-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
-
-
인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-120 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Richard H. Berg
-
아티스트
-
인원
게임 소개
카우펜스와 홉커크’s 힐;사우스캐롤라이나 1781
캐롤리나 레블스는 BSO’의 후속 게임으로, 남북전쟁 전술 시스템&rdqu;의 후속 게임으로, 이번에는 회사 수준의 미국 혁명 게임으로, 육각당 40야드, 카운터/유닛당 약 50명의 인원을 보유하고 있다.
캐롤라이나 반란군은 나폴레옹 시대 이전의 선형적인 전쟁 환경에서 지휘, 훈련, 규율의 한계를 강조한다. 이 시스템은 플레이어들이 그들의 접근 방법과 전투 방식을 선택할 수 있게 해준다. 그들이 가까이 갈까요, 아니면 더 나은 화재 가능성을 위해 우리의 것을 퍼뜨릴까요? 소총으로 무장한 미국 민병대의 장단점은 무엇입니까? 드라군 병력이 영향력을 행사할 수 있나요?
Carolina Rebals는 빠른 학습과 빠르고 쉬운 플레이를 위해 고안된 매우 짧은 규칙 그룹에 많은 전술적 세부 사항을 포함하고 있습니다.
선택된 두 전투는 전쟁 종료를 향한 작은 전술들을 강조하는데, 여기서 양측은 대형을 중시하며 보고 배우고 연습할 수 있는 충분한 기회를 가졌다. 나다니얼 그린부터 다니엘 모건, 악명 높지만 능력 있는 배나스트레 탈튼까지 전쟁의 위대한 지휘관들 중 일부가 카우펜스와 홉커크’s 힐에서 벌어진 놀랄 만큼 고른 전투에서 총출동하고 있다.
Carolina Rebels는 거의 무제한의 가능성을 가진 시스템을 사용하여 빠른 학습과 쉬운 플레이를 위해 설계되었습니다. 게임 룰은 짧지만 이 미시적인 수준에서 전투의 모든 측면을 다룰 수 있는 차트와 테이블이 많이 있습니다. 원거리 사격과 총검 충격을 다루는 전투 규칙은 익숙해 보이지만 다를 것이다. 게임 시간은 2시간 미만입니다.
캐롤라이나 레블스의 각 게임에는 룰스, 마이크 레믹&르스쿼스 한 장, 다채로운 잘라내기 및 붙여넣기 카운터, 2개의 스파이피 빌 램지 맵(섹션 4개)이 포함되어 있다.
Carolina Rebules는 Charles S의 후보였다. 로버츠는 최고의 DTP 제작 보드게임상을 수상했다. 2005년 로버츠상.
캐롤리나 레블스는 BSO’의 후속 게임으로, 남북전쟁 전술 시스템&rdqu;의 후속 게임으로, 이번에는 회사 수준의 미국 혁명 게임으로, 육각당 40야드, 카운터/유닛당 약 50명의 인원을 보유하고 있다.
캐롤라이나 반란군은 나폴레옹 시대 이전의 선형적인 전쟁 환경에서 지휘, 훈련, 규율의 한계를 강조한다. 이 시스템은 플레이어들이 그들의 접근 방법과 전투 방식을 선택할 수 있게 해준다. 그들이 가까이 갈까요, 아니면 더 나은 화재 가능성을 위해 우리의 것을 퍼뜨릴까요? 소총으로 무장한 미국 민병대의 장단점은 무엇입니까? 드라군 병력이 영향력을 행사할 수 있나요?
Carolina Rebals는 빠른 학습과 빠르고 쉬운 플레이를 위해 고안된 매우 짧은 규칙 그룹에 많은 전술적 세부 사항을 포함하고 있습니다.
선택된 두 전투는 전쟁 종료를 향한 작은 전술들을 강조하는데, 여기서 양측은 대형을 중시하며 보고 배우고 연습할 수 있는 충분한 기회를 가졌다. 나다니얼 그린부터 다니엘 모건, 악명 높지만 능력 있는 배나스트레 탈튼까지 전쟁의 위대한 지휘관들 중 일부가 카우펜스와 홉커크’s 힐에서 벌어진 놀랄 만큼 고른 전투에서 총출동하고 있다.
