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BGG랭킹
BGG전체 : 16472
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
90-120 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.50 / 5
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디자이너
Brian Shotton
-
아티스트
Keith Lowe
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인원
게임 소개
게시자의 설명:
이것은 매우 인기 있는 테이블 상판 미니어처 교전 게임의 두 번째 버전입니다.
MERCS는 미니어처 전투 게임이 실제 전투처럼 테이블 위에서 보고 느껴져야 한다는 생각으로 설계되었다. 그것은 그것의 연관성과 전투 측면에서 무엇을 중요하게 만드는지에 있어서 논리적이다. 그것은 훌륭하고 건전한 전술에 치중한다. 이것은 선수들이 앉아서 테이블 상판 너머에서 서로를 향해 총을 쏘는 게임이 아니다. 승리는 수술대 위에서 내리는 선택과 모든 관련이 있다.
전략적으로 생각하는 법을 배우세요. 억누르고 이동하다. 분대 규율은 유지하되 테이블은 통제하라 발포 차선을 만들고 그 차선을 통과하는 사람들을 처벌하세요. 전투는 움직임으로 시작하고 끝납니다. 모든 사람이 총을 쏠 수 있고, 생존자들은 언제 총을 쏠지, 언제 위치를 옮길지 안다.
각각의 메가콘은 본질적인 강점과 약점을 가지고 매우 다른 플레이를 한다. 학습한 다음 전술을 만들고 전투 흐름에 적응하여 플레이하는 메가콘을 활용하십시오.
만약 당신이 MegaCon의 강점을 가진 탄탄한 전술과 결혼하는 법을 배운다면, 아마도 당신은 MERCS 플레이어라고 부를 수 있을 것이다.
MERCS 2.0은 게임에 존재하는 수많은 주사위 및 수식어 상호작용을 간소화한다. 새로운 레퍼런스 카드, 키워드, 이니셔티브 및 중간 범위를 소개합니다. 또한 측면, 근거리 전투, 진압 및 오버워치, 전투 고도화 등을 재구성한다.
이 버전에는 12개의 메가콘, 9개의 다른 게임 모드, 그리고 MERCS: Conflict를 사용하는 변화무쌍한 캠페인이 모두 포함되어 있습니다. 맞춤 주사위
이것은 매우 인기 있는 테이블 상판 미니어처 교전 게임의 두 번째 버전입니다.
MERCS는 미니어처 전투 게임이 실제 전투처럼 테이블 위에서 보고 느껴져야 한다는 생각으로 설계되었다. 그것은 그것의 연관성과 전투 측면에서 무엇을 중요하게 만드는지에 있어서 논리적이다. 그것은 훌륭하고 건전한 전술에 치중한다. 이것은 선수들이 앉아서 테이블 상판 너머에서 서로를 향해 총을 쏘는 게임이 아니다. 승리는 수술대 위에서 내리는 선택과 모든 관련이 있다.
전략적으로 생각하는 법을 배우세요. 억누르고 이동하다. 분대 규율은 유지하되 테이블은 통제하라 발포 차선을 만들고 그 차선을 통과하는 사람들을 처벌하세요. 전투는 움직임으로 시작하고 끝납니다. 모든 사람이 총을 쏠 수 있고, 생존자들은 언제 총을 쏠지, 언제 위치를 옮길지 안다.
각각의 메가콘은 본질적인 강점과 약점을 가지고 매우 다른 플레이를 한다. 학습한 다음 전술을 만들고 전투 흐름에 적응하여 플레이하는 메가콘을 활용하십시오.
만약 당신이 MegaCon의 강점을 가진 탄탄한 전술과 결혼하는 법을 배운다면, 아마도 당신은 MERCS 플레이어라고 부를 수 있을 것이다.
MERCS 2.0은 게임에 존재하는 수많은 주사위 및 수식어 상호작용을 간소화한다. 새로운 레퍼런스 카드, 키워드, 이니셔티브 및 중간 범위를 소개합니다. 또한 측면, 근거리 전투, 진압 및 오버워치, 전투 고도화 등을 재구성한다.
이 버전에는 12개의 메가콘, 9개의 다른 게임 모드, 그리고 MERCS: Conflict를 사용하는 변화무쌍한 캠페인이 모두 포함되어 있습니다. 맞춤 주사위
Description from the publisher:
This is the second edition of the very popular tabletop miniatures skirmish game.
MERCS is designed with the idea that a miniatures combat game should look and feel, on a table, like real combat. It is logical in its associations and what it chooses to make important in terms of combat. It places a premium on good, sound tactics. This is not a game where players sit back and shoot at each other from across the table top. Victory has everything to do with the choices you make on the table.
Learn to think tactically. Suppress and move. Maintain squad discipline, but control the table. Create firing lanes and punish those who move through it. Combat begins and ends with movement. Everyone can shoot; survivors know when to shoot and when to relocate.
Each MegaCon plays extremely different, having intrinsic strengths and weaknesses. Learn them, then create tactics and adapt in the flow of battle to take advantage of the MegaCon you play.
If you learn to marry solid tactics with MegaCon strengths, then perhaps you can call yourself a MERCS player.
MERCS 2.0 streamlines many of the dice and modifier interactions that exist in the game. It introduces new reference cards, keywords, initiative, and medium range. It also reimagines flank, melee combat, suppression and overwatch, and dealing with elevation in combat.
This version contains all 12 MegaCons, 9 different game modes, and an ever-changing campaign that uses the MERCS: Conflict. custom dice
This is the second edition of the very popular tabletop miniatures skirmish game.
MERCS is designed with the idea that a miniatures combat game should look and feel, on a table, like real combat. It is logical in its associations and what it chooses to make important in terms of combat. It places a premium on good, sound tactics. This is not a game where players sit back and shoot at each other from across the table top. Victory has everything to do with the choices you make on the table.
Learn to think tactically. Suppress and move. Maintain squad discipline, but control the table. Create firing lanes and punish those who move through it. Combat begins and ends with movement. Everyone can shoot; survivors know when to shoot and when to relocate.
Each MegaCon plays extremely different, having intrinsic strengths and weaknesses. Learn them, then create tactics and adapt in the flow of battle to take advantage of the MegaCon you play.
If you learn to marry solid tactics with MegaCon strengths, then perhaps you can call yourself a MERCS player.
MERCS 2.0 streamlines many of the dice and modifier interactions that exist in the game. It introduces new reference cards, keywords, initiative, and medium range. It also reimagines flank, melee combat, suppression and overwatch, and dealing with elevation in combat.
This version contains all 12 MegaCons, 9 different game modes, and an ever-changing campaign that uses the MERCS: Conflict. custom dice
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