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BGG랭킹
BGG전체 : 1118
STRATEGY : 698
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인원
1-4 명
BGG추천: 1-4 명 -
게임시간
10-20 분
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연령
13+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.73 / 5
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디자이너
Justin Blaske
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아티스트
Felix Janson, Thomas Tamblyn
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인원
게임 소개
민트웍스는 가볍고 직설적인 노동자 배치 게임이다. 소형 사이즈로 주머니에 넣어 어디든 휴대가 간편하다. 이것의 간단한 규칙들은 새로운 플레이어들을 근로자 배치라는 장르에 쉽게 소개할 수 있게 한다.
게임 동안 각 플레이어는 노동자를 대표하는 제한된 양의 민트 토큰을 갖게 된다. 플레이어는 이 민트 토큰을 사용하여 더 많은 토큰을 얻거나, 첫 번째 플레이어를 받거나, 구매하여 계획을 세울 수 있습니다. 계획은 선수들이 점수를 얻는 방법입니다. 어떤 계획들은 포인트만 줄 것이고, 어떤 계획들은 소유자에게 추가적인 권한을 줄 것입니다.
플레이어가 7점 이상 획득하면(또는 재고를 채울 계획이 충분하지 않은 경우) 게임이 종료된다. 그러면 현재 라운드가 끝나면 경기가 끝난다.
자신이 세운 계획에서 가장 많은 포인트를 얻은 사람이 승리합니다.
게임 동안 각 플레이어는 노동자를 대표하는 제한된 양의 민트 토큰을 갖게 된다. 플레이어는 이 민트 토큰을 사용하여 더 많은 토큰을 얻거나, 첫 번째 플레이어를 받거나, 구매하여 계획을 세울 수 있습니다. 계획은 선수들이 점수를 얻는 방법입니다. 어떤 계획들은 포인트만 줄 것이고, 어떤 계획들은 소유자에게 추가적인 권한을 줄 것입니다.
플레이어가 7점 이상 획득하면(또는 재고를 채울 계획이 충분하지 않은 경우) 게임이 종료된다. 그러면 현재 라운드가 끝나면 경기가 끝난다.
자신이 세운 계획에서 가장 많은 포인트를 얻은 사람이 승리합니다.
Mint Works is a light and straightforward worker placement game. Its compact size makes it easy to put in your pocket and take it anywhere. Its simple rules make it easy to introduce new players to the genre of worker placement.
During the game each player will have a limited amount of Mint Tokens, which represent their workers. Players will use these mint tokens to earn more tokens, take first player or buy and build plans. Plans are how players earn points. Some plans will give only points, others will give extra powers to the owner.
Once any player has at least 7 points earned (or if there are not enough plans to refill the stock) the end of the game is triggered. The game will then be over at the end of the current round.
Whoever has the most points provided by plans they have built wins!
During the game each player will have a limited amount of Mint Tokens, which represent their workers. Players will use these mint tokens to earn more tokens, take first player or buy and build plans. Plans are how players earn points. Some plans will give only points, others will give extra powers to the owner.
Once any player has at least 7 points earned (or if there are not enough plans to refill the stock) the end of the game is triggered. The game will then be over at the end of the current round.
Whoever has the most points provided by plans they have built wins!
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