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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
240-240 분
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연령
0+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
2.50 / 5
-
디자이너
Didier Rouy
-
아티스트
-
인원
게임 소개
예나 전투 북쪽의 프로이센 만에서 다부트의 주둔을 모의한 것입니다. 직사각형 카운터를 사용하여 선과 열 사이의 형성 변화를 보여주고 로스터 시트를 사용하여 손실을 기록하는 초기 버전의 Vive l'Empere! 전술 시스템을 사용합니다. 프랑스어로 된 시스템 규칙 12페이지와 시나리오 규칙 4페이지로 구성된 중간 정도의 복잡도입니다. 하드마운트 맵(55x41cm)에서 육각당 250m 축척으로 연대급으로 싸웠다. 자매 게임 하나우 1813과 루이가 나중에 에크뮐, 프리드랜드, 아우스터리츠 전투에서 애저 위시 에디션을 위해 시스템을 다시 만든 것을 참조하라.
게임 시스템 "디디에 루이(Didier Rouy)가 개발한 바이브 렘페어르"
- 스케일 = 250 m/m/m,
- 시간 = 30분/GT;
- 강도 = ~600명/카운터(레그/2x배트).
게임 시스템 "디디에 루이(Didier Rouy)가 개발한 바이브 렘페어르"
- 스케일 = 250 m/m/m,
- 시간 = 30분/GT;
- 강도 = ~600명/카운터(레그/2x배트).
Simulates Davout's holding at bay of Prussian forces north of the larger, decisive battle of Jena. Uses an early version of the Vive l'Empereur! tactical system, utilizing oblong counters to show formation changes between line and column, and roster sheets to record losses. Of medium complexity with 12 pages of system rules in French and four pages of scenario rules. Fought at regimental level at a scale of 250m per hex on a hard-mounted map (55x41cm). See also the sister game Hanau 1813, as well as Rouy's later reprises of the system for Azure Wish Edition in the battles of Eckmuehl, Friedland and Austerlitz.
Game System "Vive L'Empereur" developed by Didier Rouy:
- scale = 250 m/hex;
- time = 30 min/GT;
- strength = ~600 men/counter (Reg/2xBatt).
Game System "Vive L'Empereur" developed by Didier Rouy:
- scale = 250 m/hex;
- time = 30 min/GT;
- strength = ~600 men/counter (Reg/2xBatt).
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