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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Grant Fikes
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아티스트
Néstor Romeral Andrés
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인원
게임 소개
TAILITS는 일본의 로직 퍼즐인 LITS를 기반으로 한 2인용 추상 전략 게임이다. 이것은 같은 디자이너에 의한 LITS 전투의 후속작입니다. 블랙을 시작으로 플레이어들은 공유된 공급품에서 L자, I자, T자, S자 테트로미노를 보드에 번갈아 배치한다. 세 가지 제한이 있습니다.
1. 모든 새 피스는 보드에 이미 있는 피스와 모서리를 공유해야 합니다.
2. 모서리를 공유하는 두 개의 일치된 조각은 없습니다.
3. 2x2 배열에 있는 어떤 네 개의 세포도 조각으로 모두 덮일 수 없습니다.
각각의 조각은 두 개의 검은 사각형과 두 개의 하얀 사각형으로 이루어져 있습니다. 플레이어는 자신의 색상의 큰 사각형 그룹(수평, 수직, 대각선 연결 카운트)을 만들려고 시도한다. 더 이상 말을 할 수 없을 때, 가장 큰 그룹을 가진 사람이 승리한다. 동점일 경우 마지막 동작을 한 선수가 승리합니다.
1. 모든 새 피스는 보드에 이미 있는 피스와 모서리를 공유해야 합니다.
2. 모서리를 공유하는 두 개의 일치된 조각은 없습니다.
3. 2x2 배열에 있는 어떤 네 개의 세포도 조각으로 모두 덮일 수 없습니다.
각각의 조각은 두 개의 검은 사각형과 두 개의 하얀 사각형으로 이루어져 있습니다. 플레이어는 자신의 색상의 큰 사각형 그룹(수평, 수직, 대각선 연결 카운트)을 만들려고 시도한다. 더 이상 말을 할 수 없을 때, 가장 큰 그룹을 가진 사람이 승리한다. 동점일 경우 마지막 동작을 한 선수가 승리합니다.
TAILITS is an abstract strategy game for 2 players, Black and White, based on the Japanese logic puzzle LITS, and inspired by the game TAIJI. It is a follow-up to Battle of LITS by the same designer. Starting with Black, players take turns placing L-, I-, T-, and S-shaped tetrominoes from a shared supply onto the board. There are three restrictions:
1. Every new piece must share an edge with at least one of the pieces already on the board.
2. No two congruent pieces may share an edge.
3. No four cells in a 2x2 arrangement may all be covered by pieces.
Each piece has two black squares and two white squares. Players attempt to make large groups of squares of their color (horizontal, vertical, and diagonal connections count). When no more pieces can be played, whoever has the largest such group wins. In the event of a tie score, the player who made the last move wins.
1. Every new piece must share an edge with at least one of the pieces already on the board.
2. No two congruent pieces may share an edge.
3. No four cells in a 2x2 arrangement may all be covered by pieces.
Each piece has two black squares and two white squares. Players attempt to make large groups of squares of their color (horizontal, vertical, and diagonal connections count). When no more pieces can be played, whoever has the largest such group wins. In the event of a tie score, the player who made the last move wins.
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