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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
3-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-60 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Ramon Raya
-
아티스트
-
인원
게임 소개
게시자의 설명:
당신과 동료 모험가들은 전형적인 던전 크롤링이라고 생각했던 것을 완성했습니다. 지하감옥이 제거되고 보스가 패배했으니 보물은 가져가면... 그렇게 생각하셨겠죠 누가 무엇을 얻는지에 대해서는 의견이 분분하다. 말하는 것은 말다툼으로 이어집니다. 말다툼은 소리지르는 것으로 이어집니다. 갑자기, 반짝이는 빛과 번쩍이는 강철빛이 있다. 모두 반응적으로 뒤로 물러서 무기를 준비해 저마다 서로를 알면서도 쳐다본다. 이제 돌이킬 수 없어 이젠 던전 대결이 됐군
던전 브라울은 3명에서 5명의 플레이어 모두에게 무료인 맞춤형 테이크-테이크-입니다. 이 30분에서 60분 사이의 게임에서 플레이어는 5개의 클래스 중 1개를 드래프트한 후 무기, 갑옷, 아이템, 능력으로 구성된 데크를 구성하여 사용자 지정한다. 당신의 보물을 징집한 다음, 당신의 "친구"와 함께 던전에 떨어지도록 하세요. 카드에 따라 수행할 수 있는 작업이 결정됩니다. 상대방에게 상처를 주기 위해 피해를 입히세요. 상처가 바닥나면 갑판에 더해져 손 크기를 방해해 속도를 늦춘다. 덫은 매 라운드 던전에 영향을 미치지만, 대부분 당신을 방해합니다. Wind 덱이 소진되면 게임이 종료되고 Winds의 양이 가장 적은 모험가가 보물을 모두 가져가고 승자로 선언됩니다!
당신과 동료 모험가들은 전형적인 던전 크롤링이라고 생각했던 것을 완성했습니다. 지하감옥이 제거되고 보스가 패배했으니 보물은 가져가면... 그렇게 생각하셨겠죠 누가 무엇을 얻는지에 대해서는 의견이 분분하다. 말하는 것은 말다툼으로 이어집니다. 말다툼은 소리지르는 것으로 이어집니다. 갑자기, 반짝이는 빛과 번쩍이는 강철빛이 있다. 모두 반응적으로 뒤로 물러서 무기를 준비해 저마다 서로를 알면서도 쳐다본다. 이제 돌이킬 수 없어 이젠 던전 대결이 됐군
던전 브라울은 3명에서 5명의 플레이어 모두에게 무료인 맞춤형 테이크-테이크-입니다. 이 30분에서 60분 사이의 게임에서 플레이어는 5개의 클래스 중 1개를 드래프트한 후 무기, 갑옷, 아이템, 능력으로 구성된 데크를 구성하여 사용자 지정한다. 당신의 보물을 징집한 다음, 당신의 "친구"와 함께 던전에 떨어지도록 하세요. 카드에 따라 수행할 수 있는 작업이 결정됩니다. 상대방에게 상처를 주기 위해 피해를 입히세요. 상처가 바닥나면 갑판에 더해져 손 크기를 방해해 속도를 늦춘다. 덫은 매 라운드 던전에 영향을 미치지만, 대부분 당신을 방해합니다. Wind 덱이 소진되면 게임이 종료되고 Winds의 양이 가장 적은 모험가가 보물을 모두 가져가고 승자로 선언됩니다!
Description from the publisher:
You and your fellow adventurers have completed what you thought was a typical dungeon crawl. With the dungeon cleared and boss defeated, the treasure is yours for the taking... or so you thought. There's a disagreement as to who gets what. Talking leads to arguing. Arguing leads to yelling. Suddenly, there's a twinkle of light and a flash of steel. Everyone reactively jumps back, weapons at the ready. Each person eyes the other as they all stare back knowingly. There's no turning back now. It's now become a Dungeon Brawl.
Dungeon Brawl is a customizable, take-that, free for all for 3 to 5 players. In this 30 to 60 minute game, players draft 1 of 5 classes then customize it by constructing a deck consisting of weapons, armor, items, and abilities. Draft your treasure, then drop into the dungeon with your so-called "friends". Your cards determine what actions you can take. Deal out damage in order to give your opponents Wounds. Wounds are added to your deck when it runs out, slowing you down by impeding your hand size. Traps will effect the dungeon every round, helping, but mostly hindering you. Once the Wound deck runs out, the game ends and the adventurer with the least amount of Wounds takes all the treasure and is declared the winner!
You and your fellow adventurers have completed what you thought was a typical dungeon crawl. With the dungeon cleared and boss defeated, the treasure is yours for the taking... or so you thought. There's a disagreement as to who gets what. Talking leads to arguing. Arguing leads to yelling. Suddenly, there's a twinkle of light and a flash of steel. Everyone reactively jumps back, weapons at the ready. Each person eyes the other as they all stare back knowingly. There's no turning back now. It's now become a Dungeon Brawl.
Dungeon Brawl is a customizable, take-that, free for all for 3 to 5 players. In this 30 to 60 minute game, players draft 1 of 5 classes then customize it by constructing a deck consisting of weapons, armor, items, and abilities. Draft your treasure, then drop into the dungeon with your so-called "friends". Your cards determine what actions you can take. Deal out damage in order to give your opponents Wounds. Wounds are added to your deck when it runs out, slowing you down by impeding your hand size. Traps will effect the dungeon every round, helping, but mostly hindering you. Once the Wound deck runs out, the game ends and the adventurer with the least amount of Wounds takes all the treasure and is declared the winner!
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