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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-120 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Sam Smith
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아티스트
Sam Smith
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인원
게임 소개
연도는 A 800년입니다.D: 바이킹 시대의 여명. 다음 3세기 동안 탐험가, 전사, 무역업자, 건설업자들은 스칸디나비아에서 그들의 주장을 관철시키기 위해 항해할 것이다. 그들은 대담하고 무자비하며 완전히 겁이 없다. 너도 이제 그들 중 하나야. 당신과 당신의 가족은 세상이 불타면서 고귀한 이름을 만들 것입니다.
' 발할라 I Am Coming!'은 10차례로 진행되며, 각 차례는 대략 30년 또는 한 세대를 나타낸다. 플레이어는 한 바이킹의 지배에서 시작하지만, 바이킹&르스쿼의 가족 전체가 배우자의 구애를 받고 아이가 태어나는 것을 통제하게 된다. 각 턴마다 선수들은 종종 죽음이나 부상과 직면하게 되고 그들의 업적에 대한 영광을 얻으면서 탐험하고, 싸우고, 정착하고, 그들의 가족을 형성하게 된다. 경기 막판 가장 많은 영광을 쌓은 선수가 승리한다.
게임플레이는 액션 포인트가 소모되고, 스킬 점검이 이루어지며, 테이블이 롤오버되는 등 간단하다. 이 디자인의 목적은 재미, 공동 스토리텔링, 역사적 이해이다.
' 발할라 I Am Coming!'은 10차례로 진행되며, 각 차례는 대략 30년 또는 한 세대를 나타낸다. 플레이어는 한 바이킹의 지배에서 시작하지만, 바이킹&르스쿼의 가족 전체가 배우자의 구애를 받고 아이가 태어나는 것을 통제하게 된다. 각 턴마다 선수들은 종종 죽음이나 부상과 직면하게 되고 그들의 업적에 대한 영광을 얻으면서 탐험하고, 싸우고, 정착하고, 그들의 가족을 형성하게 된다. 경기 막판 가장 많은 영광을 쌓은 선수가 승리한다.
게임플레이는 액션 포인트가 소모되고, 스킬 점검이 이루어지며, 테이블이 롤오버되는 등 간단하다. 이 디자인의 목적은 재미, 공동 스토리텔링, 역사적 이해이다.
The year is 800 A.D: the dawn of the Viking Age. For the next three centuries, explorers, warriors, traders, and builders will sail from Scandinavia to stake their claims across the globe. They are bold, ruthless, and utterly fearless. You are now one of them. You and your family will make a noble name as the world burns.
' Valhalla I Am Coming!' is played in 10 turns, each turn representing roughly 30 years, or one generation. Players start with control of one Viking, but will come to control that Viking’s entire family as spouses are courted and children are born. On each turn, players will explore, fight, settle, and build their families, often confronting death or injury and winning glory for their accomplishments. The player who has accumulated the most glory at the end of the game wins.
The gameplay is straightforward, with action points being spent, skill checks being made, and tables being rolled upon. The objectives of the design are fun, collaborative storytelling, and historical understanding.
' Valhalla I Am Coming!' is played in 10 turns, each turn representing roughly 30 years, or one generation. Players start with control of one Viking, but will come to control that Viking’s entire family as spouses are courted and children are born. On each turn, players will explore, fight, settle, and build their families, often confronting death or injury and winning glory for their accomplishments. The player who has accumulated the most glory at the end of the game wins.
The gameplay is straightforward, with action points being spent, skill checks being made, and tables being rolled upon. The objectives of the design are fun, collaborative storytelling, and historical understanding.
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