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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-50 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-25 분
-
연령
9+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Kirk Blackburn, Robert Heley
-
아티스트
Robert Heley
-
인원
게임 소개
게시자의 설명:
섹시 닌자 데스 스쿼드(SNS)는 2명 이상의 플레이어를 위해 설계된 빠른 파이어 카드 게임이다. 플레이어들은 마지막 닌자가 되기 위해 서로를 맹렬히 공격하고 자신들을 방어한다. 각 카드는 공격 또는 방어에 사용할 수 있으며 탭에 따라 머리, 몸통 또는 다리 위치에 놓입니다. 활성 문자 토큰(또는 AC)이 있습니다.T.)는 현역 선수를 나타냅니다. 이것을 받으면 카드 한 장을 뽑고 옆에 앉은 플레이어들에게 카드를 한 장씩 치면 된다. 그런 다음 자신의 카드로 공격을 차단하거나 히트 토큰을 제공해야 합니다(표준 게임에서는 이 중 3개가 있음). 히트 토큰을 잃어버렸을 때 최대 5장의 카드를 다시 충전합니다. 셋을 다 잃으면 지는 거야.
카드에 표시될 수 있는 세 가지 특별한 표시기가 있는데, 이는 'Flurry', 'Riposte', 'Ninja Star' 카드를 의미한다. 공격에서 플러리 카드가 재생되면 즉시 다른 카드를 뽑고 다른 공격 카드를 재생할 수 있습니다. 만약 다른 Flury 카드가 있다면 당신은 다른 공격을 그리고 또 다른 공격을 할 수 있습니다.
리포스테가 수비에서 플레이되면 즉시 다른 카드를 꺼내 공격자에게 공격 카드를 사용할 수 있습니다. 플러리 카드가 플레이되면 자유 2차 공격은 유효한 플레이어를 공격할 수 있습니다.
세 번째 카드는 누구나 공격할 수 있는 닌자 스타입니다.
플러리와 리포스테 카드는 무제한 체인으로 연결되는데, 이것은 당신의 게임이 매우 빠르게 바빠진다는 것을 의미한다. 더 많은 사람들이 게임을 할수록 더 재미있어집니다, 왜냐하면 더 많은 선수들이 더 많은 ACT를 의미하기 때문입니다!
다른 플레이어들이 닌자 스타를 테이블 너머로 던져 스틸을 죽이려 하거나, 치밀하게 준비한 플러리 체인이 막히고 리포스테 공격이 일어나면 전술을 바꿔야 살아남을 수 있다. 때론 데미지를 떠안고 히트 토큰을 잃어버린 뒤 손을 재충전하고 스윙으로 나오는 게 나을 때도 있다.
섹시 닌자 데스 스쿼드(SNS)는 2명 이상의 플레이어를 위해 설계된 빠른 파이어 카드 게임이다. 플레이어들은 마지막 닌자가 되기 위해 서로를 맹렬히 공격하고 자신들을 방어한다. 각 카드는 공격 또는 방어에 사용할 수 있으며 탭에 따라 머리, 몸통 또는 다리 위치에 놓입니다. 활성 문자 토큰(또는 AC)이 있습니다.T.)는 현역 선수를 나타냅니다. 이것을 받으면 카드 한 장을 뽑고 옆에 앉은 플레이어들에게 카드를 한 장씩 치면 된다. 그런 다음 자신의 카드로 공격을 차단하거나 히트 토큰을 제공해야 합니다(표준 게임에서는 이 중 3개가 있음). 히트 토큰을 잃어버렸을 때 최대 5장의 카드를 다시 충전합니다. 셋을 다 잃으면 지는 거야.
카드에 표시될 수 있는 세 가지 특별한 표시기가 있는데, 이는 'Flurry', 'Riposte', 'Ninja Star' 카드를 의미한다. 공격에서 플러리 카드가 재생되면 즉시 다른 카드를 뽑고 다른 공격 카드를 재생할 수 있습니다. 만약 다른 Flury 카드가 있다면 당신은 다른 공격을 그리고 또 다른 공격을 할 수 있습니다.
