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BGG랭킹
BGG전체 : 2477
THEMATIC : 482
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인원
1-4 명
BGG추천: 1-4 명 -
게임시간
120-180 분
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연령
18+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
2.78 / 5
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디자이너
Maciej Drewing, Krzysztof Głośnicki
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아티스트
Wojciech Bajor, Katarzyna Fiebiger, Tomek Zarucki
-
인원
게임 소개
조나는 1-4명의 플레이어를 위해 고안된 어드벤처 보드 게임입니다. 게임에서 이기려면 플레이어는 다른 플레이어보다 먼저 체르노빌 원자력 발전소의 석관에 도착해야 한다. 석관은 플레이어가 이전에 시크릿 로케이션으로 알려진 지하 시설에서 2개의 시크릿을 수집했을 때만 열립니다. 경기 시간 제한이 있기 때문에 선수들이 서둘러야 한다. 최종 방출이 발생하면 모든 것이 손실됩니다.
게임플레이
각 턴 플레이어들은 2가지 액션(이동, 탐색, 전투 등)을 취한 후 모두 짧은 모험을 위한 텍스트가 포함된 이벤트 카드를 읽습니다. 차례가 끝나면 첫 번째 선수가 뉴스 카드를 뽑고 해결한다.
무드
이 보드 게임은 생존의 측면을 강조합니다. 플레이보드에 표시된 구역은 매우 위험하고 고립된 구역으로 기능적인 장비와 공급품에 대한 접근이 매우 제한적입니다. 플레이어는 자주 아이템을 수리하고 새 아이템을 구입해야 합니다. 피로를 줄이고 데미지를 치유하기 위해 휴식을 취하는 것도 중요하다.
스토커들
각 플레이어는 게임에 포함된 10개의 스캐빈저 중 1개의 역할을 맡는다. 스캐빈저마다 기본 스킬과 출발 장비 세트가 있습니다. 인식, 민첩성 또는 지적 능력과 같은 통계 값은 위험과 함정을 피하고 돌연변이와 싸우거나 이상 징후로부터 아티팩트를 수집하는 데 얼마나 효과적인지를 결정합니다. 스캐빈저의 이야기는 존에 도착한 이유를 개인적인 목표와 함께 설명한다. Scavenger 간의 차이점 때문에 각각의 플레이는 완전히 독특합니다.
•••
폴스키 오피스:
PRZEGLdD
"조나"재담 프리고도우 gr plans planszow zap Zaprojektowan d dla 1-4 graczy. 아비 즈비치이치, 그라츠 뮤지 도트르제치는 사르코파구 차르노빌스키에이 엘렉트로니 아토모위즈 자님 즈로비, 포조스탈리 그라슈. Sarkofag otworzy si ty tylko, jelili graczryw wczenieniej 2 Tajemnice z podziemnych placówek badawczych zneych jako Tajne Lokacje. 그라체 무시 시 스파이시치, 포니에와 그라마는 czasowy를 제한한다. 그디 오스테크즈나 에미샤 우데르지 브지스트코 프제파드니...
ROZGRYWKA
W kajdej turze gracze wykonuj 2 2 Akcje (ruch, eksploracje, konfrontacje itp.) po czy darze, któ라 자위라 totyczzzy;tgo zdarzenia. Na Koniec tury pierwszy graczy dobiera Kart wie i Rozpatruj jej efekt. 나코니크 투리 피어스지 그라시 카르테 이비에라 카르테 이
NASTRÓj
Ta gra는 skupia si na na aspekcie przetrwania를 계획한다. Strefa Presstawiona na planzy jest skrajnie niezpiezznym i odizolowanym obszarem z bardzo orgraniczony do uy wypem do tecy ney teczonzoneia i sapasów. Gracze musz p pamitataic o regularnych naprawach ich Przemiotów oraz kupowaniu nowych. Niezwykle Istotne jest tak ode odpoczywanie w selu zmniezzania oraz leczenie Obrańe.는 농담으로 들립니다.
스토커지
Ka gracdy z graczy wciela si w w rol 1 1 z 10 Szperacy dostppnych w grze. 카디 슈페라츠 포시아다 스보야다 즈돌노이치 스펙잘니, 제스타우 포드스토위치 우미에예트노이치 이스타토위 에크위푸네크. 바르토이치 타키에 야크 츄이노이치, 스페로노이치 치지I puwafek, walce z montentami orazganganiu Artefaktów anomalii. Historia Szperacza wyjaniania jego/j Cel Osobisty - powód Przybycia do Strefy. Rón멋진 포미지 슈페라크자미 스라지야지, e그라 카딤/ z 즈 니치 에스트 카우코비치에 오드미엔나.
게임플레이
각 턴 플레이어들은 2가지 액션(이동, 탐색, 전투 등)을 취한 후 모두 짧은 모험을 위한 텍스트가 포함된 이벤트 카드를 읽습니다. 차례가 끝나면 첫 번째 선수가 뉴스 카드를 뽑고 해결한다.
