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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Willis P. Carpenter, Garrett J. Donner, Michael S. Steer
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아티스트
-
인원
게임 소개
더 잘 할수록 더 힘들어져!
보드는 그리드 지점과 외부("포트") 사이의 경로가 있는 6x6 그리드이다. 보드의 양쪽 끝에서 출발 공간은 일곱 개의 경로에 걸쳐 있다. 목표는 4개의 인접한 요새를 수평, 수직 또는 대각선으로 정렬하는 것입니다. 주변 경로 네 개 중 하나(기사가 시작 위치에 있을 때 가능한 경로 한 개만 있음)를 입력하여 "knight"를 이동하고, 원하는 만큼 직선으로 이동한 다음 경로에서 벗어나 인접한 빈 요새로 이동합니다. 게임을 열려면 4개의 "outside" 기사 중 하나를 사용해야 합니다.
"joust"에 당첨되면 나이트를 사용하여 승리를 표시하므로 다음 번 joust에 참가할 수 없습니다. 먼저 3번의 접전을 이긴 선수가 게임에서 승리합니다.
보드는 그리드 지점과 외부("포트") 사이의 경로가 있는 6x6 그리드이다. 보드의 양쪽 끝에서 출발 공간은 일곱 개의 경로에 걸쳐 있다. 목표는 4개의 인접한 요새를 수평, 수직 또는 대각선으로 정렬하는 것입니다. 주변 경로 네 개 중 하나(기사가 시작 위치에 있을 때 가능한 경로 한 개만 있음)를 입력하여 "knight"를 이동하고, 원하는 만큼 직선으로 이동한 다음 경로에서 벗어나 인접한 빈 요새로 이동합니다. 게임을 열려면 4개의 "outside" 기사 중 하나를 사용해야 합니다.
"joust"에 당첨되면 나이트를 사용하여 승리를 표시하므로 다음 번 joust에 참가할 수 없습니다. 먼저 3번의 접전을 이긴 선수가 게임에서 승리합니다.
The better you do, the tougher it gets!
The board is a 6x6 grid with pathways between and outside the grid points ("forts"). At either end of the board, the starting spaces abutt the seven pathways. The object is to form a row of four contiguous forts, horizontally, vertically or diagonally. You move a "knight" by entering one of the four surrounding pathways (there is only one possible pathway when the knight is in a starting position), sliding along it in a straight line as far as you wish, then hop off the pathway into an adjacent empty fort. You must use one of the four "outside" knights to open the game.
Upon winning a "joust", you mark the win using a knight, so you're handicapped for the next jousts. The first player to win 3 jousts wins the game.
The board is a 6x6 grid with pathways between and outside the grid points ("forts"). At either end of the board, the starting spaces abutt the seven pathways. The object is to form a row of four contiguous forts, horizontally, vertically or diagonally. You move a "knight" by entering one of the four surrounding pathways (there is only one possible pathway when the knight is in a starting position), sliding along it in a straight line as far as you wish, then hop off the pathway into an adjacent empty fort. You must use one of the four "outside" knights to open the game.
Upon winning a "joust", you mark the win using a knight, so you're handicapped for the next jousts. The first player to win 3 jousts wins the game.
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