수집한 체포와 약탈의 수를 줄일 수 있다.
그것은 재미있는 라이트 테마와 멋진 예술과 카드와 함께 재미있는 패스트 페이스 2인용 게임입니다.
Cops and Robbers is a two-player card game that pits a deck of Cop cards against a deck of Robber cards. Each player races to occupy the locations provided to either gain loot as the Robber, or protect the city as the Cop. The Cop player also attempts to arrest Robbers that are on locations. The game ends when the Robber has gained 24 loot, or the Cop has 24 arrests. The cop can also win by stopping the Robber from getting 24 loot after all the locations have been played.
The Cop and Robber each have a deck that includes Units, Items, and Actions. The Units and Items are used to occupy the locations. Each location requires a different number to occupy, and a specific number of turns. There are 4 locations out at a time, and 24 locations in the game in total. The Action cards are used to affect things like occupy time, defense and attack buffs, and hand management. If a player wins a location uncontested, as a Robber they win the loot, and the Cop gets 1 more location off the game board. If the other player does contest while occupied, they must play that same number of Units and Items required against the occupied player. Each Unit has a level and it becomes a war type-highest number wins after all levels are added up, action cards are played, and a die is rolled. Along with the win, the player also get an Event card, which can be played for big bonuses and affect the game positively or negatively.
Lastly, each player has a home base. The Robber has their Hideout, and the Cops stay in the Police Station. Loot and arrests are also held in these home bases, and through the play of an event card, Each player can attack the others home base for bonuses, and to lower the number of arrests and loot they have collected.
Its a fun fast paced 2 player game, with a fun light theme, and some great art and cards.
The Cop and Robber each have a deck that includes Units, Items, and Actions. The Units and Items are used to occupy the locations. Each location requires a different number to occupy, and a specific number of turns. There are 4 locations out at a time, and 24 locations in the game in total. The Action cards are used to affect things like occupy time, defense and attack buffs, and hand management. If a player wins a location uncontested, as a Robber they win the loot, and the Cop gets 1 more location off the game board. If the other player does contest while occupied, they must play that same number of Units and Items required against the occupied player. Each Unit has a level and it becomes a war type-highest number wins after all levels are added up, action cards are played, and a die is rolled. Along with the win, the player also get an Event card, which can be played for big bonuses and affect the game positively or negatively.
Lastly, each player has a home base. The Robber has their Hideout, and the Cops stay in the Police Station. Loot and arrests are also held in these home bases, and through the play of an event card, Each player can attack the others home base for bonuses, and to lower the number of arrests and loot they have collected.
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