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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-10 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-180 분
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연령
7+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Chris Engle
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아티스트
Chris Engle
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인원
게임 소개
썬더 햄스터와 치즈 사원에서 플레이어들은 전설적인 치즈 사원을 탐험하는 동안 전설적인 썬더 햄스터들 중 한 명의 역할을 맡는다. 플레이어는 선택할 수 있는 몇 가지 경로가 있으며 치즈, 트랩, 가드, 각종 아이템, 기타 여러 가지 놀라운 것들을 만나게 된다.
이 게임은 스토리텔링을 핵심으로 합니다. 각 아이템이 공개될 때 플레이어는 스토리를 만들어 상황을 어떻게 집어올릴지, 꺼낼지, 처리할지를 표시해야 한다. 이야기가 전해지면, 테이블에 있는 다른 선수들 중에서 심판을 뽑고, 이야기는 가능성 있는 척도로 순위가 매겨진다. 그런 다음 플레이어는 그 만남에 대한 시도의 성패를 결정하기 위해 다이 역할을 해야 한다. 다른 플레이어들도 오리지널 스토리에 도전하기 위해 동전을 던질 수 있으며 롤오프가 뒤따른다.
규칙은 움직임과 같은 기본 역학에서 플레이어를 안내하지만, 스토리텔링 측면은 게임을 거의 무제한으로 개방합니다.
이 게임은 스토리텔링을 핵심으로 합니다. 각 아이템이 공개될 때 플레이어는 스토리를 만들어 상황을 어떻게 집어올릴지, 꺼낼지, 처리할지를 표시해야 한다. 이야기가 전해지면, 테이블에 있는 다른 선수들 중에서 심판을 뽑고, 이야기는 가능성 있는 척도로 순위가 매겨진다. 그런 다음 플레이어는 그 만남에 대한 시도의 성패를 결정하기 위해 다이 역할을 해야 한다. 다른 플레이어들도 오리지널 스토리에 도전하기 위해 동전을 던질 수 있으며 롤오프가 뒤따른다.
규칙은 움직임과 같은 기본 역학에서 플레이어를 안내하지만, 스토리텔링 측면은 게임을 거의 무제한으로 개방합니다.
In Thunder Hamsters and the Temple of Cheese, players take on the role of one of the legendary Thunder Hamsters while they delve into the fabled Temple of Cheese. Players have several paths to choose from and will encounter large wheels of cheese, traps, guards, items of all sorts, and many other wonders.
This game has story-telling at the heart of it. As each encountered item is revealed, the player must make up a story to indicate how to pick up/ward off/handle the situation. Once the story is told, a judge is picked from the other players at the table and the story is ranked on a scale of likelihood. The player then must make a die role to determine the attempt's success or failure for that encounter. Other players may also toss in a coin to challenge the original story and a roll-off ensues.
Rules guide the players in basic mechanics such as movement, but the story-telling aspect opens up the game to nearly limitless possibilities.
This game has story-telling at the heart of it. As each encountered item is revealed, the player must make up a story to indicate how to pick up/ward off/handle the situation. Once the story is told, a judge is picked from the other players at the table and the story is ranked on a scale of likelihood. The player then must make a die role to determine the attempt's success or failure for that encounter. Other players may also toss in a coin to challenge the original story and a roll-off ensues.
Rules guide the players in basic mechanics such as movement, but the story-telling aspect opens up the game to nearly limitless possibilities.
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