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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-120 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Stuart Cresswell, Mark Havener
-
아티스트
Nuala Kinrade, Markus Trenkner
-
인원
게임 소개
네미시스 크라운(The Nemesis Crown)은 게임 워크숍이 워해머 판타지 설정을 위해 2007년 6월 말부터 시작한 글로벌 서사 캠페인이다. 마크 헤이버너가 이끄는 모르드하임 네미시스 크라운 개발팀이 부록을 작성했다. 게임 워크숍에 의해 디지털로 출판된 게임의 초기 기여자들 중 일부를 특징으로 하는 마지막 공식 모드하임 확장판이다. 이 영화는 스튜어트 크레스웰이 디자인한 일련의 캠페인 시나리오 컨셉을 통해 앤디 호어가 워해머를 위해 작곡한 동일한 스토리를 따랐다.
네미시스 크라운으로 알려진 인공물을 차지하기 위한 경쟁이 시작된 대숲에 오신 것을 환영합니다. 제국의 심장부 깊숙한 곳에 위치한 이 지역은 뱀파이어 백작, 스카이븐 로드, 카오스 챔피언, 그리고 전설 속의 유물을 찾는 다른 군벌들에게 문제를 제기한다. 제국의 땅을 거칠게 누비는 건 어리석고 비효율적인 자원 사용이 될 거야. 만약 이 경주들이 국토의 바로 심장부를 뒤지려면 은밀함과 속임수가 필요할 것이다. 그리고 어둡고, 울창하고, 뒤엉켜있고, 광활한 황야지역인 대숲은 제국의 군대조차 접근하기엔 너무 황량하고 외진 많은 지역을 포함하고 있다. 따라서 단서를 찾는 책임은 종종 그 지역으로 진군하는 군대의 감시 아래서 활동하는 소규모 수렵대에게 넘어간다.
모드하임 네미시스 크라운 개발팀은 이안 데이비스, 존 세번, 크리스 템플린, 마크 헤이버, 마이크 키치, 스튜어트 크리스웰, 테리 몰트먼, 토미 뮬러였다. 데이비드 워링턴 목사의 이야기입니다.
Nemesis Crown 글로벌 캠페인의 아티스트 크레딧: Markus Trenkner, Alun Davies, Alex Boyd, Paul Dainton, David Gallager & Nuala Kinrade
네미시스 크라운으로 알려진 인공물을 차지하기 위한 경쟁이 시작된 대숲에 오신 것을 환영합니다. 제국의 심장부 깊숙한 곳에 위치한 이 지역은 뱀파이어 백작, 스카이븐 로드, 카오스 챔피언, 그리고 전설 속의 유물을 찾는 다른 군벌들에게 문제를 제기한다. 제국의 땅을 거칠게 누비는 건 어리석고 비효율적인 자원 사용이 될 거야. 만약 이 경주들이 국토의 바로 심장부를 뒤지려면 은밀함과 속임수가 필요할 것이다. 그리고 어둡고, 울창하고, 뒤엉켜있고, 광활한 황야지역인 대숲은 제국의 군대조차 접근하기엔 너무 황량하고 외진 많은 지역을 포함하고 있다. 따라서 단서를 찾는 책임은 종종 그 지역으로 진군하는 군대의 감시 아래서 활동하는 소규모 수렵대에게 넘어간다.
모드하임 네미시스 크라운 개발팀은 이안 데이비스, 존 세번, 크리스 템플린, 마크 헤이버, 마이크 키치, 스튜어트 크리스웰, 테리 몰트먼, 토미 뮬러였다. 데이비드 워링턴 목사의 이야기입니다.
Nemesis Crown 글로벌 캠페인의 아티스트 크레딧: Markus Trenkner, Alun Davies, Alex Boyd, Paul Dainton, David Gallager & Nuala Kinrade
The Nemesis Crown was a global narrative campaign created by Games Workshop for their Warhammer Fantasy setting, that started in late June 2007. The Mordheim Nemesis Crown development team led by Mark Havener authored the supplement. It was last official Mordheim expansion featuring some of the game's original contributors to be published digitally by Games Workshop. It followed the same story composed by Andy Hoare for Warhammer, through a series of campaign scenario concepts designed by Stuart Cresswell.
Welcome to the Great Forest where the race for the artefact known as the Nemesis Crown has begun. Lying deep within the heart of the Empire, the locale presents a problem for the Vampire Counts, the Skaven Lords, the Chaos Champions and the other warlords who would search for the fabled relic. Marching an army roughshod through the lands of the Empire would be a foolish and inefficient use of resources. If these races are to scour the very heart of the land then stealth and subterfuge will be required. And being a dark, dense, tangled and vast area of wilderness, the Great Forest contains many areas too wild and remote for even the Empire's own armies to access. Thus the responsibility for scouring for clues will often fall to small foraging parties, operating beneath the gaze of the armies who march upon the region.
The Mordheim Nemesis Crown development team were; Ian Davies, John Severn, Chris Templin, Mark Havener, Mike Kitch, Stuart Cresswell, Terry Maltman & Tommy Muller. Story-telling by 'Rev' David Warrington.
Artist credits for the Nemesis Crown global campaign; Markus Trenkner, Alun Davies, Alex Boyd, Paul Dainton, David Gallagher & Nuala Kinrade
Welcome to the Great Forest where the race for the artefact known as the Nemesis Crown has begun. Lying deep within the heart of the Empire, the locale presents a problem for the Vampire Counts, the Skaven Lords, the Chaos Champions and the other warlords who would search for the fabled relic. Marching an army roughshod through the lands of the Empire would be a foolish and inefficient use of resources. If these races are to scour the very heart of the land then stealth and subterfuge will be required. And being a dark, dense, tangled and vast area of wilderness, the Great Forest contains many areas too wild and remote for even the Empire's own armies to access. Thus the responsibility for scouring for clues will often fall to small foraging parties, operating beneath the gaze of the armies who march upon the region.
The Mordheim Nemesis Crown development team were; Ian Davies, John Severn, Chris Templin, Mark Havener, Mike Kitch, Stuart Cresswell, Terry Maltman & Tommy Muller. Story-telling by 'Rev' David Warrington.
Artist credits for the Nemesis Crown global campaign; Markus Trenkner, Alun Davies, Alex Boyd, Paul Dainton, David Gallagher & Nuala Kinrade
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