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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
90-90 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Richard Dufault, Glen Simpson, Michel Smith
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아티스트
Richard Dufault
-
인원
게임 소개
Meck Wars 책은 인주리우스 게임의 부록이다. Meck Wars를 하려면 Injurius Games가 필요합니다.
5년간의 아레나 배틀 끝에 시청률이 제자리걸음을 했다. 대중들은 불안해하고 있고 인주리우스 황제가 받아들일 수 있는 유일한 것은 사람들을 다시 합류시키기 위한 대규모 시청률 휩쓸기이다. Mars Metals의 똑똑하고 젊은 광고 임원이 먼저 생각하죠. 왜 경기장에 메크를 넣지 않았지?
동맹이 형성되기 직전에 끝난 메크 전쟁 이후, 인류는 다시는 그들의 기계에 대한 통제권을 잃지 않겠다고 맹세했다. 이 아레나 메크는 엄격하게 통제되고, 고도로 프로그램되었으며, 인주리우스 황제가 연맹을 운영하기 위해 만든 거대 기업들의 후원을 받았다.
인주리우스 황제는 두 명의 메크 선수단이 맞붙은 단 한 번의 경기 후에 자신이 승리자를 찾았다는 것을 알았다. 시청률은 역대 최고를 기록했다. 인류는 가장 최신 유행인 Meck Wars를 발견했다!
..
책 뒷부분에서 요약:
지금은 22세기입니다. 검투사들의 성공적인 몇 년 후, 인주리우스 황제는 경기장 전투의 시청률을 높이기 위해 숙적 형태의 새로운 도전을 제기했습니다.
경기장에서 싸우는 모든 검투사는 이 적을 기억합니다. 영광을 위해 죽는 검투사라면 누구나 새로운 전투라는 것을 안다. 다시는 그들과 싸우지 않길 바라는 검투사는 한 번 더 그들과 맞서야 한다
메크가 돌아왔다!
태양계의 전장에서 건져낸 그들의 금속과 세라믹 몸체는 다시 만들어졌고 냉정하고 계산적인 마인드는 재프로그램 되었고, Mecks는 궁극적인 회사 제품이다.
그들은 연봉을 받지 않고 불평 없이 협찬을 받으며, 최근 인간 경기에서는 아쉬울 정도로 빠진 "언더독" 시청률을 불러온다. 첫 번째 Meck 경기는 Meck 대 Meck였지만, 그들의 프로그래머 팀들이 그들의 행동을 다듬는 법을 배우면서, Mecks는 인간에 대항하여 소개되었다. 갑자기 멕 전쟁이 끝나지 않은 것처럼 느껴졌다.
헤비 점퍼가 앞쪽에서 이끌고, 미들급 스파르탄 한 쌍이 전투력을 운반하고, 가볍고 빠른 러너가 치타 수트의 변속기에 필적할 수 있는 속도로 팀을 완성합니다.
Mecks는 인간과 동일한 방식으로 배틀 아너(Battle Honors)를 획득하며 소프트웨어/전력 업그레이드 및 하드웨어 개선도 할 수 있습니다. 그들의 무기는 모듈식이며 전투 전에 멕에서 멕으로 바꿀 수 있다. 그들의 명령 구조는 네트워크 성격으로 인해 인간의 방법과도 다르다. 명령점에 대해 계산할 거리가 없습니다!
Meck Wars는 독립적인 게임이 아니다. Meck Wars를 하려면 인주리우스 게임의 복사본이 필요합니다.
5년간의 아레나 배틀 끝에 시청률이 제자리걸음을 했다. 대중들은 불안해하고 있고 인주리우스 황제가 받아들일 수 있는 유일한 것은 사람들을 다시 합류시키기 위한 대규모 시청률 휩쓸기이다. Mars Metals의 똑똑하고 젊은 광고 임원이 먼저 생각하죠. 왜 경기장에 메크를 넣지 않았지?
동맹이 형성되기 직전에 끝난 메크 전쟁 이후, 인류는 다시는 그들의 기계에 대한 통제권을 잃지 않겠다고 맹세했다. 이 아레나 메크는 엄격하게 통제되고, 고도로 프로그램되었으며, 인주리우스 황제가 연맹을 운영하기 위해 만든 거대 기업들의 후원을 받았다.
인주리우스 황제는 두 명의 메크 선수단이 맞붙은 단 한 번의 경기 후에 자신이 승리자를 찾았다는 것을 알았다. 시청률은 역대 최고를 기록했다. 인류는 가장 최신 유행인 Meck Wars를 발견했다!
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책 뒷부분에서 요약:
지금은 22세기입니다. 검투사들의 성공적인 몇 년 후, 인주리우스 황제는 경기장 전투의 시청률을 높이기 위해 숙적 형태의 새로운 도전을 제기했습니다.
경기장에서 싸우는 모든 검투사는 이 적을 기억합니다. 영광을 위해 죽는 검투사라면 누구나 새로운 전투라는 것을 안다. 다시는 그들과 싸우지 않길 바라는 검투사는 한 번 더 그들과 맞서야 한다
메크가 돌아왔다!
태양계의 전장에서 건져낸 그들의 금속과 세라믹 몸체는 다시 만들어졌고 냉정하고 계산적인 마인드는 재프로그램 되었고, Mecks는 궁극적인 회사 제품이다.
