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  • 인원

    2-4 명

    BGG추천: 2-4 명
  • 게임시간

    20-30 분

  • 연령

    8+

    BGG추천: 10+
  • 게임 난이도

    2.00 / 5

게임 소개

라이벌 킹스에서는 두 왕족이 나라와 국민을 위해 경쟁한다. 고위 인사는 반대편의 가족 구성원들이 그들의 목적을 위해 그들의 주제를 사용하고 가치 있는 건물을 세우는 것을 막지만, 모든 것에는 대가가 따른다. 누가 그의 가족을 명예와 명예로 이끌 것인가?

게시자의 텍스트:

그 제국의 지도자 자리는 공석이다. 하지만 누가 새로운 왕이 될 자질을 가졌나요? 권력을 키우기 위해 왕위 계승자들이 나라와 주변 사람들을 규합한다.

누가 자신의 피해를 입지 않고 중요한 인물의 영향력을 가장 잘 활용하고 경쟁자들을 분쟁에 끌어들일 것인가? 라이벌 킹스는 HUCH! & friends의 강력한 카드 게임이다.

각 사이클이 시작될 때 각 플레이어는 하나의 캐릭터 카드를 선택하고 자신의 앞에 엎드린 채로 놓습니다. 모든 선수가 그렇게 하면 동시에 뒤집는다. 캐릭터 카드는 플레이 순서, 가능한 액션 수 및 잠재적인 충돌을 결정합니다. 순위가 낮은 캐릭터는 더 많은 행동을 취할 수 있지만, 순위가 높은 캐릭터에 대해서만 행동할 수 있습니다. 또한, 각 캐릭터는 특정 다른 캐릭터와 충돌할 수 있습니다. 이런 일이 일어나면, 높은 순위의 캐릭터는 낮은 순위의 캐릭터의 한 가지 행동을 취하여 즉시 수행할 수 있으며, 낮은 순위의 캐릭터는 이 행동을 더 이상 사용할 수 없다.

캐릭터 카드가 재생되고 잠재적인 충돌이 해결되면 작업 단계가 시작됩니다. 액션에 따라 플레이어는 돈을 챙기거나, 충돌 마커를 제거하거나, 피사체를 모집하거나, 건물을 구입할 수 있습니다. 선수들은 결국 높은 점수를 받기 위해 스스로 건물과 과목의 좋은 조합을 확보하려고 노력합니다. 이 외에도 경기 중에 모집되는 피사체들은 경기 진행에 결정적인 영향을 미칠 수 있는 각기 다른 장점을 제공한다. 그러나 플레이어 &ndash 당 하나의 주체만 활성화되며, 새로운 주체 카드가 추가되면 이전에 플레이어가 배치한 보너스에 적용됩니다.

카드 더미 중 하나가 소진되면 게임이 종료된다. 가장 좋은 조합을 수집하여 가능한 한 적은 Conflict 마커를 앞에 두고 있는 플레이어가 왕좌에 오를 가능성이 가장 높습니다.
In Rival Kings, two royal families compete for the country and its people. High-ranking personalities prevent the members of the opposing family from using their subjects for their own purposes and from erecting valuable buildings — but everything comes at a price. Who will lead his family to fame and honor?

Text from publisher:

The position of the leader of the empire is vacant. But who has what it takes to become the new king? In order to increase their power, the contenders for the throne rally the country and its people around themselves.

Who will make the best use of the influence of important personalities and engage his competitors in conflicts without suffering damage himself? Rival Kings is a stalwart card game from HUCH! & friends.

At the beginning of each cycle, each player chooses one Character card and places it face down in front of him. Once all players have done so, they turn them over simultaneously. The Character cards determine the order of play, the number of possible actions, and potential conflicts. Low-ranking characters have more actions at their disposal, but they may act only after the higher-ranking characters. In addition, each character may come into conflict with certain other characters. When this happens, the higher-ranking character may take one action from the inferior character and carry it out immediately; this action is then no longer available to the lower ranked during his turn.

After the Character cards have been played and potential conflicts have been resolved, the action phase begins. Now, depending on the action, a player can take money, get rid of Conflict markers, recruit subjects, or buy a building. Players try to secure good combinations of buildings and subjects for themselves in order to get a high score in the end. Besides this, the subjects recruited during the game provide different advantages that can have a crucial impact on the course of the game. However, only one subject is active per player – if a new Subject card is added, it covers the player's previously laid-out bonus.

The game ends as soon as one of the card piles has been depleted. The player who has collected the best combinations and has as few Conflict markers as possible lying in front of him has the best chance of assuming the throne.

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