Carolina Rebels는 거의 무제한의 가능성을 가진 시스템을 사용하여 빠른 학습과 쉬운 플레이를 위해 설계되었습니다. 게임 룰은 짧지만 이 미시적인 수준에서 전투의 모든 측면을 다룰 수 있는 차트와 테이블이 많이 있습니다. 원거리 사격과 총검 충격을 다루는 전투 규칙은 익숙해 보이지만 다를 것이다. 게임 시간은 2시간 미만입니다.
캐롤라이나 레블스의 각 게임에는 룰스, 마이크 레믹&르스쿼스 한 장, 다채로운 잘라내기 및 붙여넣기 카운터, 2개의 스파이피 빌 램지 맵(섹션 4개)이 포함되어 있다.
Carolina Rebules는 Charles S의 후보였다. 로버츠는 최고의 DTP 제작 보드게임상을 수상했다. 2005년 로버츠상.
Cowpens and Hobkirk’s Hill; South Carolina 1781
Carolina Rebels is BSO’s follow-up to their popular “Civil War Tactical System” game, Louisiana Tigers, this time a company-level American Revolution gaming at a scale of 40 yards per hex and about 50 men per counter/unit.
Carolina Rebels emphasizes the limits of command, training, and discipline, all in the milieu of the very linear style of warfare in the pre-Napoleonic era. The system allows players to choose their method of approach and their style of combat. Will they go into close order, or spread our for better fire possibilities. What are the pros and cons of the rifle-armed American militia? Can your dragoon forces exert any influence?
Carolina Rebels contains a high amount of tactical detail, all in a very short group of rules, designed for quick learning and fast, easy play.
The two battles chosen highlight small tactics towards the end of the war, where both sides had ample opportunities to watch, learn and practice, with an emphasis on Formation. Some of the great commanders of the war, from Nathanial Greene to Daniel Morgan to the infamous, but capable, Banastre Tarleton are in full action at the surprisingly even battles at both Cowpens and Hobkirk’s Hill.
Carolina Rebels is designed for quick learning and easy play, using a system that has almost unlimited possibilities. Game rules are short, but there are lots of charts and tables to cover every aspect of battle at this micro level. The combat rules, covering both ranged fire as well as bayonet shock, will seem familiar, yet different. Playing time is less than 2 hours.
Each game of Carolina Rebels includes Rules, one sheet of Mike Lemick’s, colorful cut-and-paste counters, and 2 spiffy Bill Ramsay maps (in 4 sections).
Carolina Rebels was a nominee in the Charles S. Roberts awards for Best DTP-Produced Boardgame (Charles S. Roberts Awards) for 2005.
Carolina Rebels is BSO’s follow-up to their popular “Civil War Tactical System” game, Louisiana Tigers, this time a company-level American Revolution gaming at a scale of 40 yards per hex and about 50 men per counter/unit.
Carolina Rebels emphasizes the limits of command, training, and discipline, all in the milieu of the very linear style of warfare in the pre-Napoleonic era. The system allows players to choose their method of approach and their style of combat. Will they go into close order, or spread our for better fire possibilities. What are the pros and cons of the rifle-armed American militia? Can your dragoon forces exert any influence?
Carolina Rebels contains a high amount of tactical detail, all in a very short group of rules, designed for quick learning and fast, easy play.
The two battles chosen highlight small tactics towards the end of the war, where both sides had ample opportunities to watch, learn and practice, with an emphasis on Formation. Some of the great commanders of the war, from Nathanial Greene to Daniel Morgan to the infamous, but capable, Banastre Tarleton are in full action at the surprisingly even battles at both Cowpens and Hobkirk’s Hill.
Carolina Rebels is designed for quick learning and easy play, using a system that has almost unlimited possibilities. Game rules are short, but there are lots of charts and tables to cover every aspect of battle at this micro level. The combat rules, covering both ranged fire as well as bayonet shock, will seem familiar, yet different. Playing time is less than 2 hours.
Each game of Carolina Rebels includes Rules, one sheet of Mike Lemick’s, colorful cut-and-paste counters, and 2 spiffy Bill Ramsay maps (in 4 sections).
Carolina Rebels was a nominee in the Charles S. Roberts awards for Best DTP-Produced Boardgame (Charles S. Roberts Awards) for 2005.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
648
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
474
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
406
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
379
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
611
-
2024-11-13
-
Lv.18