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게임 소개

다이 스택과 공성전을 기반으로 한 전략적 파벌입니다. 고대 유적을 두고 전쟁을 벌이는 원소를 장악하십시오. 폐허를 최대한 높이 재건하여 포인트를 얻으십시오. 그러나 포위 엔진으로 파괴하려는 적을 경계하십시오. PAX 웨스트 2016 인디 메가 스무스에서 볼 수 있다.

각 턴 플레이어들은 새로운 영역을 탐험하고, 그들의 공성 엔진을 움직이거나 발사하거나, 그들의 리더와 함께 영토를 장악하는 동작을 수행한다. 그런 다음 그들은 판 위에 고대 유적을 만들기 위해 주사위를 굴립니다. 파멸의 높이가 높을수록 더 많은 점수를 얻을 수 있지만 적의 공성 엔진에 의해 더 큰 표적을 쓰러뜨릴 수 있습니다. 게임에서 탈락한 주사위는 게임 종료 시 캡처되어 포인트 가치가 있습니다.

게임이 끝나면, 현재 보드에서 가장 많은 포인트를 가진 사람이 승리합니다. 승리에는 다섯 가지 목표(루인 높이, 색상 일치, 적 주사위 포획, 파벌 목표, 파벌 리더의 통제)가 있습니다.
A strategic faction based die stacking and siege game. Take control of an elemental faction waging war over ancient ruins. Earn points by rebuilding ruins as high as you can; however, be wary of your adversaries who will try and knock them down with their siege engines. As seen at PAX West 2016 in the Indie Megabooth.

Each turn players perform an action to explore new territory, move or fire their siege engine, or take control of territory with their leader. Then they roll dice to build up the ancient ruins on the board. The taller a ruin is, the more points it is worth but the bigger target it is to be knocked down by an enemy siege engine. Dice knocked out of play are captured and worth points at the end of the game.

At the end of the game, whoever has the most points currently on the board wins. There are five different scoring objectives (ruin height, color matching, captured enemy dice, faction objectives, and your faction leader's control) which can all contribute to your victory.

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