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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-90 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Predrag Lazovic, Dragan Lazovic
-
아티스트
Dragan Lazovic
-
인원
게임 소개
게시자의 설명:
1970년대 두 명의 선수를 위한 해상 전투의 현실적인 전술 시뮬레이션입니다.
이 게임은 작은 섬의 두 함대 사이의 전투를 나타냅니다. 실제 싸움으로 치부될 수도 있고, 상대편(블루와 레드)이 패권을 다투는 연습으로 치부될 수도 있다.
이것은 오리지널 트라이앵글 시스템으로 하는 우리의 게임 중 하나입니다. 각각의 조각은 하나의 배, 보트, 헬리콥터를 상징합니다. 이동 기구는 다양한 종류의 차량, 선박, 공예품 및 다양한 무기(총, 미사일, 어뢰 등)에 대해 간단하고 매우 현실적이다. 이 시스템은 유연하며 쉽고 정밀한 배치와 거리 결정을 가능하게 합니다. 그 판자는 정삼각형 그물로 덮여 있다. 꼭짓점은 조각이 위치하는 점이며, 선은 피스나 마커의 방향을 결정한다.
1970년대 두 명의 선수를 위한 해상 전투의 현실적인 전술 시뮬레이션입니다.
이 게임은 작은 섬의 두 함대 사이의 전투를 나타냅니다. 실제 싸움으로 치부될 수도 있고, 상대편(블루와 레드)이 패권을 다투는 연습으로 치부될 수도 있다.
이것은 오리지널 트라이앵글 시스템으로 하는 우리의 게임 중 하나입니다. 각각의 조각은 하나의 배, 보트, 헬리콥터를 상징합니다. 이동 기구는 다양한 종류의 차량, 선박, 공예품 및 다양한 무기(총, 미사일, 어뢰 등)에 대해 간단하고 매우 현실적이다. 이 시스템은 유연하며 쉽고 정밀한 배치와 거리 결정을 가능하게 합니다. 그 판자는 정삼각형 그물로 덮여 있다. 꼭짓점은 조각이 위치하는 점이며, 선은 피스나 마커의 방향을 결정한다.
Description from the publisher:
A realistic tactical simulation of naval combat in the 1970s, for two players.
This game represents a combat between two fleets in a group of small islands. It can be treated as a real battle, or as an exercise where opposing sides (Blue and Red) fight for supremacy.
This is one of our games with our original Triangle system. Each piece represent one ship, boat, helicopter... The movement mechanic is simple and very realistic for various types of vehicles, vessels, crafts and different kinds of weapons (guns, missiles, torpedoes...). The system is flexible and allows easy and precise positioning and determination of distance. The board is covered with a net of equilateral triangles. The vertices are points where pieces are positioned, while lines determine direction of the piece or marker.
A realistic tactical simulation of naval combat in the 1970s, for two players.
This game represents a combat between two fleets in a group of small islands. It can be treated as a real battle, or as an exercise where opposing sides (Blue and Red) fight for supremacy.
This is one of our games with our original Triangle system. Each piece represent one ship, boat, helicopter... The movement mechanic is simple and very realistic for various types of vehicles, vessels, crafts and different kinds of weapons (guns, missiles, torpedoes...). The system is flexible and allows easy and precise positioning and determination of distance. The board is covered with a net of equilateral triangles. The vertices are points where pieces are positioned, while lines determine direction of the piece or marker.
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