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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Magyar Khan
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아티스트
-
인원
게임 소개
디자이너 웹사이트에서:
'약 10년 전 저는 제 필요에 맞는 게임을 디자인하고 싶었습니다. 나는 많은 워게임을 했고 몇몇은 나의 완벽한 게임의 비전에 가까웠지만 항상 신경이 쓰이는 것이 있었다.
나는 많은 워게임을 했고, 그 중 많은 게임들이 나를 실망시켰다. 내 생각에 게임은 다음과 같은 요소들을 잘 혼합해야 한다.
* 빠른 속도, 단순하고 관련성이 있는 통계학
* 깊이, 계획, 허세, 빠른 사고 및 무작위 요소의 좋은 조합
* 시나리오, 새로운 요소, 문자 및 객체를 구현할 수 있습니까?
* 부유하고, 환상의 세계는 풍부한 세계를 제공한다, 거의 제한은 없다.
* 에픽, 네가 1년 전에 했던 게임들을 기억할 수 있니?
* 싸구려, 음, 이 사이트에서 실제로 워밴드를 무료로 다운받을 수 있습니다. 이에 대한 보답으로 포럼에 참석하여 토론에 참여하시기 바랍니다.
'이러한 핵심 요소들은 워밴드 개발을 염두에 두고 있습니다. 저는 기존 게임의 요소를 사용하여 워밴드를 개발하는 것을 주저하지 않습니다. 그것은 정말 재미있고, 빠르고, 많은 전술적 깊이를 가지고 있습니다.
게임 워밴드에서는 전쟁터에서 몇 명 또는 십여 명의 캐릭터로 구성된 파티를 제어하는 영웅-매이지 피규어로 표현됩니다. 이 완전한 정당은 전쟁 밴드라고 불린다. 밴드 내의 각 캐릭터들은 독특한 이름을 가지고 있다. 이 전투밴드를 제어하면 제공된 시나리오나 직접 만든 게임을 플레이할 수 있지만 이 게임은 적 전투밴드와 전투를 벌이도록 설계되어 있습니다. 경기장이나 오픈에서 적의 캐릭터가 파괴될 때까지 싸워라.
http://www.warbands.info/
'약 10년 전 저는 제 필요에 맞는 게임을 디자인하고 싶었습니다. 나는 많은 워게임을 했고 몇몇은 나의 완벽한 게임의 비전에 가까웠지만 항상 신경이 쓰이는 것이 있었다.
나는 많은 워게임을 했고, 그 중 많은 게임들이 나를 실망시켰다. 내 생각에 게임은 다음과 같은 요소들을 잘 혼합해야 한다.
* 빠른 속도, 단순하고 관련성이 있는 통계학
* 깊이, 계획, 허세, 빠른 사고 및 무작위 요소의 좋은 조합
* 시나리오, 새로운 요소, 문자 및 객체를 구현할 수 있습니까?
* 부유하고, 환상의 세계는 풍부한 세계를 제공한다, 거의 제한은 없다.
* 에픽, 네가 1년 전에 했던 게임들을 기억할 수 있니?
* 싸구려, 음, 이 사이트에서 실제로 워밴드를 무료로 다운받을 수 있습니다. 이에 대한 보답으로 포럼에 참석하여 토론에 참여하시기 바랍니다.
'이러한 핵심 요소들은 워밴드 개발을 염두에 두고 있습니다. 저는 기존 게임의 요소를 사용하여 워밴드를 개발하는 것을 주저하지 않습니다. 그것은 정말 재미있고, 빠르고, 많은 전술적 깊이를 가지고 있습니다.
게임 워밴드에서는 전쟁터에서 몇 명 또는 십여 명의 캐릭터로 구성된 파티를 제어하는 영웅-매이지 피규어로 표현됩니다. 이 완전한 정당은 전쟁 밴드라고 불린다. 밴드 내의 각 캐릭터들은 독특한 이름을 가지고 있다. 이 전투밴드를 제어하면 제공된 시나리오나 직접 만든 게임을 플레이할 수 있지만 이 게임은 적 전투밴드와 전투를 벌이도록 설계되어 있습니다. 경기장이나 오픈에서 적의 캐릭터가 파괴될 때까지 싸워라.
http://www.warbands.info/
From the designer's website:
'About 10 years ago I wanted to design a game that suited my own needs. I played many wargames and although some were close to what my vision is of a perfect game there was always something to bother about.
'I played many many wargames, and many of them disappointing me. In my opinion a game should have a fine mix of these elements:
* fast pacing, simple and only relevant statics
* depth, a good mix of planning, bluffing, fast thinking and random elements
* flexible, can you implement scenarios, new elements, characters and objects?
* rich, a fantasy world provides a rich world, there are almost no limits
* epic, can you remember the games you played a year ago?
* cheap, well you can actually download Warbands for free from this site. In return I ask you to enter the forums and join the discussions.
'These key-elements I kept in mind developing Warbands, I show no hesitation using elements from existing games to develop Warbands. Its really fun, fast-paced and has a lot of tactical depth.'
In the game Warbands you are represented by a hero-mage figure controlling a party of a few or maybe a dozen characters on a battlefield. This complete party is called a warband. Each character in the wardband has an unique name. With you controlling this warband you can play the provided scenarios or the ones you created yourself but the game is also designed to battle versus an enemy warband. In an arena or in the open, battle it out till the enemy character is destroyed.
http://www.warbands.info/
'About 10 years ago I wanted to design a game that suited my own needs. I played many wargames and although some were close to what my vision is of a perfect game there was always something to bother about.
'I played many many wargames, and many of them disappointing me. In my opinion a game should have a fine mix of these elements:
* fast pacing, simple and only relevant statics
* depth, a good mix of planning, bluffing, fast thinking and random elements
* flexible, can you implement scenarios, new elements, characters and objects?
* rich, a fantasy world provides a rich world, there are almost no limits
* epic, can you remember the games you played a year ago?
* cheap, well you can actually download Warbands for free from this site. In return I ask you to enter the forums and join the discussions.
'These key-elements I kept in mind developing Warbands, I show no hesitation using elements from existing games to develop Warbands. Its really fun, fast-paced and has a lot of tactical depth.'
In the game Warbands you are represented by a hero-mage figure controlling a party of a few or maybe a dozen characters on a battlefield. This complete party is called a warband. Each character in the wardband has an unique name. With you controlling this warband you can play the provided scenarios or the ones you created yourself but the game is also designed to battle versus an enemy warband. In an arena or in the open, battle it out till the enemy character is destroyed.
http://www.warbands.info/
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