무드
이 보드 게임은 생존의 측면을 강조합니다. 플레이보드에 표시된 구역은 매우 위험하고 고립된 구역으로 기능적인 장비와 공급품에 대한 접근이 매우 제한적입니다. 플레이어는 자주 아이템을 수리하고 새 아이템을 구입해야 합니다. 피로를 줄이고 데미지를 치유하기 위해 휴식을 취하는 것도 중요하다.
스토커들
각 플레이어는 게임에 포함된 10개의 스캐빈저 중 1개의 역할을 맡는다. 스캐빈저마다 기본 스킬과 출발 장비 세트가 있습니다. 인식, 민첩성 또는 지적 능력과 같은 통계 값은 위험과 함정을 피하고 돌연변이와 싸우거나 이상 징후로부터 아티팩트를 수집하는 데 얼마나 효과적인지를 결정합니다. 스캐빈저의 이야기는 존에 도착한 이유를 개인적인 목표와 함께 설명한다. Scavenger 간의 차이점 때문에 각각의 플레이는 완전히 독특합니다.
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폴스키 오피스:
PRZEGLdD
"조나"재담 프리고도우 gr plans planszow zap Zaprojektowan d dla 1-4 graczy. 아비 즈비치이치, 그라츠 뮤지 도트르제치는 사르코파구 차르노빌스키에이 엘렉트로니 아토모위즈 자님 즈로비, 포조스탈리 그라슈. Sarkofag otworzy si ty tylko, jelili graczryw wczenieniej 2 Tajemnice z podziemnych placówek badawczych zneych jako Tajne Lokacje. 그라체 무시 시 스파이시치, 포니에와 그라마는 czasowy를 제한한다. 그디 오스테크즈나 에미샤 우데르지 브지스트코 프제파드니...
ROZGRYWKA
W kajdej turze gracze wykonuj 2 2 Akcje (ruch, eksploracje, konfrontacje itp.) po czy darze, któ라 자위라 totyczzzy;tgo zdarzenia. Na Koniec tury pierwszy graczy dobiera Kart wie i Rozpatruj jej efekt. 나코니크 투리 피어스지 그라시 카르테 이비에라 카르테 이
NASTRÓj
Ta gra는 skupia si na na aspekcie przetrwania를 계획한다. Strefa Presstawiona na planzy jest skrajnie niezpiezznym i odizolowanym obszarem z bardzo orgraniczony do uy wypem do tecy ney teczonzoneia i sapasów. Gracze musz p pamitataic o regularnych naprawach ich Przemiotów oraz kupowaniu nowych. Niezwykle Istotne jest tak ode odpoczywanie w selu zmniezzania oraz leczenie Obrańe.는 농담으로 들립니다.
스토커지
Ka gracdy z graczy wciela si w w rol 1 1 z 10 Szperacy dostppnych w grze. 카디 슈페라츠 포시아다 스보야다 즈돌노이치 스펙잘니, 제스타우 포드스토위치 우미에예트노이치 이스타토위 에크위푸네크. 바르토이치 타키에 야크 츄이노이치, 스페로노이치 치지I puwafek, walce z montentami orazganganiu Artefaktów anomalii. Historia Szperacza wyjaniania jego/j Cel Osobisty - powód Przybycia do Strefy. Rón멋진 포미지 슈페라크자미 스라지야지, e그라 카딤/ z 즈 니치 에스트 카우코비치에 오드미엔나.
Zona is an adventure board game designed for 1-4 players. To win the game, player must reach the sarcophagus of Chernobyl Nuclear Power Plant before other players. The sarcophagus opens only when player had previously collected 2 Secrets from underground facilities known as Secret Locations. Players must hurry because there is a time limit to the game. When the Final Emission strikes, everything is lost…
GAMEPLAY
Each turn players take 2 Actions (move, explore, combat etc.) and then everyone read an Event Card which contains text for short adventure. At the end of turn, a News Card is drawn by the first player and resolved by him.
MOOD
This board game emphasizes the aspect of survival. Zone depicted on the playing board is an extremely hazardous and isolated area with very limited access to functional equipment and supplies. Players must remember to frequently repair their Items and buy new ones. It is also crucial to rest to reduce Fatigue and heal Damage.
STALKERS
Each player takes role of 1 Scavenger from the 10 included in the game. Each Scavenger has their own Special Skill, set of basic Skills and starting equipment. Values of stats such as Awareness, Agility or Intellect determine how good they are in avoiding dangers and traps, fighting mutants or gathering Artifacts from anomalies. The story of Scavenger explains his/herPersonal Goal – the reason for arriving to the Zone. Differences between Scavengers makes playing each one of them completely unique.
