-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-90 분
-
연령
13+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
3.00 / 5
-
디자이너
Giorgos Eleftheriadis, Theofilos Koutroubis
-
아티스트
Anthony Cournoyer, Alexandros Tagaridis
-
인원
게임 소개
"브루노는 알렉시아의 놀라운 타격으로 두 명의 파이터만 살아남은 채 탈락했습니다!연사는 흥분해서 소리쳤다. 타오르는 햇살 아래, 알렉시아가 마로우를 조롱하고 조롱하며 상처입고 조용히 서 있었다. 이것은 모두가 기다리던 대단원의 피날레를 장식이었다. 군중이 더 많은 것을 외치며 얼마나 열광했는지 느낄 수 있었다. 우리가 그를 응원하자 마로의 유물은 주홍빛 기운을 뿜어내며 알렉시아를 향해 쏟아지는 격렬한 전투 외침으로 침묵을 깼다. 우리가 결코 잊지 못할 충돌이 바로 우리 눈앞에서 펼쳐졌다! 이 모든 순간들, 우리의 마음속에 영원히 새겨진다. 이건 영원한 순간의 전투야!
'불타는 순간! 영원한 순간'에서는 전 세계의 전투원들이 모여드는 경기장에서 관객의 역할을 맡으며, 모두가 잊지 못할 순간을 만드는 것만을 목적으로 합니다. 구경꾼으로서, 당신은 전투의 결과를 당신의 취향에 맞게 바꾸기 위해 당신의 에너지와 흥분을 가지고 파이터들에게 영향을 미칠 수 있습니다.
이 게임의 목표는 행사를 최대한 뜨겁게 하는 것이다. 따라서 게임의 승자는 가장 많이 발사된 포인트를 모을 수 있는 선수가 될 것입니다.
이 게임은 여러 라운드로 진행된다. 각 라운드는 다음과 같은 3개의 기본 단계로 구성된다.
a) 계획 단계: 모든 플레이어는 동시에 한 장 또는 두 장의 모멘트 카드 앞에 고개를 숙일 수 있다. 이 카드는 플레이어가 방관자로서 이 라운드에서 경험하고자 하는 특정한 상황을 나타낸다.
b) 영향 단계: 플레이어는 주사위를 굴리고 어떤 파이터와 어떤 방식으로 영향을 미칠지 선택합니다. 계획단계에서 자신이 베팅한 것의 확률을 높이는 것이 선수 개개인의 목표다. 플레이어는 각 파이터의 목표 상대, 파이터의 속도, 방어력 또는 공격력, 사기에 영향을 미칠 수 있습니다.
c) 전투 단계: 이 단계에서 파이터들 간의 전투가 벌어지며 각 공격과 방어 주사위를 굴린다. 이 단계에서 플레이어는 성공적인 모멘트 카드를 공개하고 그에 상응하는 상승 포인트를 받을 수 있습니다.
경기장에 파이터가 한 명 또는 한 명도 남지 않으면 게임이 종료됩니다.
"FLOWED UP! Eternal Moments"가 "라는 이름으로 2015년 제6회 그리스 보드 게임 디자인 공모전에서 1위를 차지했다.Nauthriva".
이 게임의 퍼블리셔는 "퍼플 게임즈"는 개인적인 이유로 문을 닫았고 파이어드 업의 모든 판권은 디자이너들에게 돌아갔다.
퍼블리셔이며 이 게임에 관심이 있는 경우 "에 문의하십시오.Theofilos Koutroubis"(bgg 또는 다음 이메일에서 인용: theofiloskoutroubis@yahoo.gr
이 경기에 많은 사랑과 노력을 기울였고 또 다른 따뜻한 보금자리를 찾길 바란다. 이해해 주셔서 감사합니다 :)
'불타는 순간! 영원한 순간'에서는 전 세계의 전투원들이 모여드는 경기장에서 관객의 역할을 맡으며, 모두가 잊지 못할 순간을 만드는 것만을 목적으로 합니다. 구경꾼으로서, 당신은 전투의 결과를 당신의 취향에 맞게 바꾸기 위해 당신의 에너지와 흥분을 가지고 파이터들에게 영향을 미칠 수 있습니다.
이 게임의 목표는 행사를 최대한 뜨겁게 하는 것이다. 따라서 게임의 승자는 가장 많이 발사된 포인트를 모을 수 있는 선수가 될 것입니다.
이 게임은 여러 라운드로 진행된다. 각 라운드는 다음과 같은 3개의 기본 단계로 구성된다.
a) 계획 단계: 모든 플레이어는 동시에 한 장 또는 두 장의 모멘트 카드 앞에 고개를 숙일 수 있다. 이 카드는 플레이어가 방관자로서 이 라운드에서 경험하고자 하는 특정한 상황을 나타낸다.
b) 영향 단계: 플레이어는 주사위를 굴리고 어떤 파이터와 어떤 방식으로 영향을 미칠지 선택합니다. 계획단계에서 자신이 베팅한 것의 확률을 높이는 것이 선수 개개인의 목표다. 플레이어는 각 파이터의 목표 상대, 파이터의 속도, 방어력 또는 공격력, 사기에 영향을 미칠 수 있습니다.
c) 전투 단계: 이 단계에서 파이터들 간의 전투가 벌어지며 각 공격과 방어 주사위를 굴린다. 이 단계에서 플레이어는 성공적인 모멘트 카드를 공개하고 그에 상응하는 상승 포인트를 받을 수 있습니다.
