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BGG랭킹
BGG전체 : 15911
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인원
2-6 명
BGG추천: 3-4 명 -
게임시간
60-0 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Stefan Alexander
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아티스트
Christian Opperer
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인원
게임 소개
1950년대 미국 & mdash; 거대 자동차, 로큰롤, 외계인 시대에 오신 것을 환영합니다! 대중적 공황을 막기 위해, 대통령은 그의 장군들에게 외계인의 존재에 대한 모든 증거를 저장하라고 명령했다.
네바다 사막의 비밀 군사 기지인 51구역에서 플레이어들은 모든 미래형 무기, 믿을 수 없는 도구, 그리고 외계인 시체들을 고급 저장 시설에 보관한다. 그러나 이 기지는 특정 아티팩트만 숨길 수 있으므로 항상 개선되어야 합니다. 장군들은 대통령을 기쁘게 할 수 있는 최적의 유물 보관을 위한 물류를 찾는 것뿐만 아니라 시설과 기반시설을 건설하고 업그레이드하는 데 있어서도 서로를 능가하기 위해 노력한다.
영역 51: 일급 시크릿에서 플레이어들은 선박, 무기, 도구 등의 여러 종류의 유물 &mdash와 마주치게 되는데, 이 유물들은 1-4번 번호가 매겨져 있어 얼마나 위험한지(따라서 그것을 보관하기 위해 어떤 보안 수준이 필요한지) 알 수 있습니다.
플레이어는 이러한 유물들을 보관하기 위한 저장 시설을 지어야 합니다. 아티팩트 카드를 수집해야 하지만 게임의 결정적 요소는 플레이어가 아티팩트 카드 더미를 선택하여 저장 시설에 넣으면 다른 플레이어에게 점수를 주는 카드를 포함하여 가능한 모든 카드를 저장해야 한다는 것입니다. 이에 기존 보관시설과 이동수단을 활용해 자신의 점수를 최적화하는 것이 게임의 주요 전략이다.
네바다 사막의 비밀 군사 기지인 51구역에서 플레이어들은 모든 미래형 무기, 믿을 수 없는 도구, 그리고 외계인 시체들을 고급 저장 시설에 보관한다. 그러나 이 기지는 특정 아티팩트만 숨길 수 있으므로 항상 개선되어야 합니다. 장군들은 대통령을 기쁘게 할 수 있는 최적의 유물 보관을 위한 물류를 찾는 것뿐만 아니라 시설과 기반시설을 건설하고 업그레이드하는 데 있어서도 서로를 능가하기 위해 노력한다.
영역 51: 일급 시크릿에서 플레이어들은 선박, 무기, 도구 등의 여러 종류의 유물 &mdash와 마주치게 되는데, 이 유물들은 1-4번 번호가 매겨져 있어 얼마나 위험한지(따라서 그것을 보관하기 위해 어떤 보안 수준이 필요한지) 알 수 있습니다.
플레이어는 이러한 유물들을 보관하기 위한 저장 시설을 지어야 합니다. 아티팩트 카드를 수집해야 하지만 게임의 결정적 요소는 플레이어가 아티팩트 카드 더미를 선택하여 저장 시설에 넣으면 다른 플레이어에게 점수를 주는 카드를 포함하여 가능한 모든 카드를 저장해야 한다는 것입니다. 이에 기존 보관시설과 이동수단을 활용해 자신의 점수를 최적화하는 것이 게임의 주요 전략이다.
Welcome to 1950s USA — the era of huge cars, rock 'n' roll, and alien activity! To prevent a mass panic, the President has ordered his generals to store all evidence of the existence of aliens.
In Area 51, a secret military base in the Nevada desert, players store all the futuristic weapons, unbelievable tools, and alien corpses in high-end storage facilities. However, this base is capable of hiding only certain artifacts and must be improved all the time. The generals try to outperform each other in building and upgrading the facilities and the infrastructure in addition to finding the optimal logistics for storing the artifacts to please the President.
In Area 51: Top Secret, players encounter several categories of artifacts — ships, weapons, tools, etc. — which are numbered 1-4 to show how dangerous they are (and therefore what security level is needed to store them).
Players must build storage facilities to store these artifacts. Artifact cards need to be collected, but the decisive element in the game is that once a player chooses to pick up a pile of artifact cards to place them into storage facilities, they need to store ALL cards possible, including those that will score points for the other players. The main strategy of the game is thus to use the existing storage facilities and transportation vehicles to optimize one's own scoring.
In Area 51, a secret military base in the Nevada desert, players store all the futuristic weapons, unbelievable tools, and alien corpses in high-end storage facilities. However, this base is capable of hiding only certain artifacts and must be improved all the time. The generals try to outperform each other in building and upgrading the facilities and the infrastructure in addition to finding the optimal logistics for storing the artifacts to please the President.
In Area 51: Top Secret, players encounter several categories of artifacts — ships, weapons, tools, etc. — which are numbered 1-4 to show how dangerous they are (and therefore what security level is needed to store them).
Players must build storage facilities to store these artifacts. Artifact cards need to be collected, but the decisive element in the game is that once a player chooses to pick up a pile of artifact cards to place them into storage facilities, they need to store ALL cards possible, including those that will score points for the other players. The main strategy of the game is thus to use the existing storage facilities and transportation vehicles to optimize one's own scoring.
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