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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-60 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Stéphane Perriard
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아티스트
Stéphane Perriard
-
인원
게임 소개
최고의 전략가만이 살아남는 네 가지 다른 시나리오를 통해 미래의 반목의 세계로 들어가보세요. 경쟁적이거나 반협조적인 모드에서, 상대방을 지배하거나 파괴하라!
이 게임은 휴대 가능하고 자석적이며 쉽고 빠르며 매번 다르다.
게임 개요
플레이어는 네 가지 시나리오 중 하나와 같은 기호를 가진 15개의 커스텀 폰 그룹을 선택하여 해당하는 색상에 배치한다. 각 시나리오는 서로 다른 주제와 목적을 가진 그리드 기반입니다.
승리 조건: 시나리오에 따라 3회전 동안 기지를 유지하거나 적의 우두머리를 사살하는 것이 주된 목적이다. 세 명의 플레이어가 사용할 수 있는 "킹 오브 더 힐" 변형이 시나리오로 제공됩니다.
매번 최대 5개의 다른 폰을 이동할 수 있으며, 그중 하나는 항상 지시선(검은색 폰)이어야 합니다. 폰은 어느 방향으로든 최대 두 칸까지 이동할 수 있으며, 빨간색 폰은 어느 방향으로든 최대 세 칸까지 이동할 수 있습니다. 파란색 폰은 벌칙 없이 구름을 통과해 워프를 사용할 수 있다.
같은 색의 폰은 최대 3피스 높이까지 쌓을 수 있다. 이는 타격력과 방어력을 증가시킨다. 폰은 스택에서 스스로 분리하여 이동할 수 있습니다. 하단 폰은 캐리어의 역할을 합니다.
모든 폰에는 타격력 레벨 1 (L1)이 있습니다. 검은 폰(리더)은 공격력 L3를 가지고 있지만 방어력은 L1에 머물러 있다.
상대방의 폰을 공격하려면 상대방이 점유한 칸으로 폰을 이동시켜야 합니다. 우월한 레벨로 상대 폰을 공격하면 자살 공격을 할 수 있습니다. 즉, 폰이 희생되고 동일한 수의 상대 폰이 제거됩니다.
이 게임은 휴대 가능하고 자석적이며 쉽고 빠르며 매번 다르다.
게임 개요
플레이어는 네 가지 시나리오 중 하나와 같은 기호를 가진 15개의 커스텀 폰 그룹을 선택하여 해당하는 색상에 배치한다. 각 시나리오는 서로 다른 주제와 목적을 가진 그리드 기반입니다.
승리 조건: 시나리오에 따라 3회전 동안 기지를 유지하거나 적의 우두머리를 사살하는 것이 주된 목적이다. 세 명의 플레이어가 사용할 수 있는 "킹 오브 더 힐" 변형이 시나리오로 제공됩니다.
매번 최대 5개의 다른 폰을 이동할 수 있으며, 그중 하나는 항상 지시선(검은색 폰)이어야 합니다. 폰은 어느 방향으로든 최대 두 칸까지 이동할 수 있으며, 빨간색 폰은 어느 방향으로든 최대 세 칸까지 이동할 수 있습니다. 파란색 폰은 벌칙 없이 구름을 통과해 워프를 사용할 수 있다.
같은 색의 폰은 최대 3피스 높이까지 쌓을 수 있다. 이는 타격력과 방어력을 증가시킨다. 폰은 스택에서 스스로 분리하여 이동할 수 있습니다. 하단 폰은 캐리어의 역할을 합니다.
모든 폰에는 타격력 레벨 1 (L1)이 있습니다. 검은 폰(리더)은 공격력 L3를 가지고 있지만 방어력은 L1에 머물러 있다.
상대방의 폰을 공격하려면 상대방이 점유한 칸으로 폰을 이동시켜야 합니다. 우월한 레벨로 상대 폰을 공격하면 자살 공격을 할 수 있습니다. 즉, 폰이 희생되고 동일한 수의 상대 폰이 제거됩니다.
Enter the futuristic universe of Antagonism through four distinct scenarios in which only the finest strategists will survive. In competitive or semi-cooperative mode, dominate or destroy your opponents!
The game is portable and magnetic, easy, fast and different every time.
Game overview
Players choose one of the four scenarios and a group of 15 custom pawns with the same symbol and place them on the corresponding colors. Each scenario is grid-based with a different theme and objectives.
Victory conditions: The main objective depending on the scenarios is to hold the base(s) for 3(2) turns or kill the enemy leader(s). A "King of the Hill" variant for three players is available in a scenario.
On every turn you can move up to five different pawns, one of which should always be the leader (black pawn). Pawns can move up to two spaces in any direction; red pawns can move up to three spaces in any direction. Blue pawns can move through clouds without penalty and use the warps.
Pawns of the same color can stack up to three pieces high. This increases the strike force value and defense value. Pawns can detach and move on their own from a stack. The bottom pawn acts as a carrier.
Every single pawn has a strike force Level 1 (L1). The black pawn (the leader) has a strike force L3 but its defense remains at L1.
To attack an opponent's pawn, you must move your pawn onto a square occupied by the antagonist. By attacking an opponent pawn with a superior level, you execute a suicide-attack; your pawn(s) is(are) sacrificed and the same number of antagonist pawns are eliminated.
The game is portable and magnetic, easy, fast and different every time.
Game overview
Players choose one of the four scenarios and a group of 15 custom pawns with the same symbol and place them on the corresponding colors. Each scenario is grid-based with a different theme and objectives.
Victory conditions: The main objective depending on the scenarios is to hold the base(s) for 3(2) turns or kill the enemy leader(s). A "King of the Hill" variant for three players is available in a scenario.
On every turn you can move up to five different pawns, one of which should always be the leader (black pawn). Pawns can move up to two spaces in any direction; red pawns can move up to three spaces in any direction. Blue pawns can move through clouds without penalty and use the warps.
Pawns of the same color can stack up to three pieces high. This increases the strike force value and defense value. Pawns can detach and move on their own from a stack. The bottom pawn acts as a carrier.
Every single pawn has a strike force Level 1 (L1). The black pawn (the leader) has a strike force L3 but its defense remains at L1.
To attack an opponent's pawn, you must move your pawn onto a square occupied by the antagonist. By attacking an opponent pawn with a superior level, you execute a suicide-attack; your pawn(s) is(are) sacrificed and the same number of antagonist pawns are eliminated.
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