경기장에 파이터가 한 명 또는 한 명도 남지 않으면 게임이 종료됩니다.
"FLOWED UP! Eternal Moments"가 "라는 이름으로 2015년 제6회 그리스 보드 게임 디자인 공모전에서 1위를 차지했다.Nauthriva".
이 게임의 퍼블리셔는 "퍼플 게임즈"는 개인적인 이유로 문을 닫았고 파이어드 업의 모든 판권은 디자이너들에게 돌아갔다.
퍼블리셔이며 이 게임에 관심이 있는 경우 "에 문의하십시오.Theofilos Koutroubis"(bgg 또는 다음 이메일에서 인용: theofiloskoutroubis@yahoo.gr
이 경기에 많은 사랑과 노력을 기울였고 또 다른 따뜻한 보금자리를 찾길 바란다. 이해해 주셔서 감사합니다 :)
"Bruno is out of the game, after this stunning blow from Alexia, leaving only two fighters standing!", the speaker shouted with excitement. Under the blazing sunlight, there was Alexia, mocking, taunting Marow as he was standing wounded and silent. This was the grand finale everyone was waiting for. You could feel how fired up the crowd was, shouting for more. Marow`s artifact burst into scarlet energy as we cheered for him, breaking his silence into a violent battle cry rushing towards Alexia. A clash we will never forget unfolded before our very eyes! All these moments, carved into our minds for an eternity to come. This is the battle of eternal moments!
In FIRED UP! Eternal Moments you take on the role of a spectator in an arena where combatants from all over the lands gather, with the sole purpose of creating unforgettable moments for all to see. As the spectator, you can influence Fighters with your energy and excitement, in order to alter the outcome of the battle to your liking.
The goal of the game is to leave the event as fired up as possible. Therefore the winner of the game will be the player who will manage to gather the most Fired up Points.
The game is played over several Rounds. Each Round consists of the following 3 Main Phases:
a) Planning Phase: All players may simultaneously place face down in front of them 1 or 2 Moment Cards. These Cards represent specific situations that the player, as a spectator, anticipates and wishes to experience in this Round.
b) Influence Phase: Players roll the dice and choose which Fighter and in which way they want to influence. The goal of each player is to increase the odds of what he/she has bet during the Planning Phase. The players can influence the target opponent of each Fighter, the Speed of a Fighter, his/her Defend or Attack Power and his/her Morale.
c) Battle Phase: During this phase, battles between Fighters take place, rolling the respective attack and defence dice. In the duration of this phase, players may reveal their successful Moment Cards and receive the corresponding Fired Up Points.
The game ends when there is one or none Fighter left in the arena!
"FIRED UP! Eternal Moments" took the 1st place in the 6th annual Greek Board Game Designing Contest (2015) under the name "Nauthriva".
The publisher of this game, "Purple Games", closed due to personal reasons and all the rights of Fired Up returned to the designers.
If you are a publisher and interested in this game contact "Theofilos Koutroubis" in bgg or in the following e-mail: theofiloskoutroubis@yahoo.gr
A lot of love and effort was put in this game and we hope that it finds another warm home. Thank you for your understanding :)
In FIRED UP! Eternal Moments you take on the role of a spectator in an arena where combatants from all over the lands gather, with the sole purpose of creating unforgettable moments for all to see. As the spectator, you can influence Fighters with your energy and excitement, in order to alter the outcome of the battle to your liking.
The goal of the game is to leave the event as fired up as possible. Therefore the winner of the game will be the player who will manage to gather the most Fired up Points.
The game is played over several Rounds. Each Round consists of the following 3 Main Phases:
a) Planning Phase: All players may simultaneously place face down in front of them 1 or 2 Moment Cards. These Cards represent specific situations that the player, as a spectator, anticipates and wishes to experience in this Round.
b) Influence Phase: Players roll the dice and choose which Fighter and in which way they want to influence. The goal of each player is to increase the odds of what he/she has bet during the Planning Phase. The players can influence the target opponent of each Fighter, the Speed of a Fighter, his/her Defend or Attack Power and his/her Morale.
c) Battle Phase: During this phase, battles between Fighters take place, rolling the respective attack and defence dice. In the duration of this phase, players may reveal their successful Moment Cards and receive the corresponding Fired Up Points.
The game ends when there is one or none Fighter left in the arena!
"FIRED UP! Eternal Moments" took the 1st place in the 6th annual Greek Board Game Designing Contest (2015) under the name "Nauthriva".
The publisher of this game, "Purple Games", closed due to personal reasons and all the rights of Fired Up returned to the designers.
If you are a publisher and interested in this game contact "Theofilos Koutroubis" in bgg or in the following e-mail: theofiloskoutroubis@yahoo.gr
A lot of love and effort was put in this game and we hope that it finds another warm home. Thank you for your understanding :)
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
520
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
433
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18