리포스테가 수비에서 플레이되면 즉시 다른 카드를 꺼내 공격자에게 공격 카드를 사용할 수 있습니다. 플러리 카드가 플레이되면 자유 2차 공격은 유효한 플레이어를 공격할 수 있습니다.
세 번째 카드는 누구나 공격할 수 있는 닌자 스타입니다.
플러리와 리포스테 카드는 무제한 체인으로 연결되는데, 이것은 당신의 게임이 매우 빠르게 바빠진다는 것을 의미한다. 더 많은 사람들이 게임을 할수록 더 재미있어집니다, 왜냐하면 더 많은 선수들이 더 많은 ACT를 의미하기 때문입니다!
다른 플레이어들이 닌자 스타를 테이블 너머로 던져 스틸을 죽이려 하거나, 치밀하게 준비한 플러리 체인이 막히고 리포스테 공격이 일어나면 전술을 바꿔야 살아남을 수 있다. 때론 데미지를 떠안고 히트 토큰을 잃어버린 뒤 손을 재충전하고 스윙으로 나오는 게 나을 때도 있다.
Description from the publisher:
Sexy Ninja Death Squad (or SNDS for short) is a fast fire card game designed for 2+ players than can last from 15-25 minutes. Players furiously attack each other and defend themselves in order to be the last ninja standing. Each card can be used in attack or defence and placed in the Head, Body or Legs position depending on it's tabs. There is an Active Character Token (or A.C.T.) which signifies the active player. On receiving this you draw one card and can play one card on the players sitting next to you. They then have to block this attack with a card of their own OR give you a hit token (you have 3 of these in the standard game). When you lose a hit token you recharge your hand back up to 5 cards. Lose all 3 and you are defeated.
There are three special indicators which can appear on the cards and these signify 'Flurry', 'Riposte' or 'Ninja Star' cards. When a Flurry card is played in an attack you immediately draw another card and can play another attack card. If another Flurry card is played then you draw and play another attack and so on...
When a Riposte is played in a defence you immediately draw another card and can play an attack card on the player your attacker. If a Flurry card is played then its free second attack can hit any valid player.
The third type of card is the Ninja Star which can attack anyone.
Flurry and Riposte cards chain without limit which means your games get very hectic very quickly. The more people who are playing the more fun it becomes because more players means more ACTs!
It is not uncommon for other players to attempt to kill steal by lobbing a ninja star across the table, or you having to change tactics when your carefully prepared Flurry chain gets blocked and you have Riposte attacks to survive. Sometimes it is better to take the damage, lose a hit token, recharge your hand and come out swinging.
Sexy Ninja Death Squad (or SNDS for short) is a fast fire card game designed for 2+ players than can last from 15-25 minutes. Players furiously attack each other and defend themselves in order to be the last ninja standing. Each card can be used in attack or defence and placed in the Head, Body or Legs position depending on it's tabs. There is an Active Character Token (or A.C.T.) which signifies the active player. On receiving this you draw one card and can play one card on the players sitting next to you. They then have to block this attack with a card of their own OR give you a hit token (you have 3 of these in the standard game). When you lose a hit token you recharge your hand back up to 5 cards. Lose all 3 and you are defeated.
There are three special indicators which can appear on the cards and these signify 'Flurry', 'Riposte' or 'Ninja Star' cards. When a Flurry card is played in an attack you immediately draw another card and can play another attack card. If another Flurry card is played then you draw and play another attack and so on...
When a Riposte is played in a defence you immediately draw another card and can play an attack card on the player your attacker. If a Flurry card is played then its free second attack can hit any valid player.
The third type of card is the Ninja Star which can attack anyone.
Flurry and Riposte cards chain without limit which means your games get very hectic very quickly. The more people who are playing the more fun it becomes because more players means more ACTs!
It is not uncommon for other players to attempt to kill steal by lobbing a ninja star across the table, or you having to change tactics when your carefully prepared Flurry chain gets blocked and you have Riposte attacks to survive. Sometimes it is better to take the damage, lose a hit token, recharge your hand and come out swinging.
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