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BGG랭킹
BGG전체 : 5986
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-3 명 -
게임시간
30-45 분
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연령
12+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
1.93 / 5
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디자이너
Brendan Evans
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아티스트
Ellie Jang, Dmitriy Logunkov, Neil Martin, Steven Preston
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인원
게임 소개
스카이워드는 2-4명의 선수를 위한 컨트롤 대 기회의 전략 카드 제도 게임이다.
수 세대에 걸친 혼란 끝에, 그 네 파벌은 마침내 더 나은 내일을 위해 협력하기 위해 서로의 견해차를 제쳐두었다. 이 동맹에 대한 약속으로, 세계 최초의 공수 도시 스카이워드는 4개의 왕국이 교차하는 경계 위에 건설될 예정이다. 이 새로운 도시를 건설하는 임무를 맡은 당신과 다른 문화계 인사들은 워든이 됨으로써 지배권을 놓고 경쟁하고 결국 &ldquo를 선언합니다.Skyward”의 설립자.
스카이워드에서는 워든이 중앙 갑판에서 카드를 꺼내어 그들이 적합하다고 판단될 때 그것들을 더미로 나눈다. 각 플레이어는 건물과 자원을 제공하면서 더미를 선택한다. 하지만 워든은 양날의 검이다 당신이 분열의 힘을 행사하는 동안, 다른 모든 사람들이 먼저 선택하게 되고 남은 더미를 남겨두게 됩니다.
스카이워드는 여러 라운드에 걸쳐 진행된다. 각 라운드는 더 스플릿으로 시작하고, 선수 개개인의 턴이 뒤따른다. 이 게임의 목표는 가장 많은 승리 포인트를 산출하는 빌딩들의 조합을 출시하는 것입니다. 게임 종료는 플레이어가 6번째 건물을 런칭하거나 중앙 덱을 비울 때 발생합니다. 평소처럼 현재 라운드를 완료한 다음 마지막 분할을 완료합니다. 승리 포인트를 가장 많이 획득한 플레이어가 게임에서 승리합니다.
수 세대에 걸친 혼란 끝에, 그 네 파벌은 마침내 더 나은 내일을 위해 협력하기 위해 서로의 견해차를 제쳐두었다. 이 동맹에 대한 약속으로, 세계 최초의 공수 도시 스카이워드는 4개의 왕국이 교차하는 경계 위에 건설될 예정이다. 이 새로운 도시를 건설하는 임무를 맡은 당신과 다른 문화계 인사들은 워든이 됨으로써 지배권을 놓고 경쟁하고 결국 &ldquo를 선언합니다.Skyward”의 설립자.
스카이워드에서는 워든이 중앙 갑판에서 카드를 꺼내어 그들이 적합하다고 판단될 때 그것들을 더미로 나눈다. 각 플레이어는 건물과 자원을 제공하면서 더미를 선택한다. 하지만 워든은 양날의 검이다 당신이 분열의 힘을 행사하는 동안, 다른 모든 사람들이 먼저 선택하게 되고 남은 더미를 남겨두게 됩니다.
스카이워드는 여러 라운드에 걸쳐 진행된다. 각 라운드는 더 스플릿으로 시작하고, 선수 개개인의 턴이 뒤따른다. 이 게임의 목표는 가장 많은 승리 포인트를 산출하는 빌딩들의 조합을 출시하는 것입니다. 게임 종료는 플레이어가 6번째 건물을 런칭하거나 중앙 덱을 비울 때 발생합니다. 평소처럼 현재 라운드를 완료한 다음 마지막 분할을 완료합니다. 승리 포인트를 가장 많이 획득한 플레이어가 게임에서 승리합니다.
Skyward is a strategy card drafting game of control versus opportunity for 2-4 players.
After generations of turmoil, the four factions have finally put their differences aside to work together for a better tomorrow. As a commitment to this alliance, the world’s first airborne city, named Skyward, is to be built above the intersecting borders of the four realms. Tasked with building this new city, you and other cultural luminaries vie for control by becoming the Warden, and ultimately declared “Founder of Skyward”.
In Skyward, the Warden deals cards from the central deck and splits them into piles however they see fit. Each player chooses a pile, providing them with buildings and resources. However, being the Warden is a double edged sword. While you wield the power of the split, everyone else gets to choose first, leaving you with the remaining pile.
Skyward is played over several rounds. Each round starts with The Split, followed by individual player turns. The goal of the game is to launch a combination of buildings that yield the most Victory Points. The end game is triggered when any player launches their 6th building or the central deck is emptied. Complete the current round as you would normally, then complete one final split. The player with the most Victory Points wins the game.
After generations of turmoil, the four factions have finally put their differences aside to work together for a better tomorrow. As a commitment to this alliance, the world’s first airborne city, named Skyward, is to be built above the intersecting borders of the four realms. Tasked with building this new city, you and other cultural luminaries vie for control by becoming the Warden, and ultimately declared “Founder of Skyward”.
In Skyward, the Warden deals cards from the central deck and splits them into piles however they see fit. Each player chooses a pile, providing them with buildings and resources. However, being the Warden is a double edged sword. While you wield the power of the split, everyone else gets to choose first, leaving you with the remaining pile.
Skyward is played over several rounds. Each round starts with The Split, followed by individual player turns. The goal of the game is to launch a combination of buildings that yield the most Victory Points. The end game is triggered when any player launches their 6th building or the central deck is emptied. Complete the current round as you would normally, then complete one final split. The player with the most Victory Points wins the game.
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