그들은 연봉을 받지 않고 불평 없이 협찬을 받으며, 최근 인간 경기에서는 아쉬울 정도로 빠진 "언더독" 시청률을 불러온다. 첫 번째 Meck 경기는 Meck 대 Meck였지만, 그들의 프로그래머 팀들이 그들의 행동을 다듬는 법을 배우면서, Mecks는 인간에 대항하여 소개되었다. 갑자기 멕 전쟁이 끝나지 않은 것처럼 느껴졌다.
헤비 점퍼가 앞쪽에서 이끌고, 미들급 스파르탄 한 쌍이 전투력을 운반하고, 가볍고 빠른 러너가 치타 수트의 변속기에 필적할 수 있는 속도로 팀을 완성합니다.
Mecks는 인간과 동일한 방식으로 배틀 아너(Battle Honors)를 획득하며 소프트웨어/전력 업그레이드 및 하드웨어 개선도 할 수 있습니다. 그들의 무기는 모듈식이며 전투 전에 멕에서 멕으로 바꿀 수 있다. 그들의 명령 구조는 네트워크 성격으로 인해 인간의 방법과도 다르다. 명령점에 대해 계산할 거리가 없습니다!
Meck Wars는 독립적인 게임이 아니다. Meck Wars를 하려면 인주리우스 게임의 복사본이 필요합니다.
The Meck Wars book is a supplement for Injurius Games. You need Injurius Games to play Meck Wars.
After 5 years of arena battles, the ratings have gotten flat. The masses are getting restless, and the only thing Emperor Injurius will accept is a massive ratings sweep to bring the people back into the fold. A bright young ad executive at Mars Metals thinks of it first... Why not put Mecks in the Arena?
After the Meck War, which ended shortly before the League was formed, humanity swore they would never lose control of their machines again. These arena Mecks would be tightly controlled, highly programmed, and well sponsored by the huge corporations that Emperor Injurius had created to run the League.
After just one match, which put two squads of Mecks against each other, Emperor Injurius knew he had found a winner. The ratings were the highest ever recorded. Humanity had found its newest fad - Meck Wars!
..
.Summary from the back of the book:
It is the 22nd Century. After several years of successful gladiatorial games, Emperor Injurius has brought forth a new challenge, in the form of an old enemy, to increase the ratings of the arena battles.
Every gladiator who fights in the arena remembers this enemy. Every gladiator who dies for glory knows that it is a new battle. Every gladiator who hoped never to fight them again must face them one more time...
The Mecks have returned!
Salvaged from the battlefields of the Solar System, their metal and ceramic bodies re-built, their cold, calculating minds re-programmed, Mecks are the ultimate Corporate product.
They don't draw a salary, they take sponsorship without complaint, and they bring in the "underdog" viewer ratings that were sorely missing from recent human matches. The first Meck match was Meck vs Meck, but as their teams of programmers learned to refine their behavior, the Mecks were introduced against humans. Suddenly it was as if the Meck War had never ended.
You control a squad of five Mecks: the heavy Jumper leads from the front; a pair of middle-weight Spartans carries the firepower into battle; the light and fast Runners round out the team with speed only a Cheetah Suit's transmission could match.
Mecks earn Battle Honors the same way humans do, and can also gain software/power upgrades and hardware improvements. Their weapons are modular and may be switched from meck to Meck before any battle. Their command structure differs from human methods as well, owing to their networked nature. No distance to calculate for Command Points!
Meck Wars is not a stand-alone game. You need a copy of Injurius Games to play Meck Wars.
After 5 years of arena battles, the ratings have gotten flat. The masses are getting restless, and the only thing Emperor Injurius will accept is a massive ratings sweep to bring the people back into the fold. A bright young ad executive at Mars Metals thinks of it first... Why not put Mecks in the Arena?
After the Meck War, which ended shortly before the League was formed, humanity swore they would never lose control of their machines again. These arena Mecks would be tightly controlled, highly programmed, and well sponsored by the huge corporations that Emperor Injurius had created to run the League.
After just one match, which put two squads of Mecks against each other, Emperor Injurius knew he had found a winner. The ratings were the highest ever recorded. Humanity had found its newest fad - Meck Wars!
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.Summary from the back of the book:
It is the 22nd Century. After several years of successful gladiatorial games, Emperor Injurius has brought forth a new challenge, in the form of an old enemy, to increase the ratings of the arena battles.
Every gladiator who fights in the arena remembers this enemy. Every gladiator who dies for glory knows that it is a new battle. Every gladiator who hoped never to fight them again must face them one more time...
The Mecks have returned!
Salvaged from the battlefields of the Solar System, their metal and ceramic bodies re-built, their cold, calculating minds re-programmed, Mecks are the ultimate Corporate product.
They don't draw a salary, they take sponsorship without complaint, and they bring in the "underdog" viewer ratings that were sorely missing from recent human matches. The first Meck match was Meck vs Meck, but as their teams of programmers learned to refine their behavior, the Mecks were introduced against humans. Suddenly it was as if the Meck War had never ended.
You control a squad of five Mecks: the heavy Jumper leads from the front; a pair of middle-weight Spartans carries the firepower into battle; the light and fast Runners round out the team with speed only a Cheetah Suit's transmission could match.
Mecks earn Battle Honors the same way humans do, and can also gain software/power upgrades and hardware improvements. Their weapons are modular and may be switched from meck to Meck before any battle. Their command structure differs from human methods as well, owing to their networked nature. No distance to calculate for Command Points!
Meck Wars is not a stand-alone game. You need a copy of Injurius Games to play Meck Wars.
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