•••
Polski opis:
PRZEGLĄD
"Zona" jest przygodową grą planszową zaprojektowaną dla 1-4 graczy. Aby zwyciężyć, gracz musi dotrzeć do sarkofagu Czarnobylskiej Elektrowni Atomowej zanim zrobią to pozostali gracze. Sarkofag otworzy się tylko, jeśli gracz odkrył wcześniej 2 Tajemnice z podziemnych placówek badawczych znanych jako Tajne Lokacje. Gracze muszą się spieszyć, ponieważ gra ma limit czasowy. Gdy Ostateczna Emisja uderzy wszystko przepadnie...
ROZGRYWKA
W każdej turze gracze wykonują 2 Akcje (ruch, eksploracje, konfrontacje itp.) po czym każdy odczytuje Kartę Wydarzeń, która zawiera tekst dotyczący krótkiego zdarzenia. Na koniec tury pierwszy gracz dobiera Kartę Wieści i rozpatruje jej efekt.
NASTRÓJ
Ta gra planszowa skupia się na aspekcie przetrwania. Strefa przedstawiona na planszy jest skrajnie niebezpiecznym i odizolowanym obszarem z bardzo ograniczonym dostępem do użytecznego wyposażenia i zapasów. Gracze muszą pamiętać o regularnych naprawach ich Przedmiotów oraz kupowaniu nowych. Niezwykle istotne jest także odpoczywanie w celu zmniejszania Zmęczenia oraz leczenie Obrażeń.
STALKERZY
Każdy z graczy wciela się w rolę 1 z 10 Szperaczy dostępnych w grze. Każdy Szperacz posiada swoją indywidualną Zdolność Specjalną, zestaw podstawowych Umiejętności i startowy ekwipunek. Wartości takie jak Czujność, Sprawność czyIntelekt określają jak dobrze radzą sobie z omijaniem zagrożeń i pułapek, walce z mutantami oraz wyciąganiu Artefaktów z anomalii. Historia Szperacza wyjaśnia jego/jej Cel Osobisty - powód przybycia do Strefy. Różnice pomiędzy Szperaczami sprawiają, że gra każdym/ą z nich jest całkowicie odmienna.
GAMEPLAY
Each turn players take 2 Actions (move, explore, combat etc.) and then everyone read an Event Card which contains text for short adventure. At the end of turn, a News Card is drawn by the first player and resolved by him.
MOOD
This board game emphasizes the aspect of survival. Zone depicted on the playing board is an extremely hazardous and isolated area with very limited access to functional equipment and supplies. Players must remember to frequently repair their Items and buy new ones. It is also crucial to rest to reduce Fatigue and heal Damage.
STALKERS
Each player takes role of 1 Scavenger from the 10 included in the game. Each Scavenger has their own Special Skill, set of basic Skills and starting equipment. Values of stats such as Awareness, Agility or Intellect determine how good they are in avoiding dangers and traps, fighting mutants or gathering Artifacts from anomalies. The story of Scavenger explains his/herPersonal Goal – the reason for arriving to the Zone. Differences between Scavengers makes playing each one of them completely unique.
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Polski opis:
PRZEGLĄD
"Zona" jest przygodową grą planszową zaprojektowaną dla 1-4 graczy. Aby zwyciężyć, gracz musi dotrzeć do sarkofagu Czarnobylskiej Elektrowni Atomowej zanim zrobią to pozostali gracze. Sarkofag otworzy się tylko, jeśli gracz odkrył wcześniej 2 Tajemnice z podziemnych placówek badawczych znanych jako Tajne Lokacje. Gracze muszą się spieszyć, ponieważ gra ma limit czasowy. Gdy Ostateczna Emisja uderzy wszystko przepadnie...
ROZGRYWKA
W każdej turze gracze wykonują 2 Akcje (ruch, eksploracje, konfrontacje itp.) po czym każdy odczytuje Kartę Wydarzeń, która zawiera tekst dotyczący krótkiego zdarzenia. Na koniec tury pierwszy gracz dobiera Kartę Wieści i rozpatruje jej efekt.
NASTRÓJ
Ta gra planszowa skupia się na aspekcie przetrwania. Strefa przedstawiona na planszy jest skrajnie niebezpiecznym i odizolowanym obszarem z bardzo ograniczonym dostępem do użytecznego wyposażenia i zapasów. Gracze muszą pamiętać o regularnych naprawach ich Przedmiotów oraz kupowaniu nowych. Niezwykle istotne jest także odpoczywanie w celu zmniejszania Zmęczenia oraz leczenie Obrażeń.
STALKERZY
Każdy z graczy wciela się w rolę 1 z 10 Szperaczy dostępnych w grze. Każdy Szperacz posiada swoją indywidualną Zdolność Specjalną, zestaw podstawowych Umiejętności i startowy ekwipunek. Wartości takie jak Czujność, Sprawność czyIntelekt określają jak dobrze radzą sobie z omijaniem zagrożeń i pułapek, walce z mutantami oraz wyciąganiu Artefaktów z anomalii. Historia Szperacza wyjaśnia jego/jej Cel Osobisty - powód przybycia do Strefy. Różnice pomiędzy Szperaczami sprawiają, że gra każdym/ą z nich jest całkowicie odmienna.
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